Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 24 Guests are viewing this topic.

Tavi

Exista, exista! Dar scumpe insa si cu chitrosii astia ...
@adiarc: ce tot foreaza ei acolo la podete in lateralulul sensului catre Deva? De cate ori ai tot fost pe acolo mereu apar niste foreze? Fac un mic zid de sprijin poate?

alecu26

eu ma gandesc la ceva minipiloti ca si acolo terenul "fuge"si exista probleme de stabilitate a podetului casestat care 100% intial avea doar o mica fundatie directa situata foarte aproape de suprafata.

Va fi distractie cu lotul asta. Va repara Impregilo-Salini in astia 4 ani care vor urma...de le va sta in gat. Oricum, aici cred ca CNADNR nici nu va face receptie ACUM la terminarea lucrarilor, ci cel putin minim inca 6 luni un an o va taragana. Si dupa aia vor curge cei 4 ani. Si cred ca in anumite conditii, cei 4 ani pot fi prelungiti. E ca si garantia la electrocasnice. Cat e la reparat...nu curge garantia. Daca o repara de mai multe ori intr-un anumit interval primesti unul nou...:D
Drumurile noastre POATE;

sebba

Quote from: Tavi on October 22, 2014, 05:41:58 PM
Exista, exista! Dar scumpe insa si cu chitrosii astia ...

pai da, ca parca n-am fi printre tarile fruntase in intrecerea "cat mai multe meleoane per km de autostrada" , si degeaba! >:(

@alecu26; va repara pe dracu, scot ei o gaselnita si se fofileaza... mai un faliment pe la vreun GMBH, ba mai moare vreun chinez, au departament special ptr gasit "gaselnite", ca doar d-aia vin sa faca afaceri p-aci
Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

#18318
m-am ganditi si la asta. Poate au si scris o scrisoare de genul...."daca nu facem tunel si viaduct"nu ne mai consideram responsabili pentru eventualel consecinte. Dar nu e chiar asa simplu.

Dar iti dai seama, o garantie de doar 5% (sau mai mica) cat ramane dupa receptia la terminarea lucrarilor....e o nimica toata in caz de ceva eveniment major. Si posibil sa dea bir cu fugitii. Poate e totusi bine ca CNADNR i-a agatat cu inca 1, sau chiar 2 sau chiar 3 contracte.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

speranta sta in cele peste 200 de note de neconformitate ale fostului consultant - Consitrans , care semnala numeroase smecherii si abateri de la calitate..( CNADNR va avea un argument forte in instanta ).....pun pariu ca in scurt timp dupa inaugurare , vor aparea niste rampe frumoase la cele 2 podete....va dati seama ca daca se incinge telefonul nu mai stau ei sa taseze cu , compactorul ,cate 40 de cm si pun , vb lui Alecu , 2 m deodata....
va fii interesant de urmarit....dar nici vb ca garantia sa acopere lucrarile.
Daca Astaldi a cheltuit cam 10 mil de euro , la dealul Sacel , pt cativa sute de m , pai va dati seama cat ar costa consolidarile pt aproape 6 km ????? cel putin cateva mil de euro/km x 6 km ??????? ???
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

sebba

tata avea o vorba: daca nu te saturi mancand ce ai in farfurie nu vei fi satul nici dupa ce o lingi
ne scumpim la tarate si ne ieftinim la malai, altfel spus

astept cu interes ziua cand prioritatea zero in romania sa fie responsabilizarea celor aflati in functii
cum e la banca: vrei un credit? aduci girant! sau la gestionari, cand li se da pe mana gestiunea unei magazii si li se impun tot felul de chestii ptr garantarea corectitudinii
daca am extrapola aceste proceduri la nivel politic cred ca altfel s-ar misca lucrurile pe la noi

deh, e mult de spus dar as deraia prea mult in offtopic

sper insa sa fie cum zici tu, sa-i tina agatati din cauza celorlalte contracte
parca nici nu mai indraznesc sa ma gandesc la termene realizabile ptr finalizarea A1 cu tot cu Sibiu-Pitesti :(
Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

apropo de cei 40 cm: de fapt sunt vreo 25. Sau minim 3 pe metru. Cam asa zice normativul. Oricum tasarile si consolidarile continua si ani de zile dupa finalizarea lucrarilor, indiferent de compactare.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Quote from: NGC20 on October 20, 2014, 04:51:28 PM
Avalansa de autorizatii de construire in prag de iarna.  :lol:

14.10.2014: "Proiectare şi execuţie pentru autostrada Lugoj - Deva Lot 3 km 56+220 - km 77+361, Sector A km 56+220 - km 61+188"
14.10.2014: "Proiectare şi execuţie pentru Autostrada Lugoj - Deva Lot 3 km 56+220 - km 77+361, Sector B km 61+188 - km 66+811"
14.10.2014: "Proiectare şi execuţie pentru autostrada Lugoj - Deva Lot 3 km 56+220 - km 77+361, Sector C km 66+811 - km 73+574"

14.10.2014: "Proiectare şi execuţie pentru Autostrada Lugoj – Deva Lot 4  km 77+361 – km 99+500, Sector : km 77+361 – km 88+016 – Etapa I din investitia Autostrada Lugoj- Deva, lot 4, km 77+361 – km 99+500"

Avalansa continua.  :lol: :lol: :lol:

21.10.2014: "Autostrada Lugoj - Deva lot 2, Lucrari de artă – Etapa I, Secțiunea A km 27+620 - km 32+330 şi Secțiunea B km 32+330 - km 37+681"
21.10.2014: "Autostrada Lugoj - Deva lot 2, Lucrari autostradă, Tronson km 27+620 – km 37+681, Secțiunea A km 27+620 - km 32+330 şi Secțiunea B km 32+330 - km 37+681"
21.10.2014: "Spațiu de servicii – Cale 1 din investiția Proiectare și Execuție pentru Autostrada Orăștie – Sibiu Lot 2 – km 24+110 – km 43+855"

horatiu.cosma

Si o sa mai continue inca aproximativ 3 saptamani, dupa care o sa fie o lunga tacere  :lol:

adiarc

vedeti...ei vor sa se lucreze...dar ce sa-i faci daca toamna ploua si iarna ninge ?? :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Danny550394

#18325
Quote14.10.2014: "Proiectare şi execuţie pentru Autostrada Lugoj – Deva Lot 4  km 77+361 – km 99+500, Sector : km 77+361 – km 88+016 – Etapa I din investitia Autostrada Lugoj- Deva, lot 4, km 77+361 – km 99+500"

Proiectarea in zona cu lilieci este gata + Soimus?


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe