News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

dorum

mutam muntii in vai si facem teren plan...fara tunele si viaducte...simplu ca bunaziua... :) :)

stangabriel

 :lol: :lol: :lol: :lol:

Multumim de poze.

Intrebarea mea este: vor fi 2 tunele gen Calea ferata deja construit? cate unul pentru fiecare sens?

mirceal

si mai simplu ... secam Oltul, vopsim Dealu'negru si gata ... :lol:

dorum

#10188
 :lol: :lol: :lol:

@stangabriel

Da, indraznesc eu sa cred...altfel nu vad cum...galeria semicirculara se construieste din 2 elemente prefabricate...asta daca adopta aceeasi tehnologie de la calea ferata
Daca au alt proiect si alte cofraje, atunci nu pot sa ma pronunt...

mai jos un detaliu cu tehnologia de la pasajul cf:



stangabriel

#10189
Ma uitam la raza cercului armaturii si imi pare ca o sa iasa destul de mare pe un sens. Probabil cu banda de urgenta veritabila.

Inca ceva,armatura pare "tesuta" sa iasa un perete mai gros fata de cel deja facut la calea ferata,sa sustina pamantul mai bine,parca intreba cineva.

Parca sunt si de 2 lungimi.

penad2007


Eurocopter

#10191
Neata, datorita problemelor tehnice avute, filmarea e x2 si fara HD, sorry.

http://www.youtube.com/v/lAs1GdmQLn0

Daca sare direct la final cand dati play, puneti inca odata sa mearga direct din secunda 2 sau oricare si ar trebui sa mearga.

dorum

#10192
multumim mult EUROCOPTER

mie mi-e cam clar:

STRABAG poate termina la final de OCTOMBRIE/NOIEMBRIE
STRACO poate termina in DECEMBRIE sau APRILIE
ASTALDI idem
IMPREGILO sfarsit de 2014

Eurocopter

Totusi e un semn bun ca Impregilo si Straco lucrau cel mai puternic.

isotech_ro

#10194
multumiri eurocopter pentru filmare

in rest GRAV
lot Astaldi este posibila o deschidere la 1 decembrie 2013 - dar mai sigur aprilie 2014
lot Impreglo GRAV DE TOT, la ritmul actual POATE un 1 decembrie 2015 POATE
lot Straco mai mult ca sigur ca nu va termina intregul lot pina in iunie 2014
lot Stabag - probabil 1 noiembrie 2013 deschidere, finalizare 31 decembrie

isotech_ro

Quote from: dorum on September 09, 2013, 08:59:28 AM
lot Strabag...poate voiai sa zici 2013 :)

corectat ... merci pt atentionare  :)

Ionut

Impregilo poate finaliza peste 15 luni, adica decembrie 2014, daca se tine de treaba. Nu decembrie 2015, e totusi cam prea mult. Evident, DACA se tin de treaba. Daca o lalaie nu termina in 5 ani. Vedeti semnatura mea, aveti comentarii? :)

isotech_ro

#10197
Quote from: Ionut on September 09, 2013, 09:02:47 AM...aveti comentarii? :)

da, am comentarii,  Ionut  :)  :lol:
ia uitati-va cu atentie la filmare in jurul min 3:10
Ce o sa vedeti in versantul nordic (cel din dreapta) ... FISURI IN SOLUL DEALULUI de la Aciliu la cca 50 100 de metri de buza taluzului de la debleu, fisuri care la precedentele filmari nu prea erau vizibile. Asadar "dealul problema" nu sta nici "tinut de urechi"  :lol:

Astaldi lucreaza la stabilizarea dealului problema de la Cristian de mai bine de un an, si ce desfasurare de forte este acolo ... in schimb la Aciliu, ce vedem ? "Baietii" scurma cu excavatorul si muta de colo-colo pamintul (fara nicio stabilizare de adincime, fara nici un ancoraj, fara nici un dren, cu balti formate din ape pluviale lasate care cum vrea) iar in continuare se si pregatesc sa "ingroape" un tunel prefabricat pe un sol TOTAL INSTABIL
din punctul meu de vedere amploarea dezastrului si a solutiei de proiectare adoptate se va vedea in momentul ploilor abundente ( probabil in primavara 2014 )  ... si DA am scris corect lot Ipregilo in ritm actual si cu solutie actuala finalizare in decebrie 2015 DACA STA IN PICIOARE CTITORIA .... astia sunt ca Mesterul Manole, problema este pe cine o sa ingrape ca sa reziste ctitoria  ... poate pe Sova, poate pe Ctrl-C Ctrl-V Pinochio  :lol:

dr4qul4

eu cred ca acel tunel va rezista mult mai bine ca dealul ancorat.

dupa ce fac tunelul, vor pune pamantul la loc si tot ce mai trebuie sa faca este sa refaca circuitul scurgerii apelor, ceea ce nu e prea greu.

la dealul tinut de urechi"au o mare gaura, iar apa va tinde sa se scurga acolo, pe cand aici, va trece peste tunel.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Mda, nu ma pricep la chestiuni mult prea tehnice, astept si altii de meserie sa se exprime. Mie mi se pare totusi ca pot termina la final de 2014 daca forteaza cum trebuie, chiar si cu alunecarile astea. Cred ca mai depinde si ce vor reusi sa faca pana la primavara. Dar na, e doar parerea mea de nespecialist.