DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

#1335
Quote from: tom_sawyer on March 28, 2024, 01:40:43 PMFostul drum de pământ DN7D, finanțare prin programul Anghel Saligny (bugetul de stat):

Ne pregătim de licitația pentru proiectare și execuție a drumului din Țara Loviștei!

Prin proiect, pe lângă asfaltarea celor 31,6 km cât măsoară drumul, se vor reabilita și cele 11 poduri aflate pe traseu, se vor amenaja drumurile laterale, podețe de acces către proprietăți, rigole betonate, parcări și altele, astfel încât să avem un drum modern, de la un capăt la altul.

Urmează procedura de licitație pentru proiectare și execuție. Termenul de finalizare a proiectului este de 3 ani și 5 luni (din care 5 luni - proiectare și 3 ani – execuția lucrărilor).

[CN1068508] Proiectare și execuție lucrări în cadrul obiectivului de investiții "Reabilitare și modernizare DJ 703 H Limită Jud. Argeș - Perișani - Titești - Boișoara - Câineni (DN7)", județul Vâlcea

Data publicare: 07.05.2024
Autoritate contractanta: JUDETUL VALCEA

C J Vâlcea, în baza prevederilor art. 22 din O.G. nr. 43/1997 privind regimul juridic al drumurilor: ,,Administrarea drumurilor județene se asigură de către consiliile județene, iar a drumurilor de interes local, de către consiliile locale pe raza administrativ-teritorială a acestora. Fac excepție sectoarele de drumuri județene, situate în intravilanul localităților urbane, inclusiv lucrările de artă, amenajările și accesoriile aferente, care vor fi în administrarea consiliilor locale respective", în calitatea sa de administrator al drumurilor județene din Județul Vâlcea, are sarcina de a asigura permanent un trafic în condiții de siguranță pe drumurile de interes județean.
Drumul national DN 7 (Rm. Vâlcea – Sibiu), cea mai importantă arteră rutieră din România, care străbate țara de la sud la vest, asigurând trecerea lanțului carpatic la cea mai joasă cotă, este practic, blocat la anumite ore ale zilei și în anumite intervale ale anului, iar turismele nu au altă variantă de ocolire a Văii Oltului.
Ca soluție de ocolire DJ 703H, care are traseul paralel cu DN7, este o variantă viabilă deoarece împreuna cu celelalte drumuri județene (unele dintre ele reabiliate sau în curs de reabilitare) oferă posibilitatea ocolirii zonei dintre Câineni și Călimănești.
De asemenea, drumul județean DJ703H pornește de la limita de județ, limita dintre județele Argeș și Vâlcea, iar până la cea mai apropiată localitate din județul Argeș sunt cca 5 km.
Astfel, se observă necesitatea refacerii structurii rutiere a drumului județean pentru asigurarea confortului în trafic, având în vedere că este o variantă pentru drumul național 7.
Pentru realizarea obiectivului propus, este necesară achiziția serviciilor de proiectare și a lucrărilor de execuție.
Obiectivul de investiție este finanțat prin PNI Anghel Saligny și din fonduri bugetare proprii, conform creditelor aprobate în bugetul local cu această destinație.
În ceea ce privește categoria de investiții drumuri clasificate și încadrate ca drumuri județene, precum și variante ocolitoare ale localităților, Consiliul Județean Vâlcea are aprobată finanțarea proiectului ,,Reabilitare și modernizare DJ 703 H Limită Jud. Argeș – Perișani – Titești – Boișoara – Câineni (DN7)", județul Vâlcea, în cadrul Programului Național de Investiții "Anghel Saligny", contract de finanțare nr. 3355 din 18.03.2024/7452 din 25.03.2024.

Drumul județean DJ703H este amplasat în județul Vâlcea în partea de nord-est a județului de la limita cu județul Argeș până la intersecția cu DN7, la Câineni și străbate una dintre cele mai pitorești regiuni, Țara Loviștei, zonă cu un mare potențial de dezvoltare turistică.
Amplasamentul studiat în prezenta documentație are o lungime de 31.360,00 m (conform măsurătorilor topografice).
Drumul județean DJ 703H se încadrează, în conconformitate cu prevederile HG 766/2007, în Categoria de importanță C – construcții de importanță normală.

Valoarea estimată este de 130.131.290,9 lei (fără TVA) fără cheltuieli diverse și neprevăzute






Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer


TVlad

#1337
Drumurile judetene sint intretinute de Consiliul Judetean, presupun?
Saptamina trecuta am luat o mega-teapa in jud. Iasi unde am ajuns cu o ocazie rara. Ma asteptam ca in apropiere de capitala Moldovei sa gasesc drumuri in stare cel putin la fel de buna ca in rest. Cind colo, iata DJ249:





Powered by API/PUM imgur uploader

Poza e din 2012 dar e la fel de actuala; incredibila bataie de joc. Am avut noroc sa fie vreme semi-uscata dar daca te prinde vreo ploaie pe acest drum, ai incurcat-o.

Nu e drum agricol ridicat ieri la rang de DJ; are borne stravechi, din beton armat, evident inutile pentru ca nu mai scrie nimic pe ele.



pasadia

Lol. Pai aia e zona de granita, DJ-ul ala e de pamant special ca sa nu ne invadeze sovieticii. Nu iti mai amintesti de laserele care au topic tancurile URSS in 1968 si alte asemenea povesti de adormit oameni adulti?

Konter

Nu mai puțin de 12 oferte au fost depuse pentru atribuirea contractului de execuție a lucrărilor de modernizare a drumului județean 763 Padiș – Ic Ponor.
Urmează evaluarea financiară și tehnică a acestor oferte, data limită fiind 13 decembrie, și desemnarea unui câștigător, după cum a anunțat Mircea Mălan, vicepreședintele Consiliului Județean Bihor.
Valoarea totală estimată a contractului este de 88,43 milioane de lei, fără TVA.
Constructorii interesați de realizarea proiectului sunt:
* Elis Pavaje,
* Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj,
* PORR Construct,
* Dumexim,
* Viarom Construct,
* Asocierea Global Industrial, Imperial Proconstruct SRL și CML RO SRL,
* Asocierea Madlev Cons, Mirghis & Mayer, Dimar, Opentrans,
* Asocierea Precon Transilvania SRL și Selina SRL,
* Asocierea Asfamixt și Costa Voc Impex,
* Asocierea Diferit AG și Diferit SRL,
* Asocierea Dacia Asphalt și Oyl Company Holding AG SRL,
* Asocierea Drumuri Orășenești și MBS Group.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on May 09, 2024, 09:05:16 PM[CN1068508] Proiectare și execuție lucrări în cadrul obiectivului de investiții "Reabilitare și modernizare DJ 703 H Limită Jud. Argeș - Perișani - Titești - Boișoara - Câineni (DN7)", județul Vâlcea

Data publicare: 07.05.2024
Autoritate contractanta: JUDETUL VALCEA


1. Ofertant unic : STRABAG,

2. Asociere : ROMAIR CONSULTING (Leader), OPR ASFALT, VENTOR GRUP CONSULTING,

3. Asociere : BICA (Leader), Automagistral-Pivden, "NVO "TRANSINZHINIRYNG" LLC, EN ELECTRIC PROIECT OFFICE,

4. Asociere : OPTICA SOFIA (Leader), ROADCONSTRUCT, E-ONE HOLDING S.R.L., ROSTDORSTROY,

5. Asociere : ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII DRUMURI SI AUTOSTRAZI (Leader), CONCORDIA CON. STRADE S.R.L., SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA,

6. Asociere : G&M ROAD BUILDING ENGINEERING (Leader), BUILDING DESIGN 2000 TOP,


https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100230405

gsimon

Nu sunt sigur ca e cel mai bun loc de intrebat, dar incerc.

Drum DJ106B de la Holbav la Vulcan este complet inchis? Cel putin asa arata pe google maps.
Poate confirma cineva?

pasadia

E prima oara cand aud de asa ceva. Iar pe Gmaps, in momentul asta, apare inchisa o mica portiune din Hobav, ocolibila pe un drum de pamant.

dumbravaandrei

@gsimon am fost eu acum 2 luni pe acolo. Din Vulcan pana in Holbav, este asfaltat. Dupa, pana in DN73 nu este asfaltat, il faci cu maxim 10km/h.
Vezi ca pe urcarea din Vulcan catre Holbav, pe unde sunt livezile, sunt ceva cratere, sa mergi cu atentie

gsimon

Acum ca am fost pe acolo, pot sa vorbesc de la fata locului.
Intre timp din Vulcan pana la intrare in Holbav s-a asfaltat complet (am vazut ca lucreaza Viarom).

Este o curba stransa unde se lucreaza si unde accesul auto e complet interzis (probabil de asta apare ca inchis drumul pe Gmaps). Dar alternativ se poate merge pe alta parte a vaii pe un drum destul de lata pietruita, pe o portiune de 500 de m.

Apreciez ca in scurt timp va fi asfaltata si zona problematica (presupun ca e ceva alunecare de teren mai serioasa din moment ce a fost deviat complet drumul).

In orice caz, concluzia e ca se poate trece de la Vulcan>Holbav>Paltin.  :D

tom_sawyer

#1345
Hotărârea nr. 205 din data 25.07.2024 - Hotărâre pentru modificarea și completarea Hotărârii consiliului județean nr. 217/27.07.2023 privind aprobarea Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenții, a indicatorilor tehnico-economici și a devizului general actualizat - faza D.A.L.I. pentru obiectivul de investiții "Modernizare DJ 703G Şuici (DJ 703H) - Ianculeşti - lim. jud,Vâlcea, Km 14+000 – Km 16+921, L=2,921 Km, comuna Șuici", aprobat pentru finanțare prin Programul național de investiții ,,Anghel Saligny", precum și a sumei reprezentând categoriile de cheltuieli finanțate de la bugetul local pentru realizarea obiectivului

Hotărârea nr. 206 din data 25.07.2024 - Hotărâre privind aprobarea modificării denumirii obiectivului de investiții din ,,Modernizare DJ 703 H Sălătrucu-Vâlcea, Km 25+151 - Km 29+863, L = 4,712 Km" în ,,Modernizare DJ 703 H Sălătrucu-Vâlcea, Km 25+200 - Km 27+202,65 si km 28+520 - km 29+863, L = 3345,65 m", aprobarea Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenții, a indicatorilor tehnico-economici si a devizului general actualizat - faza D.A.L.I., aprobat pentru finanțare prin Programul național de investiții ,,Anghel Saligny", precum și a sumei reprezentând categoriile de cheltuieli finanțate de la bugetul local pentru realizarea obiectivului de investiții

www.cjarges.ro/hotarari-de-consiliu-anul-2024


Leo-Ph

Are cineva vreo noutate despre lucrarile de modernizare a DJ174C Panaci- Bilbor ?

dumbravaandrei

Doar cu offroader din ce am auzit recent

slartibartfast

Urmăresc proiectul ăsta de vreo 15 ani. Ultima știre e din mai anul ăsta (cu poze), din Monitorul de Suceava conform căreia se preconizează finalizarea lucrărilor vara viitoare.

tom_sawyer

#1349
Quote from: tom_sawyer on June 18, 2023, 11:50:55 PMO nouă arteră rutieră va face legătura între județul Gorj și Valea Jiului. Mai exact, este vorba despre un drum care ar lega comuna Runcu de Uricani, și care ar fi în avantajul celor ce cred că singura artera viabila este cea din Defileul Jiului.

Unul dintre cele mai frumoase drumuri transmontane de belvedere este drumul DJ 672 C, care leagă comuna Runcu (din județul Gorj) de orașul Uricani, din zona Valea de Pești. Drumul trece prin Cheile Sohodolului. Șoseaua asfaltată se va întinde pe o distanță de aproximativ 6 kilometri, cu o lățime de aproximativ 6 metri, având două benzi pe sens de aproximativ 3 metri fiecare. Vor fi respectate toate rigorile impuse de un drum județean, respectiv, rigole, ziduri de sprijin, parapeți metalici, podețe și acostamente. Drumul va pune în valoare zona dintre comuna Runcu și Valea de Pești. Valoarea investiției este de 42 de milioane de lei.

https://accentingorj.ro/2023/06/15/drum-nou-intre-gorj-si-hunedoara/

http://ziarulexclusiv.ro/2023/06/01/primarul-uricaniului-saluta-semnarea-contractului-de-finantare-pentru-modernizarea-dj-762c-o-alternativa-de-acces-spre-baile-herculane/


Doar pe teritoriul jud. Hunedoara...

GoogleMaps

Quote from: pasadia on June 20, 2023, 03:56:08 PMAlta prostie de investitie, total inutila. Dar hai sa ne laudam cu ea.
Ce naiba, asfaltam in HD, dar in Gorj, unde distanta e mult mai mare, drumul ramane la fel, unul de piatra. Care oricum strabate o zona, cheile Sohodolului, in care chiar sper sa nu vad utilaje, asfalt si turism de masa.
Apoi auzi idee - scurteaza drumul dinspre Uricani spre Baile Herculane? Dar cati oameni au NEVOIE sa faca acel drum? 100 in decurs de un an de zile?

[CN1051256] Execuție Lucrări pentru obiectivul ,,Modernizare DJ 672C: limită județ Gorj -Valea de Pești - DN66A, km 40+776 – km 50+309"

Data publicare: 19.01.2023
Autoritate contractanta: JUDETUL HUNEDOARA

Valoarea estimată fără TVA: 35.179.757,40 lei fără TVA

O singură ofertă:
1. Asociere : ZONA D S.R.L. (Leader),PROACTIV,

Contract atribuit pe 7 sept. 2023: https://e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100403538


Bișnițăreală vs management aplicat. Nistor asfaltează "munții". Bolojan face studii de trafic și înființează noi drumuri județene!
April 22, 2024


Să nu uităm că, recent, Laurențiu Nistor, președintele PSD al Consiliului Județean Hunedoara, a decis să mai ia un credit, de 60 de milioane de lei, pentru reabilitarea unor drumuri ori pentru stabilizarea unor versanți. Asta în timp ce județul a pierdut fonduri europene, din cauza întârzierii proiectelor, iar banii prin Programul Național de Investiții "Anghel Saligny" sunt folosiți pentru a face potecă asfaltată prin păduri urșilor ori celor care ne taie pădurile. Practic, Nistor amanetează județul în timp ce banii care ar putea fi folosiți pentru dezvoltarea reală sunt aruncați în proiecte aiuritoare. De exemplu, Consiliul Județean Hunedoara a depus la finanțare un proiect în valoare 46.677.422,23 lei pentru un drum care duce, de la Barajul Valea de Pești, ÎN PĂDURE. Practic, încă un drum care duce nicăieri, care se adaugă altor "investiții" similare. Este vorba despre proiectul proiectul ,,Modernizare DJ 672 C limita județului Gorj – Valea de Pești – DN 66A, km40+776 – km 50+309". Consiliul Județean Hunedoara prezintă 672C ca fiind un drum ce leagă Hunedoara de Gorj, respectiv Uricaniul de comuna Runcu, însă a omis în mod repetat să spună că, de fapt, de la limita cu județul Hunedoara până în Runcu sau până în Cheile Sohodolului, des pomenite, mai este o porțiune cel puțin dublă din acest drum FORESTIER, pe care trec doar mașinile ce exploatează lemnul din pădure. Un drum care nu are nici trei metri lățime și care este străjuit pe de o parte de un versant, iar pe partea cealaltă de râpă. Un drum din pământ, cu șanțuri adânci formate de camioanele încărcate cu lemne.

zi-de-zi-hd.ro

(atenție la nord)