News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Bachus01

Am un feeling ca proiectarea se va termina mult mai repede . Au tot interesul sa tragă tare , mai ales că au fabrica de grinzi si le pot face inclusiv pt T4 pana sa o mute A3 .

Speram sa nu avem contestații iar .


paulmare

#3331
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24627124-drumul-expres-dx12-craiova-pitesti-umb-desemnat-din-nou-castigator-licitatia-pentru-lotul-4.htm

,,Tocmai a fost anunțat câștigătorul pentru construcția lotului 4 (între Colonești și Pitești), cu o lungime de 31,8 km. Este vorba de aceeași firmă românească care construiește loturile 2 și 3.", a anunțat miercuri seara ministrul Transporturilor Cătălin Drulă. Constructoruleste asocierea de firme UMB - Tehnostrade și mai fusese declarat câștigător în 2020, dar o instanță de judecată a întors decizia și a obligat CNAIR să reevalueze ofertele depuse.

a aparut si la gazeta nu doar pe facebook

MihaiD

Cel mai mult mă bucur că fabrica de grinzi va lucra fără întrerupere pentru toate tronsoanele și știm o treabă rezolvată. Câte grinzi sunt în total (1-4) și câte sunt deja făcute pentru 1 și 2, e ceva actualizat? Și oare unde se mută de aici? A0, Galați, A3?

Păun

O veste foarte buna!
Acum tot 10 zile fara contestatii trebuie sa treaca ca totul sa fie in regula?

Bachus01

Dacă nu mă insel,  din ce sa mai discutat în martie-aprilie termina grinzilor pt T2 . In principiu pana la sfarsitul anului cred ca vor termina T3 + T4 . Iar T3 sau T4 nu au asa multe structuri ca T2 .
Miscare normală ar fi sa plece pe A3 dupa .
La Galati pe DX inca nu este semnat contractul . Pe VO Galați au termen de execuție daca imi amintesc bine vreo 3 ani . Iar pe A0 cred ca se apuca anul acesta.

Oricum mai trebuie una , minim cu 2 linii.  Asta e ultima problema.  La cate investiții fac an de an

dr4qul4

vestea buna a fost pentru lotul 3. UMB incepuse deja proiectarea (posibil si unele lucrari) si o eventuala decizie nefavorabila le-ar fi atarnat greu in bilant si ar fi blocat lotul pentru ani buni.
Pentru lotul 4 bucuria este prematura... urmeaza contestatiile si s-ar putea ca UMB sa renunte la el. Daca termina de facut grinzile pentru L3 si nu e decizie definitiva pt lotul 4, nu mai pot bloca utilajele si oamenii aici.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ovicor

Cred ca vor incerca sa ia si pe A7, mai ales ca n-au licitat pe PiSi. Deci mai au nevoie de alta fabrica. Ori iau alta pentru A3 si-o pastreaza asta in zona pentru A0, A7, VO Galati.

Bachus01

Nu va renunța UMB la lotul 4 . Pentru ei este un lot usor . Sa numai discutam de partea financiară. Se pot face multe optimizări (traduse im profit)

Bachus01

#3338
Sa discutam putin pe cifre pt a avea o imagine completa in legatura cu gradul de dificultate al loturilor :

T1:
Lungime: 17.7 km
Cost total : 358.179.480 lei
Cost mediu per km : 20.236.128 lei sau 4.172.397 euro

T2 :
Lungime L1+L2 = 18.5km + 21.35km = 39.85km
Cost total : 661.452.009 lei + 792.189.981 lei = 1.453.641.990
Cost mediu per km : 36.477.841 lei sau 7.521.204 euro

T3:
Lungime : 31.75km
Cost total : 670.717.330 lei
Cost mediu per km : 21.124.955 lei sau 4.355.660 euro

T4:
Lungime : 31.815 km
Cost total : 617.080.915 lei
Cost mediu per km : 19.395.911 lei sau 3.999.156 euro

Date preluate din sinteza,  euro calculat la 4.85

In concluzie T3 + T4 sunt foarte usor de construit . Puține lucrări de artă in rest munca de chinez.  Fix la ce excelează Umb.

Restul concluziilor le trageți singuri

pasadia

La T1 nu ai calculat bine valoarea in euro. Iar daca pui valoarea corecta o sa vezi ca nici T1 nu e cine stie ce - singurul cu valoare mai mare e T2, podul peste Olt.

Bachus01

Am rectificat .

Pe T2 (L1+L2) avem mai multe structuri inafara de podul peste Olt.


ciprebbe

De la Craiova fabrica se va muta in organizarea de la Zimbor pe A3.
Grinzile pt lot 2 sunt cam gata, incep cele de pe lot 3 apoi daca ramane tot la ei si cele de pe 4. Au atat de mult de sapat si mutat dealuri pe A3 ( 7 mil m3 de pamant au doar surplus) incat nu simt intarzierea fabricii cu cateva luni.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Nu am mai apucat sa intru pe forum sa va dau vestea, dar azi o sa aduc completari. :D

NGC

#3343
"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 4"

O sa reiau intai decizia CAB din 16.11.2020.

Quote from: NGC on November 17, 2020, 12:39:18 PM
Quote
Tip solutie: Modifică sentinţa
Solutia pe scurt: Dosar nr. 4808/2/2020 conexat cu dosar nr. 4875/2/2020 şi dosar nr. 4900/2/2020 Respinge ca neîntemeiate excepţiile necompetenţei materiale a Curţii de Apel Bucureşti, Secţia a VIII-a CAF, precum şi excepţiile netimbrării şi inadmisibilităţii invocate cu privire la cererea precizatoare a plângerii formulată de MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI. Respinge excepţia lipsei de interes formulată cu privire la plângerea RIZZANI DE ECCHER SPA ca neîntemeiată. Admite plângerile formulate de petentele CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD, MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI, RIZZANI DE ECCHER SPA. Modifică în parte decizia CNSC. În rejudecarea contestaţiilor formulate de CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD, MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI, RIZZANI DE ECCHER SPA: Admite în parte contestaţiile formulate de CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD şi MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI, precum şi RIZZANI DE ECCHER SPA. Anulează în parte raportul procedurii de atribuire emis sub nr. 24/3123/30.06.2020, adresele de comunicare a rezultatului procedurii nr.69656/30.06.2020 (pentru ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. şi TEHNOSTRADE S.R.L., prin liderul Asocierii SA&PE Construct S.R.L.), nr. 39676/30.06.2020 (pentru CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD ), nr. 39675/30.06.2020 (pentru Nurol Insaat VE Ticaret A.S), nr. 39673/30.06.2020 (pentru MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI), nr. 39663/30.06.2020 (pentru RIZZANI DE ECCHER SPA) şi procesul-verbal de evaluare nr. 24/2172/04.06.2020 în ceea ce priveşte punctajul obţinut de RIZZANI DE ECCHER SPA pentru componenta tehnică-1 Perioada de garanţie a lucrărilor. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta depusă de ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. şi TEHNOSTRADE S.R.L., prin liderul Asocierii SA&PE Construct S.R.L., după cum urmează: - modul de îndeplinire a cerinţei referitoare la cifra de afaceri anuală generală, cap. III. 1.2 Capacitatea economică şi financiară, Nota 2, lit. b); - cerinţa privind experienţa similară în proiectare; - justificarea preţului aparent neobişnuit de scăzut cu referire la componenta din oferta financiară vizând preţul organizării de şantier; - reevaluarea punctajului acordat pentru personalul cheie pentru serviciile de proiectare, - reevaluarea punctajului acordat factorului de evaluare vizând perioada de garanţie a lucrărilor de 10 ani. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta depusă de CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD, după cum urmează: - sub aspectul verificării neîncadrării în prevederile art. 167 alin. 1 lit. c) şi lit. h) din Legea nr. 98/2016. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta depusă de Nurol Insaat VE Ticaret A.S, după cum urmează: - îndeplinirea cerinţei privind modul de depunere a ofertei de la cap. IV.4.3 Modul de prezentare a ofertei, pct. 7 ,, oferta, documentele care o însoţesc, precum şi toată corespondenţa între ofertanţi şi AC, vor fi semnate cu semnătura electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii acreditat, reprezentând documente originale, precum şi a cerinţei de la cap. IV.4.2 modul de prezentare a ofertei financiare, documentele de fundamentare a valorii propunerii financiare care vor fi prezentate în cadrul ofertei sunt: - lit. a)- Formularul nr. 7-formular de propunere financiară ....semnat ....de reprezentantul legal al ofertantului unic ..." - lit. b)- Anexa 1 la Formularul nr. 7-preţurile activităţilor/categoriilor de lucrări sau servicii ....semnat ...de reprezentantul legal al ofertantului unic; - lit. c)- Anexa 2 la formularul nr. 7-sumele previzionate reprezentând rezerve de implementare ...semnat ...de reprezentantul legal al ofertantului unic; - lit. d)- Anexa 3 la formularul 7-defalcarea sumelor din Anexa 1 la propunerea financiară aferente activităţilor subcontractate ...semnat ...de reprezentantul legal al ofertantului unic. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze punctajul acordat ofertei depuse de RIZZANI DE ECCHER SPA sub aspectul componentei tehnice-1 Perioada de garanţie a lucrărilor. Admite în parte cererile de intervenţie formulate de ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. şi TEHNOSTRADE S.R.L., prin liderul Asocierii SA&PE Construct S.R.L. în contestaţiile formulate de CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD şi MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI şi le respinge în rest în măsura admiterii contestaţiilor. Admite în parte cererile de intervenţie formulate de CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD în contestaţiile MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI şi RIZZANI DE ECCHER SPA şi respinge în rest aceste cereri de intervenţie accesorie în măsura admiterii contestaţiilor. Menţine în rest decizia CNSC. Respinge cererea privind anularea procedurii/contractului. Obligă intimatele autoritatea contractantă şi ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. şi TEHNOSTRADE S.R.L., prin liderul Asocierii SA&PE Construct S.R.L. la plata către petenta CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD a sumei de 10.000 lei cu titlu de cheltuieli de judecată, admise în parte. Obligă intimatele autoritatea contractantă, ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. şi TEHNOSTRADE S.R.L., prin liderul Asocierii SA&PE Construct S.R.L şi CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD la plata către petenta RIZZANI DE ECCHER SPA a sumei de 2000 lei cu titlu de cheltuieli de judecată, admise în parte. Definitivă. Pronunţată azi 16.11.2020 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.

Dupa cum transmit niste sticleti, comisia de evaluare a considerat toate clarificarile prezentate de UMB drept concludente (?!?!?!), asa ca dupa reevaluare au ramas cu punctajul maxim de 100 de puncte.

In cursa sunt ramase doar 3 oferte, si clasamentul general este UMB, RIZZANI DE ECCHER si MAPA INSAAT. Celelalte oferte au fost respinse sau unii ofertanti nu si-au mai prelungit perioada de valabilitate a ofertei si garantia de participare.

Cum UMB a ramas tot cu 100 de puncte, singurul mod de a se mai schimba ceva este ca ceilalti 2 ofertanti sa conteste reevaluarea ofertei UMB, dar trebuie sa ramana fara multe puncte sau sa fie declarata neconforma / inacceptabila pentru a se mai schimba clasamentul.

Ceea ce este de retinut insa, este ca oferta celor de la CHINA RAILWAYS a fost respinsa din cauza presupusei fapte de a fi furnizat informatii false in DUAE, "uitand" sa mentioneze despre "problema" cu Banca Mondiala din Georgia din 2019, care ar fi o "abatere profesionala grava" raportat la acea achizitie publica, desi atunci alte societati au fost implicate in acea achizitie publica, si ca au solicitat celor de la CHINA RAILWAYS sa clarifice in ce mod au fost implicati in acea achizitie publica, dar chinezii nu ar fi raspuns si atunci i-au descalificat. Poate chinezii au ales sa "taca" si sa conteste apoi la CNSC / TB / CAB respectiva solicitare de clarificari, alaturi de noul rezultat al procedurii. O sa vedem.
Trebuie retinut ca s-au legat de o achizitie publica care nu s-a desfasurat pe teritoriul Romaniei. Asta e lucrul cel mai important..

Sa vedem daca la PiSi 4 se va aplica acelasi tratament egal si in cazul ofertei celor de la PORR CONSTRUCT (adica (referitor la chinezi) au aflat despre problema aia si au invocat celebrul articol 169 din Legea 98 / 2016, ala cu "in orice moment al procedurii" pe care altadata nu l-au aplicat (am mai scris pe tema asta)), desi pentru PiSi 4 ar ajunge sa se uite in propria ograda (si la propriu si la figurat (Romania)) si ar trebui sa aiba motiv de excludere a lor din licitatie. Vorba aia, prietenii stiu de ce. ;)

Poate ne ajuta sursa aia secreta cu niste documente oficiale si pentru marele public. ;)

NGC

T3

Quote from: NGC on February 04, 2021, 01:28:04 PM
MAPA INSAAT a cerut zilele trecute revizuirea recursului la CAB. Printre posibilele consecinte ar putea fi suspendarea imediata a executarii contractului (in caz ca s-a solicitat). O sa va tin la curent.

Quote from: NGC on February 07, 2021, 10:28:31 PM
Pana vrabiutele afla cum sta treaba si ne ciripesc, o sa incerc, daca am timp zilele astea si ajung la alt calculator, sa arunc o privire peste motivari, sa vedem ce ar fi putut cere la revizuire. S-ar putea sa fie vorba de fapt despre altceva.

Este deja cunoscuta decizia CAB de azi.

Quote
Tip solutie: Respinge revizuirea
Solutia pe scurt: Respinge excepţiile inadmisibilităţii şi nulităţii revizuirii. Respinge cererea de revizuire, ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 24.02.2021.
Document: Hotarâre    24.02.2021

Din ce am inteles, nu s-a solicitat suspendarea executarii contractului, ci doar sesizarea ICCJ pentru interpretarea unor chestiuni de drept, intrucat contractul s-a semnat inainte de pronuntarea CAB.

UMB isi poate vedea de treaba.