Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 73 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Ce-mi plac discuțiile astea. Prietenii vechi de pe forum știu de ce :D
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

alexandru_m


adrian sibiu

Salutare tuturor !
Ieri a fost turnat segmentul 11 la pila centrală a căii de rulare Sibiu la Viaductul Talmacel !
Enjoy !


georgec

De Sibiu-Pitesti lotul 5 mai stiti ceva? Este progres pe el?

Ionut

Sneak preview. PiSi 5. Nu aveti deloc răbdare. :)


PlayStation


rocklee

o filmare de pe lotul 5 sibiu pitesti de pe canalul de youtube a lui CRISTINA YO7JYL

https://www.youtube.com/watch?v=JQ0QS4waBps&ab_channel=CristinaYO7JYL

GAC

Frumos reportaj si la mai mare!
Intrebare: intrucat acest lot se va face preponderent pe ramblee inalte, s-a rezolvat cu sursa de materie prima pentru terasamente? sa nu ne trezim ca pe A0 sud.
In ceea ce priveste lotul 4, noua legislatie obliga CNAIR sa semneze dupa pronuntarea CNSC, chiar daca chinezii contesta in continuare.
Intrucat SF este facut pe genunchi, este imperativ ca beneficiarul sa dea OIL pe proiectare si PORR sa intre pe lot sa faca studii geo amanuntite in asa fel incat sa proiecteze. Asta implica ca lucrul la drumurile tehnologice sa inceapa cu celeritate.
Asadar se stie cand vom avea lotul 4 semnat?
In ceea ce priveste termenul lung al proiectelor pe Pi-Si, asta nu inseamna ca respectivii constructori se vor intrece in intarzieri, mai ales daca vor fi eliminate blocajele birocratice din timp. Un constructor are tot interesul sa lucreze ca sa ia bani si sa termine mai repede ca sa aiba "project payback period" mai mic si implicit NPV (net present value) mai mare, ca urmare a cash-flow-urilor mai mari in primii ani (unde vor avea discount factor mai mic - in finantele proiectului).

dr4qul4

Nu cred ca e cazul sa ne facem griji pt terasamente. Traseul urmeaza albia raului Arges iar la Merisani trece exact printre 2 balastiere de pe Valsan, plus inca una la vreo 5 km distanta.
In plus, nu vor fi prea multe terasamente, fiind nevoie de poduri multe si lungi. Iar din loc in loc musca si din deal, asa ca vor avea si de sapat.
Suntem in zona de deal, nu in campie ca la Bucuresti.

Santierul arata bine. Sa-i vedem cum se misca peste iarna, pentru ca pot lucra linistiti la structuri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bastus

Se vede aici in dreapta sus o balastiera; si undeva in apropiere am vazut si ceva ce seamana a depozit.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

bastus

Am adaugat si cateva poze din drona, ca sa se poata identifica si pozitia GPS. Sunt lucrari si pe partea cealalta a raului Arges, din pacate nu am ajuns decat cu o singura baterie intreaga. O sa incercam sa dam o fuga si in timpul saptamanii, cand se lucreaza.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adiarc

vb de Astaldi care este f bine ancorat in Romania de peste 20 ani..cunoaste f.bine "realitățile " de la noi si are toate conexiunile necesare pt orice tip de agregate...nu imi fac griji pt ei...in schimb turcii de pe A0...dar e alta discutie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

ce să zic, de la ei din șantier se văd Făgărașii, ar trebui să aibă piatră :)

udar

Astazi am primit o informatie ca Desaon a trimis ajutoare de pe A3 la A1 la Astalti , foreza.

Duta C

Turcii in mod natural se descurca bn in desisul romanesc,poate mai bn ca astaldi dar sunt noi in hatisul asta ;)