Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 21 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Avand in vedere situatia politica din acest moment, si ce se stie public despre lictatii, care sunt termene optimiste pentru semnare/OIL pentr sectoarele 2/3/4?  ma gandesc cu un singur ofertant pe S2 e da ori ba, fara contestatii, deci daca isi fac treaba cei de la CNAIR teoretip poate se semneaza si in 3 luni. Iar la S4 se pare ca in principiu, daca exista vointa de la CNAIR se poate semna oricand.  Pe S3 se stie ceva realist? Sunt naiv si ma insel eu?

Ionut

Nu e vorba de vointa CNAIR de a semna pe S4. Legea spune ca este obligatoriu sa semnezi contractul. Pe S2 si S3 e greu de zis cand se va semna, S2 se poate anula usor iar la S3 nu avem oferte depuse. Ce sa mai vorbim despre semnare?

xab80

#55982
Daca ne gandim la utilitatea loturilor, ar fi bine sa se finalizeze S4 si S3 (S5 fiind in lucru). Astfel am putea merge pe autostrada de la Cornetu pana in Bucuresti.

raulbogdan23

P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente






SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/12soon021

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Kimi

Quote from: Ionut on October 26, 2021, 12:26:58 PM
Nu e vorba de vointa CNAIR de a semna pe S4. Legea spune ca este obligatoriu sa semnezi contractul.

Si atunci ce asteapta?

RaduC

P4-A si P4-B: ambele au fost turnate in exact 89 de zile.
Facem un pariu ca si restul vor fi turnate tot in 89 de zile?  8) ;)

paulmare

^ vine iarna, nu stiu cat de sigur e sa va hazardati la pariuri de astea :)

mirceaeliade

#55987
@Ionut: daca legea in vigoare cere explicit sa se semneze, nu se poate face un comunicat API sa se ceara asta?  Ca sa nu se mai taraganeze saptamani/luni pana se trezesc si altii sa dea pe la tribunale?  Am vaga senzatie ca sunt oameni in CNAIR care nici nu isi dau seama ca legea le cere asta, si daca se face presiune in mass-media, poate se trezesc la realitatea ligislativa curenta.

hefaistos

Lege nu spune în cât timp se semnează. Și nici ce se întâmplă dacă pana la semnare apare o noua decizie contra primei.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

NGC

PiSi 4

Quote from: NGC on October 18, 2021, 11:56:39 PM
Quote from: DarkFranck on October 13, 2021, 02:41:01 PM
Quote
A1 SIBIU - PITEȘTI TRONSONUL 4: CONTESTAȚIA COMPANIEI CHINEZE A FOST RESPINSĂ, CONTRACTUL POATE FI SEMNAT

[...]

Șicane juridice mai pot exista, așa că este esențial ca responsabilii din CNAIR și constructorul să se miște repede.

[...]

Sursa: Fb Cătălin Drulă

Quote from: DarkFranck on October 13, 2021, 03:45:33 PM
Despre ce "șicane juridice" ar putea fi vorba? Solicitare de suspendare a semnării contractului până la judecarea contestației la decizia CNSC?

Uite ce ziceam acum jumatate de an.

Quote from: NGC on February 24, 2021, 10:10:22 PM
Sa vedem daca la PiSi 4 se va aplica acelasi tratament egal si in cazul ofertei celor de la PORR CONSTRUCT (adica (referitor la chinezi) au aflat despre problema aia si au invocat celebrul articol 169 din Legea 98 / 2016, ala cu "in orice moment al procedurii" pe care altadata nu l-au aplicat (am mai scris pe tema asta)), desi pentru PiSi 4 ar ajunge sa se uite in propria ograda (si la propriu si la figurat (Romania)) si ar trebui sa aiba motiv de excludere a lor din licitatie. Vorba aia, prietenii stiu de ce. ;)

Sa zicem ca PORR nu este usa de biserica. O sa scriu probabil maine si despre ei. Avem paie de foc destule si o sa le punem si la PiSi 4 pe foc. ;)

Asta ca sa impartim paie la toate loturile care mai trebuie realizate / finalizate si sa nu se simta vreo unii nedreptatiti. :lol:

Quote from: NGC on October 19, 2021, 10:29:28 AM
Hai sa vedem acum ce a facut recent PORR, firma mama a PORR CONSTRUCT.

https://www.bwb.gv.at/en/news/detail/construction-cartel-porr-acknowledges-infringement-afca-to-ask-cartel-court-for-eur-6235-million-fine

In cazul PORR, Consiliul Federal al Concurentei din Austria are alt regulament propriu si i-a sanctionat, iar PORR si-a admis vinovatia si a ajuns la o intelegere cu autoritatile.

Quote from: NGC on October 19, 2021, 11:21:05 AM
Quote from: florin74 on October 19, 2021, 10:54:03 AM
Nu au dat spagi sa ia contracte. S-au inteles cu STRABAG sa nu se calce pe bataturi. Eu zic ca nu se incadreaza la abateri profesionale grave.

Poate fi incadrata asta la "conduite necorespunzătoare/comportament incorect şi practici frauduloase" cum au fost incadrati chinezii? Bine, mai sunt si alte motive, dar acum ne referim doar la asta.

Hai sa mai punem o informatie care nu este cunoscuta de prea multi.

Asocierea condusa de ALSIM ALARKO a contestat la CNSC dupa ce a aflat despre comunicatul de mai sus de la Consiliul Federal al Concurentei din Austria. Asadar, in momentul asta mai este o contestatie pe rol. ;)

Fred

Quote from: xab80 on October 26, 2021, 12:32:52 PM
Daca ne gandim la utilitatea loturilor, ar fi bine sa se finalizeze S4 si S3 (S5 fiind in lucru). Astfel am putea merge pe autostrada de la Cornetu pana in Bucuresti.
Nu e neaparat vorba de utilitate, toate sunt utile, e vorba de eficienta. Lotul de la Boita in jos e util, dar scuteste 15-20 de minute de drum; lotul 3 scurteaza cateva zeci de kilometri de ocol pe la Valcea, e de departe cel mai util. Lotul 4 e important pentru lotul 3, desi scurt. Daca ne uitam la A1 de la Sibiu incolo vedem ca bucata lipsa de la Margina e incomoda si detestata, dar atat timp cat e foarte scurta si soferii au rabdare sa mearga regulamentar (fara depasiri riscante) atunci nu e o tragedie, la fel ar putea sa fie si bucata de pe valea Oltului daca restul spre Pitesti ar fi gata. Din cauza asta lotul 2 e mai putin urgent in comparatie cu celelalte.

hefaistos

Ideea e ca loturile 4 și 5 care teoretic "sunt pe teava,' au utilitate minima fara lotul 3, care e "în chinurile licitatiei'. Nici nu pot concepe ca s-ar putea termina 3 înainte de 4 sau 5.
În ceea ce privește lotul 2, într-adevăr e facultativ. Porțiunea de DN pe care ar dubla o e ok și chiar 2+1 pe alocuri.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

gicu

Cred că ar ajuta mult și L4+L5. Pentru turisme ar fi mai rapid și comod pe acolo și apoi pe DN Tigveni - Vâlcea (15km) față de 50k pe DN Bascov - Vâlcea cât avem acum.

naivu

Din pacate conexiunea intre A si DN de la Cornetu e f slaba (A1PiSi3 se descarca intr-un DJ pe partea cealalta a Oltului, urmeaza un pod de 1+1 urmat de o curba la 90 grd, iar cine vine Pitesti-Sibiu are de facut stanga peste DN), pana nu se termina si PiSi2 si PiSi3 nu se rezolva traficul.

xab80

Quote from: gicu on October 26, 2021, 05:10:23 PM
Cred că ar ajuta mult și L4+L5. Pentru turisme ar fi mai rapid și comod pe acolo și apoi pe DN Tigveni - Vâlcea (15km) față de 50k pe DN Bascov - Vâlcea cât avem acum.
Pe 73C de care spui tu drumul e (era!) prost si foarte ingust. Nu stiu daca tine la un trafic asa de intens de tranzit cum ar fi autostrada. Ce castigi pe autostrada ai sa pierzi mai apoi pe imbulzeala de la DN. Realist vorbind, L3+L4+L5 ofera o solutie cat de cat ok.