News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

JohannDB

                             :lol: :lol: :lol: :lol:..."""tehnologii wedesign?Sau poate webdesign """    Unii ar zice: "tot un drac" !!  Asta mi-aduce aminte de bancul cu englezii ;"Ai naibii englezi, aștia scriu Oxford și citesc Cambridge"....   :o :o



cristi5

#13548
Ar fi cineva interesat sa faca un Playlist Youtube cu "toate" filmarile recente de pe forum?

Publicul tinta ar fi omul care vine obosit de la munca si n-are chef sa caute prin toate topic-urile. Da drumul la TV si vede ce mai e nou pe playlist.

Ideal ar fi ca app-ul Youtube (de pe TV sau sursa Chromecast) sa continue de la ultimul clip vizionat, dar trebuie sa testam asta.

Ar rezulta un soi de "PUM TV".

Din cate stiu playlist-urile pot fi editate colaborativ, asa ca pot mai multi colegi sa ajute.

Daca merge bine, il putem da si public (in presa gen). Poate punem si un logo undeva...

Europiu

O întrebare pentru colegii drumari.
Mă roade curiozitatea de mai multă vreme, iar azi, trecând pe lângă casă pe un sector de autostrada proaspăt reasfaltat, a devenit acută.

Și acum întrebarea: in Germania, o dată terminată asfaltarea pe autostradă, de exemplu după o reabilitare, câteva săptămâni bune este introdusă o limitare la 80 cu atenționarea "frischer Strassenbelag". Care e rostul? Sau, altfel formulat, de ce, pe toate autostrăzile proaspăt inaugurate în România nu există această perioadă de "grație" a asfaltului proaspăt?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

GIV

 Salutare,

Avand in vedere licitatiile de pe PiSi, A7, A0N, ofertantii inscrisi, dar si contractele care se desfasoara pe A0S, care credeti ca ar fi un termen realist de finalizare pt fiecare lot, avand in vedere ritmul de pana acum? Cum vedeti lucrurile?

GIV

Salutare,

daca un claim se face pentru acoperirea unor lucrari suplimentare, valoarea acestuia este egala cu acele lucrari sau poate sa constituie si un profit suplimentar?

GeorgeS

"A claim is, "A demand for something due or believed to be due", usually the result of an action or direction. In construction "something" is usually additional compensation for work claimed to be extra to the contract or an extension of time for completion or both."

Claim-ul este o situatie conflictuala. Doi oameni care trag de cate un capat de elastic incercand sa adune fiecare la el cat mai mult, fara a rupe elasticul. Practic, claim-ul poate fi privit ca o negociere pentru un nou contract, singura diferenta fata de contractul initial este ca fiecare parte are, ori crede ca are, mai multi asi in maneca. Mai poate interveni etica...

Uite aici mai multe direct de la sursa.

vancouver

@GIV: cand se face un contract (ma refer unul serios si in lumea civilizata) partile trec si procentul din contract care reprezinta profitul pe care si l-a calculat antreprenorul. Acest procent variaza intre 7 si 15%, cel mai des intre 8 si 10 (in Germania, la contractele la care particip si eu la negocieri). Nu stiu cum e in Romania, dar normal ar fi sa fie la fel.

De asemenea pentru manopera se convin tarife de "lucru in regie" (adica la ora). Exemplu: 35€ / ora necalificat, 45 € / calificat, 50 € / ora electrician, 60-120 € / ora pentru un inginer etc... De asemenea se pot conveni preturi la ora sau la km pentru cazul ca unele utilaje sunt necesare a se folosi in plus decat a fost prins in contract.

Deci se iau masuri, astfel incat viata sa fie mai simpla cand se fac aditionale.

Ca atare, daca apare un act aditional, antreprenorul prezinta factura de cumparare materiale in plus, la care are dreptul sa aplice acel procent convenit anterior pentru profit. La utilaje sunt preturile prestabilite pentru lucru in plus, la fel si la manopera, unde trebuie facute foi de pontaj (realiste).

Alt mod de a stabili preturi noi, este cautand ceva asemanator. De exemplu am de facut un podet de 10m si am pret pentru unul de 8m, atunci se ia al doilea pret ca referinta si se face unul cu aprox. 20% mai mare.

Totusi se mai ajunge razlet si la instanta. Important este ca beneficiarul sa se comporte rezonabil si daca lucrurile sunt clare, sa nu faca pe nebunul si sa nu accepte nimic in plus. Atunci se ajunge repede la conflict si nu e bine pentru nimeni.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.


b1

Erdogan a tăiat mai multe panglici decât toți miniștrii din România la un loc. Normal că au vrut și alții să experimenteze  :rofl:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

Harry

Aprilie 1951 Delaware Memorial Bridge



prom

Filmul "30 de ani si 15 minute" a fost preluat de NETFLIX  :)

cristi5

Multumiri lui @pelan87 care a configurat HTTPS pe pum.project-online.se
Echipa de IT este tot mai puternica! :)

Asa ca acum merg principalele "servicii" prin HTTPS

Harta proiectelor
https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html

Uploader
https://proinfrastructura.ro/poze.html

Harta Calitatii Drumurilor
https://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html




tom_sawyer

#13559
Trafic aglomerat:

Doi migranți au murit, iar 10 sunt răniți, în urma unui grav accident petrecut miercuri seara în apropiere de Timișoara. Zona este survolată de un elicopter, după ce șoferul a fugit, iar traficul rutier este oprit, scrie opiniatimisoarei.ro.

UPDATE: Poliţiştii au precizat că maşina implicată era un autoturism cu cinci locuri, iar şoferul nu a putut fi identificat.

Accidentul s-a petrecut pe drumul ce leagă comuna Biled de Iecea Mica.

g4media.ro


Poliţa ungară a oprit în zona oraşului Dunafoldvar un camion românesc în care erau ascunşi 97 migranţi ilegali, potrivit website-ului poliţiei citat miercuri de agenţia MTI, preluată de Agerpres.

Autorităţile ungare au iniţiat procedurile legale împotriva şoferului, care este din Republica Moldova, cercetat sub suspiciunea de trafic de persoane.

g4media.ro