News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

florinalba

#55950
Uitate bine mai sus ai filmare cu asfalt la   Reply #55902 on: October 19, 2021, 07:50:33 PM » Acum este posibil sa mai fi inaintat cateva sute de metri dar filmare cu asfalt este.  :lol: :lol: :lol: :lol:

Drive_140

^^
Filmarea din 19 oct este din zona de km 9. Asfalt nou este dupa nodul Sibiu, km 1-2

adiarc

incredibil...tinand cont de complexitatea lotului,riscam sa nu inchidem aceasta autostrada nici in 3(trei!!!!!!),exercitii financiare

al patrulea nici nu stiu daca va mai fii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

PiSi 4

Quote from: DarkFranck on October 13, 2021, 02:41:01 PM
Quote
A1 SIBIU - PITEȘTI TRONSONUL 4: CONTESTAȚIA COMPANIEI CHINEZE A FOST RESPINSĂ, CONTRACTUL POATE FI SEMNAT

CHINA RAILWAY a facut recurs la CAB.

PlayStation

Ce ziceam
Stiu ca nu o sa castige si intarzie intentionat contractul

adrian sibiu

Drive 140 la km1 nu poate fi decat stabilzant ,concentrarea de utilaje este la km 9 !

Drive_140

^^
Da, asa si este. Si filmarea vine de la Radu Ignat:


mirceaeliade

chiar daca chinezii au facut recurs, nu ar trebui totusi sa se semneze curand?

danpandrea

#55958
O postare PORR România, de acum 3 zile, pe LinkedIn. Textul bagă o gogoașă monumentală, însă șeful de șantier lămurește în clipul video.

"Viaductul de pe Lotul 1 al Autostrăzii Sibiu-Pitești, lucrare unică în România.

#spectaculozitate #măiestrie #noutate - acestea sunt atributele care descriu cel mai bine viaductul pe care PORR România îl construiește peste Valea Tălmăcel, la km 12.375. Executat în proporție de 50%, acesta ar putea fi dat în folosință, pe sensul de mers dintre Sibiu-Pitești, chiar la începutul anului viitor.

În materialul video de mai jos, colegul nostru, Alexandru Bogdan, inginer și șef de șantier, prezintă evoluția acestei lucrări pe care, cu mândrie, o numim operă de artă în domeniul infrastructurii.

#Infrastracture #HomeofConstruction #WearePORR"


De aici se înțelege că șoferii ar putea circula pe un sens al viaductului chiar de la începutul anului viitor, ceea ce e imposibil. Alexandru Bogdan clarifică în clipul de mai jos (pe care l-am dat iar jos de pe LinkedIn, că PORR nu e pe alte rețele sociale ca să dau embed).

"Un sens de mers, sensul Sibiu-Pitești, preconizăm să fie finalizat undeva la începutul anului viitor, lunile februarie, martie, urmând ca în luna septembrie-octombrie să finalizăm întregul viaduct pentru a putea fi dat la trafic".

Deci octombrie 2022 pentru finalizarea lotului?  :lol:

Clipul:





oneLess

@danpandrea , jos pălăria în fața numelui
DAR , sens de mers finalizat = diferit mult rău , exagerat de rău de tot = de sens dat în circulație
am văzut imaginile , nu merită efortul să caut unde , acum câteva săptămâni
se vede că și pilonul în construcție e cu vreo 2..3 catete turnate în urmă
nu sunt tâmpiți să dea un sens de mers în circulație nici Porr nici CNAIR
și după aia să fâlfâie macaralele cu borduri pe deasupra TIR-urilor
MARE fake NEWS , scuze încă o dată.

horatiu.cosma

#55960
Inginerul șef de la Porr responsabil de aceasta structură spune când se termină lucrarea și tu îl cataloghezi "fake news"?

oneLess

^ sens de mers finalizat = diferit mult rău , exagerat de rău de tot = de sens dat în circulație
= fake news

Inginerul de la Porr a spus realitatea
@danpandrea a denaturat-o

hefaistos

@danpandrea n-a denaturat nimic. El chiar asa incepe post-ul:

"Textul bagă o gogoașă monumentală, însă șeful de șantier lămurește în clipul video."
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alecu26

E un pic de logica acolo.

Restrictia la o banda pentru a intra pe breteaua aia de coboara la DN e imediat dupa viaduct. Daca toate celelate lucrari ar fi gata, in spate, se poate face restrictia mai repede...si deschide doar cu un sens al viaductului. Nu e asa mare diferenta.

Cred ca cei de la Porr au avut asta in vedere, deoarece sensul spre Pitesti este cel prioritizat. Cred ca asta impaca si textul si videoclipul.

Dar din pacate CNAIR in ultima vreme nu mai are obiceiul de a deschide cand totusi se poate deschide, chiar daca ultimul fir de iarba inca nu e taiat perfect. Pe de alta parte nu pare chiar asa avansat santierul ca in prima jumatate a anului viitor sa fie finalizat tot, cu exceptia sensului spre Sibiu al viductului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

danpandrea

@alecu26:

Am bolduit acum gogoașa. Din punctul meu de vedere, aceasta contravine atât realității, cât și a ceea ce zice șeful de șantier în clipul video. Să scrii că viaductul "ar putea fi dat în folosință pe sensul de mers dintre Sibiu-Pitești, chiar la începutul anului viitor" mi se pare complet nefericit și consider a fi o scăpare în exprimare a persoanei care a pus textul pe LinkedIn.

Din înțelegerea mea limitată, a da în folosință chiar și pe un sens presupune ca întreg lotul să fie gata tot la începutul anului viitor. Aici, realitatea din teren contrazice textul publicat de PORR. Din fericire, Alexandru Bogdan este mult mai clar și lansează termenul "septembrie-octombrie" pentru darea în trafic.