Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

NGC

Argumentele si articolele din lege pe care vi le-am prezentat in ultimele saptamani sunt folosite sau ar putea fi folosite de ofertanti atunci cand contesta. Pentru a nu influenta deciziile, nici nu m-am grabit sa vi le spun inainte sa stiu ca exista deja cel putin o contestatie in care sa fie folosite.

Dar pana la urma degeaba ne dam noi aici cu parerea mai mult sau mai putin avizata. In final decizia apartine instantelor specializate.

Xenos

Pe de alta parte, Asim Alarko nu fusese descalificata, mai are interes in acest stadiu al procedurii sa mai conteste ceva?

Interes egal folos practic....

NGC

ALSIM ALARKO este pe locul 2. Daca PORR ar fi eliminata, ei ar fi castigatori. Asta in ideea ca CHINA RAILWAY este descalificata (si ramane descalificata si dupa recursul la CAB).

dargauda

Doamne fereste sa iasa ALSIM ALARKO,nu va fi terminat niciodata PiSI 4.Iar legile nu noi trebe sa-le desucim,sant specialist,si sa nu le dam idei lor.Si mai bine vorbim numai de proiecte.

ijwtsh

Miercuri, 27 octombrie 2021, CNAIR SA a finalizat procesul de evaluare a candidaturilor depuse în cadrul procedurii de atribuire Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Secțiunea E și finalizare Sectiunea D.

În urma aplicării criteriilor de selecție, conform algoritmului de calcul aferent, s-au calificat, pe primele 6 locuri, următorii ofertanți:

Nr. Crt.

Candidat

1. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.

2. ASOCIEREA SC ALSİM ALARKO SANAYİ TESİSLERİ VE TİCARET A.Ș - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.

3. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI

4. STRABAG SRL

5. ASOCIEREA IMPRESA PIZZAROTTI & C SpA – PIZZAROTTI SA - RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL

6. ASOCIEREA TERNA TOURIST TECHNICAL AND MARITIME SA - INTRACOM CONSTRUCTIONS SOCIETE ANONYME TECHNICAL AND STEEL CONSTRUCTIONS (INTRAKAT)

În perioada imediat următoare, Autoritatea Contractantă va transmite Invitația de participare la Etapa a II-a a procedurii de atribuire - ETAPA DE DEPUNERE A OFERTELOR candidaților antemenționati.

Termenul pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru 31.01.2022.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/6-ofertan%C8%9Bi-%C3%AEn-cursa-pentru-proiectarea-%C8%99i-execu%C8%9Bia

Duta C

Nu inteleg de ce participa Alsim.....nu-s in stare la campie neteda ca in palma.....va dati seama la un tunel cit ar sta?

carutasul


naivu

Nu s-au precalificat Aktor, FCC Construction, Rizzani de Eccher.

gicu

Foarte trist rezultatul. În afara de Strabag nicio companie care să fi avut rezultate prin partea asta de Europă.

Cozak

Am mers eu pe o autostrada facuta de Terna in Grecia, de la Ioanina catre Lefkada, eu zic ca se califica.

Ionut

Da, s-a mai zis asta, Terna e un nume respectat. Bine, aceeași poveste ca multi altii care nu au experienta in RO, dar numele este respectat în multe țări.

Cetatean

Subiectiv, cu cele mai mari sanse,pleaca Strabag.
Si-au deschis la Deva ceva birou,au statia de asfalt si organizare de santier la Mintia ,au de reabilitat o parte din  culoarul "Mures Nord" ,un dj,in judetul Hunedoara.
In plus,fata de restul firmelor,chiar si fata de pizzaro,stiu la cat ii ceasu in Romania...nu de alta, dar le-au si turnat asfalt pe pizza...

dr4qul4

va faceti grija de Alsim dar nu vedeti Pizzaraii? Ca te Mapa si Turizm ce sa mai zic.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

NGC

LD2

Acum ca etapa de preselectie s-a incheiat si "oficial", sa vedem cum stam.

Quote from: raulbogdan23 on October 27, 2021, 10:02:19 AM
Si daca PORR sunt exclusi pentru intelegerea cu STRABAG, asta nu ar duce implicit la aplicarea aceleiasi reguli si pentru STRABAG pe alte licitatii?

Quote from: NGC on October 27, 2021, 10:19:44 AM
Daca este sa ne luam dupa principiul tratamentului egal, care de altfel apare si in Legea 98 / 2016, atunci exista posibilitatea ca si STRABAG sa fie in aceeasi situatie.

Am vrut sa astept pana trece perioada de depunere a contestatiilor, dar Horatiu a stricat "surpriza", cu toate ca a folosit si o ironie.

Quote from: horatiu.cosma on October 27, 2021, 04:11:33 PM
https://clubferoviar.ro/amenda-pentru-strabag/

Mai calcă pe bec și UMB (hopa, stai, de fapt au făcut-o deja, au început niște lucrări fără AC) și închidem prăvălia.

O sa pun aici doar lucrurile relevante din aceste 2 comunicate.

https://www.bwb.gv.at/en/news/detail/afca-files-application-to-impose-fine-on-strabag

Quote
14.07.2021

Application filed to fine STRABAG

Following initial applications in October 2020 (Link) and April 2021 (Link), the Austrian Federal Competition Authority (AFCA) filed another application on 14. July 2021 to impose a fine as part of its investigations into the Austrian construction industry. Specifically, the application concerns two companies from the STRABAG Group ("STRABAG"), with the AFCA applying to impose a fine of EUR 45.37 million.

https://www.bwb.gv.at/en/news/detail/decision-final-strabag-fined-eur-4537-million

Quote
On 21 October 2021, the Cartel Court has now imposed the fine as requested by AFCA (27 Kt 12/21 y). STRABAG was found to have infringed § 1 (1) of the Austrian Cartel Act (KartG) and Article 101 (1) TFEU on the grounds of a single and continuous infringement in the form of illegal price fixing, market sharing and information exchange with competitors with regard to public and private tenders in the sector of building construction and civil engineering in Austria during the period from July 2002 to October 2017. The decision is final.

STRABAG applied for leniency and subsequently cooperated fully and on a continuous basis, also acknowledging its infringement for use in proceedings before the Cartel Court. The AFCA therefore applied for a reduced fine.

Iar aici va las deocamdata cateva ghicitori.

1) A verificat comisia de evaluare incadrarea la art. 167 lit. c) (abateri profesionale grave) pentru STRABAG?

2) A verificat comisia de evaluare incadrarea la art. 167 lit. h) (informatii false in DUAE) pentru STRABAG?

3) A completat STRABAG corect in formularul DUAE referitor la abateri profesionale grave sau denaturarea concurentei?

punktnet

Tocmai organizarea asta de tip "cartel" ne priveaza de niste constructori seriosi de drumuri gen Vinci, Hochtief, ACS si restul....
Ar trebui exclusi din start de la orice licitatie desi cruntul adevar este ca ne lasa doar cu turci, greci si italieni de mana a doua
Just kidding.