Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

rocklee

Quote from: Kuniva on May 30, 2013, 09:06:01 AM
Rocklee: nu exista informatii oficiale

multumesc... kuniva :)....daca erau contestati ..... nu se dadeau rezultatele ....

marcelbanu

#8026
Pe saitul CNADNR nu există nimic cu privire la contestațiile respective.
Cea mai ,,îndepărtată" știre este din 22 aprilie 2013
cu privire la reluarea licitațiilor pentru lotul doi Timișoara - Lugoj.
http://www.gandul.info/financiar/cnadnr-reia-procedura-de-licitatie-pentru-lotul-2-al-autostrazii-timisoara-lugoj-10781741?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+GandulFinanciar+%28Gandul_Financiar%29

Iar pentru Lugoj - Deva nu am găsit, eu cel puțin, nimic.
Doar articolul ăsta:
,,Constructorii autostrăzii Lugoj-Deva, aleşi prin metoda ,,datului în bobi"? "

de unde extrag un pasaj din care reiese că se evită eventualele contestații pentru că:

,,Teama de contestaţii, o posibilă explicaţie
...
O altă explicaţie este dorinţa CNADNR de a împăca şi lupul şi capra şi varza,
acordând contractele, nu primului clasat, ci câtor mai mulţi constructori,
chiar dacă aceştia se situau pe locul 2.

Astfel a fost micşorată şansa depunerii de contestaţii de către participanţii clasaţi pe locurile secunde.
Aceştia ar fi putut cu uşurintă contesta licitaţiile, acuzând CNADNR că a desemnat câştigătoare
o firmă ale cărei preţuri erau de dum­ping.
"

Sursa citată: http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/constructorii-autostrazii-lugoj-deva-alesi-prin-metoda-datului-in-bobi-302802.html
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

anacronox

desi au schimbat titlus stirii si au facut mici modificari, totusi articolul din zf inca e pe langa.
cred ca domnisoara neferu ar trebui sa dea un click pe google sa vada ce se produce in:
- deva DHS, Edy Spedition, Sews, carpatcement
- Hunedoara, care e si ea aproape de autostrada fie pe la Soimus, fie pe la Simeria: confectii metalice si componente auto
- Bacia: centrul regional de distributie pt Carrefour
- Orastie: Chimica, Sews, fabricile de imbracaminte si mai nou Arsenal Park

rocklee

mersi marcellbanu :)...pentru raspuns si pentru fototgrafi ....cum stiu numai sa fusareasca ...nu au putut sa faca o intrare si o esire cum trebuie .....de pe podul soimus sa nu mai fie acele doua semi giratori ...tipic rominesc....lucru de mintuiala ....si repede ca vine ministrul si se deschide autostrada .... >:( :o

Eurocopter

http://www.youtube.com/v/VxmE8PXkAEc

Atentie!! Din motive necunoscute imaginea este stabilizata doar pe setarile de 720p/1080p.

Urmeaza inca 3 episoade astazi, Sibiu-Sebes partea a II-a, Sebes bypass si Sebes-Orastie. :cheers:

user201

#8030
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Asta DA surpriză!  :gj:

Lotul Astaldi până la Săliște arată foarte bine, cu tunelul terminat parcă, mult asfalt, lucrat și la nod, supra traversări. Sincer cred că termenul Noiembrie 2013 este realist, chiar dacă e 30 Noiembrie.

Oare pe lotul Impreglio nu se poate improviza o intrare/ieșire la 9:13 pentru că ar fi câțiva km în plus, dacă voar avea nevoie până în 2015 să termine lotul lor?

Oricum, pe lotul Astaldi se văd progrese clare față de acum o lună.

marcelbanu

#8031
@roklee
Undeva mai în urmă dezbătuserăm problema unui racord sau pasaj dinspre Mintia spre pod,
dar diferența de nivel e destul de accentuată și va crea dificultăți.
Să vedem pe viitor ce se va realiza, pentru că în stadiul actual,
intrarea spre A1 este destul de dificilă, mai ales pentru TIR-uri...

Partea proastă acolo e că intersecția este în pantă de 7% după cum arată un indicator...
Auzisem zvonuri cum că s-ar vrea acolo un giratoriu...
Doamne ferește...
Oprești în pantă să dai prioritate ?
Tu cu mașină mică, da... Dar un TIR ?

Oricum, acolo a fost problematică intrarea celor ce vin dinspre Lugoj spre Brad, Oradea.
O soluție plauzibilă ar fi ocolirea pe barajul de la termocentrala Mintia
dar cu luarea de măsuri de întărire și reasfaltare a DJ 706A...
Și mai este problema trecerii la nivel cu calea ferată, magistrala 200...
Se mai stă cîteodată la barieră...

A fost o discuție pe această temă, și ar fi utilă dacă s-ar deschide un alt subiect,
ca să nu aglomerăm aici cu ce nu se cade a discuta.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Ionut

Multumim Eurocopter & ciprebbe pentru filmari! Bine ca ati pus repede, nu mai puteam aici sa tin secret. :p Te rog sa scrii pe threadul de filmari si cat a costat distractia ca sa trecem la catastif. :) Abia astept sa vad cum stam! :cheers:


ciprebbe

Azi avem zi mare pt infrastructura.
Avem filmarea de sus a lui eurocopter, acu sa vedem si userii de la sol cu filmarile de azi de pe km noi de autostrada!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vchira

lotul 3 este inapoiat rau...eu cred ca ar trebui reziliat contractul imediat pentru ca nu se misca nimica.

Mersi Eurocopter pentru filmare!

ciprebbe

Sincer pt lot 3 eu am emotii si pt 2014. S- ar putea sa mai dureze acolo.....
Lot 4 se misca bine cu sanse reale in 2013 poate un 1 Dec inaugurare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mishu77

Quote from: vchira on May 30, 2013, 10:50:30 AM
lotul 3 este inapoiat rau...eu cred ca ar trebui reziliat contractul imediat pentru ca nu se misca nimica.

Mersi Eurocopter pentru filmare!

Nici cu lotul 2 nu te poti lauda, dar poate Straco o sa tureze motoarele acum ca deschid Orastie - Simeria Veche.

vchira

Quote from: mishu77 on May 30, 2013, 10:56:36 AM

Nici cu lotul 2 nu te poti lauda, dar poate Straco o sa tureze motoarele acum ca deschid Orastie - Simeria Veche.

de unde incepe pe filmare lotul 2?

SILVIUFG

Teoretic Straco scapa de alte ,,griji" incepand de azi. Ce au de facut decat sa puna jucariile in miscare pe lotul 2? Nu arata tocmai imbucurator Cunta-Sebes Est dar din experientele anterioare am vazut ca daca se vrea se poate. Asa ca la finalul lui noiembrie sa avem tot gata mai putin lotul 3 care e oribil si care se va deschide (sper) impreuna cu celelate 5 loturi neincepute din Sibiu-Nadlac.