DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

pasadia

Din articol -
QuoteLatimea acestuia este de 7 metri, 5,8 m cele doua benzi de circulatie si 1,2 m trotuarul.
Pentru un DC cu un nivel de trafic extrem de redus cred ca e suficient

TibiV

Cand va fi gata, cred ca nu va mai avea un trafic chiar atat de redus.

Pe traseul Dej-Baia Mare ar putea fi o alternativa buna pentru a scapa de ambuteiajul permanent de la intersectia DN1C-DN17 de dupa podul peste Somes din Dej.

Daca va fi gata pana la urmatoarea mea vizita in zona, voi testa traseul si va voi informa ce si cum....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Ca sa ajungi in Vad si sa treci acest nou pod spre Baia Mare, plecand din Dej, pare ca trebuie sa treci prin EXACT acelasi sens giratoriu de la sud de podul peste Somes, asa aglomerat cum e. Iar odata ajuns in sensul ala giratoriu n-are rost sa nu mergi pe DN1C caci aglomeratia e pe contrasens, cu cei care vor sa intre in Dej.
Mai dergaba as zice ca in sens invers (venind dinspre Baia Mare spre Dej) ai putea avea un avantaj caci ai scapa de sesnul giratoriu de la intrarea in Dej acolo unde ar trebui sa dai prioritate celor care vin pe DN17 dinspre Beclean. Dar, si aici e un mare DAR - uita-te la calitatea asfaltului de pe DJ109E si DJ108 (Vad - Dej). Dupa ce intri odata pe acolo nu te mai intorci. :)

MarcoPolo

Scuze, nu am citit articolul destul de atent. Mă bucur ca va fi un drum normal, cu 2 benzi. Din poze nu prea pare, și am fost indus în eroare de faptul ca recent au mai fost făcute poduri noi cu o singura banda de circulație (în zona Albă parca).

În cazul ca era deja gata, ar fi ajutat destul de mult pentru situația aceasta: https://www.dejeanul.ro/content/ultima-ora-restrictie-de-tonaj-pe-podul-somesului-s-au-gasit-fisuri-in-structura-foto/

Iar legat de acest articol, chiar nu înțeleg cum vor sa devieze traficul greu pe ruta Dej – Cetan – Vad – Fodora.
E un drum de țară, recent asfaltat, însă foarte îngust și întortocheat.
Si cel putin de 1-2 ani, între Dej și Cetan, la un moment dat drumul e deviat prin camp, din cauza unor probleme în zona gropii de gunoi. Sper sa se fi remediat între timp.

TibiV

@pasadia,

giratoriul din fata Judecatoriei nu este foarte aglomerat.

Ambuteiajul este fix la intersectia T dinaintea podului, intre centura actuala si str.22 Decembrie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adyneamtu

GDS: Drumul Craiova – Cetate, la primul strat de asfalt
QuoteEste gata asfaltarea drumului Craiova – Cetate. Cei 67 de kilometri ai drumului județean (DJ) 552 Craiova – Cetate, a cărui modernizare a demarat anul trecut, sunt asfaltați în proporție de 95%, potrivit președintelui Consiliului Județean (CJ) Dolj, Cosmin Vasile. Este vorba de primul strat de asfalt, care a fost finalizat în totalitate pe tronsonul II al drumului, între Râpa Roșie și Cetate (39,8 km), și aproape în totalitate pe primul tronson (Craiova – Terpezița).

Lucrările de asfaltare de la tronsonul I vor fi reluate în primăvară, când va fi turnat și stratul de uzură pe toată suprafața DJ 552 Craiova – Mofleni – Bucovăţ – Terpeziţa – Sălcuţa – Vârtop – Caraula – Cetate. Până atunci, se va mai lucra la trotuare, la pistele pentru biciclete (tronsonul II), dar și la podul peste Jiu, la structura drumului și la rigole (tronsonul I).

Constructorul de pe tronsonul II, firma craioveană Strade Bauunternehmung SRL, s-a mobilizat bine în teren și a finalizat, săptămâna trecută, turnarea primului strat de asfalt (lucrări demarate în august). Imaginile prezentate pe parcursul lucrărilor au fost spectaculoase, mai ales cele filmate de sus, iar ,,bijuteria" DJ 552 este sectorul de la Râpa Roșie, un fel de ,,Transalpina de Dolj", dacă este să ne luăm după serpentine.
.....




carutasul

drumul ăsta e la 10km paralel cu Craiova-Calafat modernizat de curând, oare nu era mai convenabil să folosească banii pentru niște ocolitoare și drumuri de legătură ?

AlexxC

DJ552 nu este lipsit de importanta! Are rolul de a aduce mai aproape de civilizatie acele sate uitate de lume din sud-vestul Olteniei care nu au legatura cu DJ606 si totodata sunt prea departe de E79 care este extrem de aglomerat la intrarea in Craiova.
Vezi mai jos din ce bazin isi trage trafic:

carutasul

Da, bine, orice drum trebuie întreținut și îngrijit, nu zic, doar că poate era mai bine să se facă un drum rapid prin afara localităților care să meargă la Calafat plus drumuri de legătură la el (bănuiesc că drumuri există, unele trebuie asfaltate) . Așa probabil că era avantajos și pentru ceilalți, că deși distanța era un pic mai mare timpul până la Craiova de pildă scădea binișor. Acum oricum e tardiv, nu pot decât să mă bucur că s-a făcut...


TibiV

Frumos calul de 02.20, "genial" opritul de la 05.37...

In rest, sa nu ne miram ca legea impune folosirea anvelopelor de iarna.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Din păcate am uitat să scot și filmarea, dar am fost duminica trecută pe DJ412A între Adunații-Copăceni și Mihăilești și vestea bună e că, deși lucrarea nu e nici pe departe terminată, nu mai există șanțurile transversale și e asfalt ( cred că lipsește stratul de uzură) pe toată suprafața și se merge în condiții foarte bune ( cel puțin ziua). Deci cumva s-a întregit legătura între DN6 și DN5 prin noua centură Mihăilești. Se lucrează pe marginea drumului, nu îmi e clar dacă o să facă un mic acostament sau o să rămână un trotuar mai lat unde să se poată și parca; momentan lipsesc marcajele pe toată lungimea dar am venit în condiții bune, nu mai erau nici mașini sau utilaje parcate pe șosea...

panda80

Am cercetat in toamna drumurile judetene DJ154 si 154B, o alternativa buna pentru accesul intre Bistrita si Valea Muresului, scurtatura de luat in seama in loc de traseul clasic DN15A+DN15, pt cei ce vin dinspre Dej-Beclean si vor sa ajunga spre Toplita. Drumurile judetene sunt de calitate buna, relativ curboase, dar modernizate/reabilitate relativ recent. Am filmat tot traseul, si peisajele sunt frumoase pe dealurile de la poalele Calimanilor.


panda80

Un DJ interesant si pentru traficul de lung parcurs in nord-vestul tarii este DJ193, intre Satu Mare si DN1C. Drumul este cea mai scurta legatura intre Satu Mare si Dej, Bistrita si alte zone din centrul tarii. Este in stare buna, cand am trecut in septembrie 2021 se mai lucra la podul peste Somes de langa Ardusat. Am filmat atunci tot drumul dintre Satu Mare si Dej:


panda80

DJ201 intre Tandarei si Slobozia, filmat in vara anului trecut, drumul este in stare buna: