Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 64 Guests are viewing this topic.

dorum

Cateva aspecte logice care ma duc cu gandul ca nu se va face descarcarea pe DC83, cu toate ca in filmare si in poze mai vechi se vad acele bretele:
-- pe DC83 e un podet peste canal Timis-Bega care nu cred ca rezista la TIR-uri (in mod intensiv)
-- subtraversarea autostrazii nu e dimensionata pt trafic mare
-- drumul e in mare parte neasfaltat si trece pe langa org de santier a celor de la Tirena/Condotte
-- in Belint e o curba la 90 grade pe care exista asfalt pe o singura banda
-- iesirea in DN nu are benzi de incadrare

Raducu Popa

Eu zic ca argumentati si contraargumentati de pomana referitor la problema asta....Acolo e cel mult doar o iesire la fel cum sunt si unele de pe A3 Bucuresti - Ploiesti, creata pt accesul in caz de urgenta....In cazul acesta, se va intampla fix la fel, adica vor sparge lacatul si vor intra gugumetii de prin satele alaturate pe autostrada..

Ionut

Baieti, nod este abia pe lotul Timisoara-Lugoj lot 2, pe DJ572 la Topolavatu Mare.
NU este nod pe DC83 la Belint si NICI pe DJ609A la Sanovita. Deci, aproape sigur, se va descarca traficul printr-o solutie de avarie pe DJ609A.

Pellady

#8688
Oare sa se faca aici pe DJ83 descarcarea de pe autostrada, in dreptul localitatii Belint?
Uploaded with ImageShack.us


dorum

Quote from: Pellady on June 19, 2013, 02:46:12 PM
Oare sa se faca aici pe DJ83http://goo.gl/maps/761Jw descarcarea de pe autostrada, in dreptul localitatii Belint?


Asta discutam mai devreme....eu ZIC CA NU SE POATE!!!

Pellady

Problema pe langa drumul degradat ar fi trecerea prin Belint si in plus nu cred ca pot trce camioanele prin pasajul acela casetat pe sub autostrada.
In momentul asta cred ca aceasta autostrada nu poate fi folosita pana nu va fii facut si lotul 1 Timisoara - Lugoj.

teocharis

Quote from: Pellady on June 19, 2013, 02:51:19 PM
Problema pe langa drumul degradat ar fi trecerea prin Belint si in plus nu cred ca pot trce camioanele prin pasajul acela casetat pe sub autostrada.
In momentul asta cred ca aceasta autostrada nu poate fi folosita pana nu va fii facut si lotul 1 Timisoara - Lugoj.

vrei sa spui lotul 2?

stai calm, nu va fi folosita nici dupa deschiderea lotului 2

Archi

Am o sursa care spune ca la Sanovita va fi nod rutier provizoriu care se discuta ca ar putea ramane definitiv. Pentru cine nu stia la 2km de Sanovita se afla un deponeu care in viitor va prelua tot gunoiul din Timisoara. Un nod rutier acolo ar avea sens!!

Ionut

La Sanovita, adica pe DJ609A, da?

mishu77

Quote from: Archi on June 19, 2013, 03:02:48 PM
Am o sursa care spune ca la Sanovita va fi nod rutier provizoriu care se discuta ca ar putea ramane definitiv. Pentru cine nu stia la 2km de Sanovita se afla un deponeu care in viitor va prelua tot gunoiul din Timisoara. Un nod rutier acolo ar avea sens!!

Cum adica nod rutier provizoriu care sa ramana permanent? Oricum ar fi de nodul ala ar trebui sa se apuce ca mai sunt 2 luni jumate pana la sfarsitul lui august si nu se vede nimic acolo. E adevarat ca pasajul e in faza avansata, dar mai trebuie facute bretele, exproprieri si altele ...

Archi

citez ce mia zis sursa:"Nod rutier provizoriu care ramane permanent"

Ionut

Anunt important: am terminat banutii pentru campania #3 de filmari, asa ca avem nevoie de contributii pentru urmatoarele filmari din vara. Cine doreste si poate contribui (cu o suma oricat de mare/mica), sa ia legatura direct cu Eurocopter (dati-i un mesaj privat pe forum, de la el primiti detalii pentru transfer prin banca sau PayPal).

Numai impreuna putem continua filmarile, de la MT/CNADNR nu avem sanse sa primim astfel de filmari si nici poze sau macar informatii. Presa nu contribuie financiar la filmari. Suntem pe cont propriu, asa ca speranta mea este ca in continuare sa contribuie suficient de multi colegi pentru a filma din avion.

Multumim! :cheers:

---

Ce-am facut in ultima campanie (in 2013):

CAMPANIA #3 - aprilie-iunie 2013:
Buget total: 4845 RON (1010 RON campanie 2012, 1840+480+100+230+835+350 RON campanie 2013)

Filmare #1 - 17 aprilie 2013 - 880 RON (contributie 220 RON in plus Baiazid) (filmare Eurocopter avion):
Autostrada A1 Deva-Orastie
Autostrada A1 Orastie-Sebes
Autostrada A1 Sebes bypass
Autostrada A1 Sebes-Sibiu (partea I)
Autostrada A1 Sebes-Sibiu (partea II)

Filmare #2 - 24 aprilie 2013 - 1200 RON (filmare Eurocopter avion):
Autostrada A1 Deva-Lugoj lot 1

Filmare #3 - 26 aprilie 2013 - 250 RON (filmare FullHD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sebes bypass

Filmare #4 - 29 aprilie 2013 - 300 RON (filmare FullHD sebba avion):
Autostrada A1 Arad-Pecica

Filmare #5 - 29 mai 2013 - 850 RON (filmare FullHD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Sibiu-Sebes (I)
Autostrada A1 Sibiu-Sebes (II)
Autostrada A1 Sebes bypass
Autostrada A1 Sebes-Orastie

Filmare #6 - 14 iunie 2013 - 1200 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Deva-Lugoj lot 1
Autostrada A6 Legatura A1-Lugoj bypass

Buget disponibil campanie #3: 165 RON

Gata cu aceasta campanie. Sa strangem din nou banuti. :)

mishu77

Quote from: Archi on June 19, 2013, 03:37:12 PM
citez ce mia zis sursa:"Nod rutier provizoriu care ramane permanent"

Sunt tare curios cum o sa arate si mai ales daca il termina pana la deschidere, aici ma refer la un nod rutier nu la un giratoriu in DJ.

schluppi

Si eu cunosc bine zona cu acele bretele pe care circula masinile cu beton, asfalt si pietris ale firmei Tirrena Scavi (langa Belint este organizarea lor de santier, cum a specificat si un coleg mai sus). Langa fiecare dintre bretele este cate o ghereta pentru angajatii firmei care pastreaza evidenta masinilor (le numara etc. pentru pontaj), ceea ce ma face sa cred ca bretelele tin de organizarea de santier. Va intrebati de ce nu se lucreaza la un sens giratoriu de final de autostrada? Asteptati sa se mute drumul de Sanovita pe supratraversare, atunci se poate lucra la acel eventual sens, fara a deranja circulatia.

radutm

Multumesc eurocopter pentru surpriza!

Am facut o comparatie intre imaginile din 24 aprilie si cele din 14 iunie:
Partea I:







cont inchis