DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Adisan

#1260
[DJ705] Modernizare Culoar Trafic Mureș Nord, DN7 Gelmar - DN7 Ilia, zona Gelmar-Geoagiu


TibiV

Am fost in august 2021 la Geoagiu Bai. Chiar era nevoie de o reabilitare a drumului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SB76UFO

Din fonduri europene: a fost finalizat DJ141, drumul care leagă Valea Târnavelor de Valea Hârtibaciului.
Lucrările au fost executate în cadrul unui contract de proiectare și execuție în valoare de 64 de milioane de lei, semnat în martie 2019 cu societatea Drumserv din Târgu Mureș (societate deținută de austriecii de la Swietelesky). Lucrările au început în august 2019, iar zilele trecute Consiliul Județean Sibiu a recepționat drumul ale cărui lucrări de modernizare au fost acoperite în proporție de 85% din fonduri europene nerambursabile.
DJ141 conectează drumul național 14 (Sibiu - Sighișoara) cu drumul județean 106 (Sibiu – Agnita) și străbate localitățile Mediaș, Moșna, Pelișor și Bârghiș. "Lucrările de modernizare au constat în refacerea structurii rutiere, consolidarea zidurilor de sprijin, construirea a patru poduri noi și reabilitarea unui pod, executarea de podețe noi și reabilitarea celor existente, amenajarea de șanțuri, rigole și racordări la 71 de drumuri laterale, amenajarea accesului la proprietăți, montarea de parapete de siguranță, indicatoare rutiere, borne kilometrice, realizarea de marcaje rutiere", detaliază reprezentanții Consiliului Județean Sibiu într-un comunicat remis cititorilor Turnul Sfatului.
Cum drumul conectează Valea Târnavelor și Valea Hârtibaciului, autoritățile județene apreciază că – în afara confortului oferit locuitorilor din zonă – investiția va contribui la dezvoltarea economică și turistică a zonei. "Acest drum are un rol major în dezvoltarea zonei de nord a județului deoarece va scoate din izolare mai multe localități și va aduce noi oportunități pentru economia locală. Estimăm că minimum 70.000 de persoane vor avea posibilitatea de a se deplasa între principalele localități deservite pe un drum modern și complet reabilitat".
De amintit faptul că DJ 141 se intersectează la Bârghiș cu DJ 106 Sibiu – Agnita. Acest din urmă drum a fost reabilitat tot din fonduri europene în urmă cu mai bine de zece ani (a fost primul drum județean modernizat prin Programul Operațional Regional), iar în prezent este în curs de modernizare și pe tronsonul Agnita – Sighișoara.

Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

panda80

#1263
Acum 2 saptamani am avut ceva mai mult timp la dispozitie si am mers din Bucuresti pana in Pitesti pe drumuri judetene, la sud de A1. Am filmat incepand din Mihailesti, drumurile nu sunt in cea mai buna stare dar circulabile, insa sunt foarte multe localitati pe parcurs. Din cate am inteles, DJ503 este in reabilitare si va oferi o alternativa buna la DJ659, cu mult mai putine sate de traversat.


slartibartfast

O știre de la începutul anului: ,,A fost semnat contractul pentru finalizarea drumului Panaci-Bilbor". Se moșmondește la el de multă vreme, dar e un drum cu impact mare pentru traficul ușor și în special turistic. Porțiunea este cea de aici, unde trebuie doar trecut o creastă de munte pentru a conecta drumurile. Actualmente, ele sunt legate de un drum forestier cu înclinație mare, neaccesibil decât mașinilor de teren, așa că acest drum trebuie construit de la zero. Odată terminat, va tăia 92 de kilometri din legătura dintre Brașov și Vatra Dornei.

alin_simeriaveche

Multumesc Adi pt filmare. Am fost a doua zi de Paste la Geoagiu Bai la Cascada Clocota. Groaznic drumul dar asta este, ca sa fie din nou frumos trebuie putin deranj. Din 2014 s-a anuntat ca incepe acest santier, abia anul trecut s-au apucat iar anul acest este in acest stadiu. Ritm de melc dar da, asa  cum spunea cineva mai sus, are mare nevoie de reabilitare acest drum.

b1

 :badday:
Podul de la Vadu Roșca s-a prăbușit din cauza unei erori umane, nu din pricina ploilor


Prăbuşirea podului de la Vadu Roşca a fost cauzată de o eroare umană, este concluzia preliminară a unui grup de lucru format la nivelul Instituţiei Prefectului Vrancea, care a analizat în aceste zile situaţia podul în cauză, a declarat prefectul Nicuşor Halici.

"Imediat după incident, am dispus coordonatorului Grupului tehnic de suport nr. 1 (...), condus de către directorul SGA, să se deplaseze la faţa locului să vedem dacă sunt create premisele unei stări de urgenţă datorate unui fenomen meteo. Grupul de suport tehnic a făcut, dincolo de o analiză la faţa locului, şi o documentare tehnică în ceea ce priveşte căderile de apă şi cantităţile care au traversat în perimetrul podului în perioada 28 - 30 aprilie acea zonă şi s-a constatat că nu poate fi vorba de o situaţie generată de un fenomen natural, ci de o eroare umană. Până la acest moment, aceasta este concluzia grupului de suport tehnic, fapt pentru care nu putem spune că suntem într-o stare de urgenţă. În schimb, suntem totuşi într-o situaţie de urgenţă, pentru că neefectuarea într-un termen foarte scurt a lucrărilor care să aducă la starea iniţială a podului aduce o perturbarea foarte serioasă atât a activităţilor socio-economice, dar şi a convieţuirii locuitorilor din acea zonă, pentru că la acest moment nu au acces decât prin rute ocolitoare, cu căi de acces foarte greoaie", a declarat prefectul Nicuşor Halici, în cadrul şedinţei Consiliului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Vrancea.

La rândul său, preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Vrancea, Cătălin Toma, a vorbit despre rezilierea contractului cu constructorul podului şi chiar de o reproiectare a întregii construcţii.

"Este o situaţie nefericită care pune în pericol undeva la 400 de locuitori ai satului Vadu Roşca, care trebuie să ocolească 15 kilometri la momentul acesta. (...) Pe partea cu constructorul avem şi varianta rezilierii. A luat-o în calcul la modul cel mai serios. Am avut câteva întâlniri şi cu aparatul administrativ şi cred că în această direcţie ne vom îndrepta, dar va trebui să respectăm toţi paşii. Am solicitat expertiză autorizată pentru a stabili şi cauze şi tot ce înseamnă responsabil. (...) Vom face toate demersurile pentru ca, într-un timp relativ scurt, să avem o rută ocolitoare cât mai aproape, iar podul vă asigur că va fi reabilitat aşa cum trebuie. Din nefericire, la momentul acesta va trebui să facem chiar şi reproiectare, pentru că şi partea cealaltă care nu a fost afectată, din ce am observat la primele constatări, dacă se ducea apa pe partea aceea, se întâmpla la fel. Deci nu putem pune bază pe ceea ce s-a lucrat, trebuie să reproiectăm şi să regândim toată construcţia în sine", a susţinut Cătălin Toma.

El a precizat că a convocat, miercuri dimineaţă, mai mulţi operatori şi proiectanţi la podul de la Vadu Roşca, pentru a stabili o rută ocolitoare cât mai aproape de podul existent.

Potrivit prefectului Nicuşor Halici, varianta ocolitoare presupune construcţia sau amplasarea unui pod provizoriu, care va fi achiziţionat de CJ Vrancea, la câteva zeci sau sute de metri de podul dărâmat.

Sâmbătă seara, un sector de pod situat pe un drum judeţean DJ 204D, care face legătura între Vulturu şi Vadu Roşca s-a prăbuşit. Podul se afla în administrarea CJ şi era în reabilitare de la începutul lunii februarie a anului în curs.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

dumbravaandrei

Sâmbătă am trecut pe Drumul vinului Vrâncean, unde UMB lucrează de zor la reabilitarea și reconstrucția acestuia. Fiind vorba de UMB, mobilizarea e la cote înalte.
Am fost băgat pe aici de navigație (atât de cea a mașinii cât și de waze), nu-l recomand pentru tranzit, dar aștept ca toate cramele și vinăriile din zona respectivă să se gândească serios și la o dezvoltare turistică. Potențial este. Din plin.


carutasul

un update legat de DJ412A care leagă DN6 la Mihăilești de DN5 la 1Decembrie. Deși nu s-au terminat lucrările se circulă foarte bine, cel puțin ziua, pentru că în mare parte s-au finalizat și podețele de pe la porți deci acum locuitorii au pe unde parca, singura problemă e probabil noaptea pentru că nu avem marcaje. Însă e suficient de liber ca să fie OK. Filmarea începe de la DN6 la giratoriul din Cornetu înainte de baraj și se termină la giratoriul de la DN5:

BIGRED1984

@carutasul  ai idee daca podul mic mai e functional, am venit de la Comana dar am ezitat sa fac dreapta sa-l incerc.

carutasul

din păcate nu am idee, nu am mai fost de ceva vreme, dacă am timp urmează să ajung săptămânile viitoare la un client din zonă și dacă am timp fac o încercare :)

slartibartfast

Am trecut azi pe DJ100C, Fulga-Mizil, în județul Prahova. Firma Coni lucrează la o reabilitare destul de drastică a lui (frezaseră până la nivel de terasament acum câteva luni), așa că a fost scos pentru o vreme din rutele București-Buzău via A3-Mizil-DN1B. Acum au pus asfalt (nu știu dacă ultimul strat) pe toată lungimea, și se lucra în lateral. Prima oară am avut impresia că vor să lărgească drumul, dar apoi mi-am dat seama că de fapt acolo se lucrează la o rigolă și că dincolo de rigolă e un spațiu de vreo 2-3 metri lățime unde pare că vor să construiască trotuar și/sau pistă de biciclete.

Per ansamblu, deși nu pare să fi fost cel mai important lucru de făcut pe DJ-urile prahovene, Coni nu arată rău și dă speranțe de prestație bună pe A7 Pl-Bz Lot 2.


slartibartfast

^
Plus imagine de la întoarcere:
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

montaniardul

A mers cineva recent pe DJ106 Sighisoara - Agnita - Sibiu? Stiu ca este in reabilitare sectorul dintre Sighisoara si Agnita. Din pacate nu am gasit informatii recente despre stadiul lucrarilor de acolo care au inceput in 2020.

zamo888

#1274