Mission X: filmari din avion ale obiectivelor de infrastructura

Started by Ionut, July 02, 2012, 10:59:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Iata unde sunt banii dvs, bani investiti de zeci de useri pasionati. Cinste tuturor celor care au contribuit.

CAMPANIA #1 - iulie-septembrie 2012
Buget total: 1930 RON

Filmare #1 - 20 iulie 2012 - 550 RON (filmare Eurocopter avion):
Autostrada A1 Timisoara-Lugoj lot 1
Autostrada A1 Lugoj-Deva lot 1

Filmare #2 - 4 august 2012 - 350 RON (filmare bogdymol motodeltaplan):
Autostrada A1 Nadlac-Arad
Autostrada A1 Arad bypass

Filmare #3 - 10 august 2012 - 480 RON (filmare Eurocopter avion):
Autostrada A3 Suplacu de Barcau-Bors

Filmare #4 - 1 septembrie 2012 - 550 RON (filmare Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sibiu-Orastie

Buget disponibil campanie #1: 0 RON




CAMPANIA #2 - octombrie-noiembrie 2012
Buget total: 2650 RON

Filmare #1 - 1 octombrie 2012 - 660 RON (filmare Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sebes-Orastie
Autostrada A1 Orastie-Deva
Autostrada A1 Deva-Lugoj lot 1

Filmare #2 - 19 octombrie 2012 - 530 RON (filmare Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sebes-Sibiu partea 1
Autostrada A1 Sebes-Sibiu partea 2

Filmare #3 - 11 noiembrie 2012 - 450 RON (filmare sebba avion):
Autostrada A1 Arad-Nadlac

Buget disponibil campanie #2: 1010 RON




CAMPANIA #3 - aprilie-iunie 2013
Buget total: 4845 RON (1010 RON campanie #2, 3835 RON campanie #3)

Filmare #1 - 17 aprilie 2013 - 880 RON (contributie 220 RON in plus Baiazid) (filmare Eurocopter avion):
Autostrada A1 Deva-Orastie
Autostrada A1 Orastie-Sebes
Autostrada A1 Sebes bypass
Autostrada A1 Sebes-Sibiu (partea I)
Autostrada A1 Sebes-Sibiu (partea II)

Filmare #2 - 24 aprilie 2013 - 1200 RON (filmare Eurocopter avion):
Autostrada A1 Deva-Lugoj lot 1

Filmare #3 - 26 aprilie 2013 - 250 RON (filmare FullHD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sebes bypass

Filmare #4 - 29 aprilie 2013 - 300 RON (filmare FullHD sebba avion):
Autostrada A1 Arad-Pecica

Filmare #5 - 29 mai 2013 - 850 RON (filmare FullHD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sibiu-Sebes (I)
Autostrada A1 Sibiu-Sebes (II)
Autostrada A1 Sebes bypass
Autostrada A1 Sebes-Orastie

Filmare #6 - 14 iunie 2013 - 1200 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Deva-Lugoj lot 1
Autostrada A6 Legatura A1-Lugoj bypass

Buget disponibil campanie #3: 165 RON




CAMPANIA #4 - iulie-octombrie 2013
Buget total: 5380 RON (165 RON campanie #3, 5215 RON campanie #4)

Filmare #1 - 18 iulie 2013 - 900 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Orastie-Sebes si Sebes bypass
Autostrada A1 Sebes-Saliste si Sibiu-Saliste

Filmare #2 - 31 iulie 2013 - 1200 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Lugoj-Deva lot 1 (Dumbrava-Sanovita)
Autostrada A6 A1-Centura Lugoj

Filmare #3 - 7 septembrie 2013 - 900 RON (filmare Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sibiu-Orastie

Filmare #4 - 9 octombrie 2013 - 900 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sibiu-Orastie

Filmare #5 - 23 octombrie 2013 - 900 RON (filmare HD Eurocopter avion):
CF M200/M300 Vintu de Jos-Sighisoara

Buget disponibil campanie #4: 580 RON




CAMPANIA #5 - martie-august 2014:
Buget total: 6640 RON (580 RON campanie precedenta, 6060 RON contributii noi)

Filmare #1 - 21 martie 2014 - 550 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sibiu-Apoldu de Jos

Filmare #2 - 19 mai 2014 - 1500 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sanovita-Izvin
Autostrada A1 Dobra-Dumbrava
Autostrada A1 Sebes-Sibiu

Filmare #3 - 16-20 iunie 2014 - 1000 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Soimus/Deva-Ilia
Autostrada A1 Arad Vest-Nadlac

Filmare #4 - 30 iunie 2014 - 650 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Cunta-Saliste

Filmare #5 - 4 august 2014 - 1200 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Soimus-Dumbrava si A1 Izvin-Sanovita

Filmare #6 - 19 august 2014 - 0 RON - BONUS! (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A2 Fetesti-Constanta

Filmare #7 - 25 august 2014 - 900 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Cunta-Saliste
Autostrada A10 Aiud-Turda

Buget disponibil campanie #5: 840 RON




CAMPANIA #6 - septembrie-octombrie 2014:
Buget total: 3580 RON (840 RON campanie precedenta, 2740 RON contributii noi)

Filmare #1 - 4 septembrie 2014 - 200 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A3 Gilau-Nadaselu

Filmare #2 - 17 septembrie 2014 - 800 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Saliste-Cunta

Filmare #3 - 19 septembrie 2014 - 0 RON (filmare HD sebba avion, sponsorizare HTM.ro):
Autostrada A1 Arad-Nadlac

Filmare #4 - 5 octombrie 2014 - 500 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Izvin-Sanovita

Filmare #5 - 10 octombrie 2014 - 200 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A3 Nadaselu-Gilau

Filmare #6 - 21 octombrie 2014 - 800 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Saliste-Cunta

Filmare #7 - 27 octombrie 2014 - 600 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1/M43 Arad-Nadlac-Nagylak (HU)

Buget disponibil campanie #6: 480 RON




CAMPANIE ACTIVA CAMPANIA #7 - primavara 2015:
Buget total: 1760 RON (480 RON campanie precedenta, 400 RON contributii noi, 880 RON sponsorizari)

Filmare #1 - 17 martie 2015 - 1360 RON (filmare HD Eurocopter avion, sponsorizare Expert Forum):
Autostrada A1 Izvin-Sanovita
Autostrada A1 Dumbrava-Ilia
Autostrada A1 Ilia-Deva
Autostrada A10 Aiud-Turda

Filmare #2 - 31 martie 2015 - 250 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A3 Nadaselu-Gilau

Buget disponibil campanie #7: 150 RON




TOTAL CONTRIBUTII & SPONSORIZARI CAMPANII
#1: 1.930 RON
#2: 2.650 RON
#3: 3.835 RON
#4: 5.215 RON
#5: 6.060 RON
#6: 2.740 RON
#7: 1.280 RON (880 RON sponsorizari)

TOTAL: 23.710 RON
Multumim!

Ionut

Bun, lucrurile stau cam asa.

Am vorbit astazi la Aeroclubul Romaniei. Initial am sunat la Sibiu si am vorbit cu Dl. Firanescu (daca-mi aduc bine aminte, sper sa nu ma insele memoria), este controlorul de trafic de la Sibiu (presupun ca pentru traficul aerodromului). Dl. Firanescu stia despre filmarile facute din zbor si mi-a confirmat ca ei le faceau. De fapt, le facea cineva din Arad, mi-a confirmat ca se faceau exact cu avionul care s-a prabusit. Filmarile se faceau din Arad si se mergea pana la Sibiu. WOW!

Am intrebat cum putem face pentru a relua traditia, fara sa ne batem capul cu MT/CNADNR si l-am intrebat cat costa ora de zbor. Mi-a spus ca ora de zbor costa 83 de euro cu tot cu TVA si cu toate cele incluse (combustibil, avion, pilot). Iar o ora de zbor inseamna un range de app. 50 de km (adica o ora zbor = 100 km total, 50 dus, 50 intors). Si mi-a spus ca deciziile se iau la Bucuresti, asa ca mi-a dat un numar de telefon de la Bucuresti si mi-a spus sa vorbesc cu Dl. Director al Aeroclubului.

Ceea ce am si facut. Dl. Director George Rotaru a fost foarte amabil si mi-a spus ca pe moment nu-mi poate da un raspuns DA/NU nici daca platim pentru ca sefii sai sunt din MT. Aeroclubul este in subordinea ministerului si pentru a-mi confirma are nevoie de aprobare de la sefii sai. Mi-a spus sa-i dau un email oficial si asta am si facut. I-am precizat ca de fapt inainte de a-i contacta pe ei am dat email la MT si la CNADNR (stiti asta) dar nu am primit raspuns de niciun fel.

Asadar acum asteptam un raspuns de la Aeroclub. L-am si invitat pe Dl Director aici pe forum in masura in care vrea sa vada ce discutam si ce facem. Nu stiu daca va veni. :)

Cam asta momentan. Iubesc birocratia, voi nu? :D

l3x

let's go to private contractors, asta daca tii la nervii tai...

LE: avionul ala cu Nutline de la mare cat poate sa coste? :) Mai exista/zboara pe litoral? Ar fi bun pt A2/A4 :D

Ionut

De acord, private contractors, n-am nicio problema cu asta. Stiti voi? :) Ca eu habar nu am.

Si mai este ceva: daca gasesc pe X cu avion, are voie sa survoleze autostrada si sa filmeze? Nu cumva iti trebuie aprobare de la constructor si/sau MT/CNADNR si/sau autoritatea care are in grija spatiul aerian?! Cum sunt legile astea, stie cineva? De-asta am zis sa merg pe "cale oficiala", vedem ce spun cei de la Aeroclub care sigur sunt in tema si daca primim un raspuns negativ o luam pe privat.

Sau putem merge paralel, n-am nimic impotriva. Pe mine deocamdata atat ma duce mintea, nu stiu cum merge treaba cu aviatia civila.

ciprebbe

Din cate stiu, faci planul de zbor, traseul, ceri aprobarea, o obtii ,decolezi, zbori (filmezi pozezi in cazul nostru) , aterizezi.....
Nu stiu sa fie ceva aprobari pt asa ceva( ca zbori peste un santier in constructie) .....la cate avioane zboara peste tarlaua mea ( de ex)  crezi ca le-am dat voie ...  si stim noi cine ne filmeaza de sus :D 
Ionut foarte bune demersurile si initiativele tale, dar parca vad ca, cu Statul Roman, nu te poti intelege. Birocratia ne mananca....
Legat de ideea lui bogdymol cred ca sunt sanse mai mari de reusita insa nu stiu la ce costur s-ar rezuma ora de zbor....iar ora de zbor se calculeaza de la aerodrom pana la aerodrom inapoi .... deci ne trebuie si de acolo din zona ....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Si cine iti da acea aprobare? De la cine o ceri?!

Aeroclubul Romaniei are "baze" in Sibiu si Deva, deci e la fix... plus ca iti spuneam ca ei au filmat in trecut decoland de la Arad si au filmat pana la Sibiu. Problema e sa le dea voie de sus, la telefon ei mi s-au parut mai mult decat deschisi. Mai ales daca si platim... iti dai seama ca ei ar vrea, numai sa obtina aprobarile.

iuli

Pentru un plan de zbor (VFR sau IFR) este aprobat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana.
Pilotii se ocupa de aprobabrile necesare. De obicei se trimit prin fax si aprobabrea se da imediat asta in cazul in care nu incalca reguli foarte stricte ce tin de aviatie in niciun caz de ce se intampla la sol. Adica nu ai voie sa incalci anumite plafoane de zbor, anumite zone cu restrictie, etc. Obligatoriu te tii de planul de zbor aprobat cu exceptia in care turnurile de control de pe traseu iti dau alte directive exceptionale.

VFR = zbor dupa reguli vizuale
IFR = zbor dupa reguli cu instrumente
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

OK bun, deci nu trebuie aprobare de la MT/CNADNR daca face un pilot privat, corect?

ciprebbe

from eurocopter citire:
" Pe mine figura de astazi m-a costat 80l de benzina, asta pentru ca nu mai trebuie sa platesc si alti bani pt zbor. Deci 80x5,6=450lei, asta fiind doar costul benzinei. Din cate stiu se cere in medie cam 100eur/ora de zbor pe avioane ultra-usoare/usoare. Acum asta poate depinde.. Eu oricum sunt dispus sa mai organizez zboruri de filmare pana la toamna daca mai punem de cate o cheta.  "
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Deci zona Deva - Sibiu se poate realiza cu un cost  mai mult decat decent de 450 ron + munca voluntara a lui eurocopter si disponibilitatea lui(zbor Cluj Sibiu Deva) .
Parerea mea personala e ca mai bine de atata nu se poate daca MT doarme in continuare....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

savagedanyro

un 25, 30 lei daca ne strangem minim 15 si e rezolvat.

eu unul sunt de acord
...live the moment...

Ionut

Super! Putem face un update o data pe luna, de exemplu. Depinde cati ne strangem. :)

MHN

Si eu sunt de acord cu o contributie de pana in 30 de lei.
Sper sa ne strangem suficienti participanti, astfel incat sa fie acoperite costurile.

Time-and-Space

daca va fi cheta la costurile specificate mai sus de ~30 ron /pers pot participa si eu.

l3x

ma inscriu si eu pe lista de donatori.

- inteleg ca eurocopter este pozitionat astfel incat acopera toate loturile in constructie de pe A1. Sunt curios daca se pot face toate intr-o singura zi si la ce costuri. Astfel ar fi acoperite toate santierele din Romania in afara de A2 si o cadenta de 1 zbor/luna ar fi optima.
- legat de costuri cred ca ne trebuie un JV cu SSC :)
- munca patriotica nu-mi miroase a bine, d.p.m.d.v ar fi corect ca omul sa fie remunerat cumva,  mai ales daca va accepta sa faca asta lunar.