Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 60 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#51465
Traseu Sibiu-Boita din proiectul Porr (nu pare schimbat nimic fata de SF)



Powered by API/PUM imgur uploader

hotnews.ro - harta

survola

Deci s-a terminat proiectarea, incepe faza de execuție? Termen 36 luni.

Ionut


adiarc

^   ^^ langa breteaua de iesire a centurii SB,in p.dreapta, spre Vestem a aparut un munte de pamant/balastru pt terasament
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

claudiu2

#51469
Sambata, 28 martie se lucra puternic in zona, sapau in zona nodului rutier Sibiu/Mohu si aruncau pamantul sus in deal langa centrul ecvestru si in marginea padurii, coltul unitatii militare, unde incep locuintele.
Din pacate nu am facut poze. Dar se vede si pe filmare, nu aveau cum sa sape volumul ala in cateva ore.

danutzu_1069

@adiarc, cred ca ți-a scapata aia cu "balastru"

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Marcam si noi inceputul lucrarilor... si hop un blocaj birocratic!

API pe Facebook

Luni, 30.03.2020, a fost dat ordinul de începere pe Secțiunea 1 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești între Sibiu și localitatea Boița (intrarea în defileul Oltului). Vorbim de un tronson de 13,17 km construit de austriecii de la PORR cu 613 milioane de lei, durata contractuală fiind de 3 ani.

Evident, avem în continuare probleme birocratice, una stringentă fiind scoaterea din circuitul forestier a suprafețelor de pădure de pe lot.

Am vorbit de nenumărate ori despre istoria nefastă a Autostrăzii Sibiu-Pitești. Primul studiu de fezabilitate din 2008 a fost aspru criticat de specialiștii Comisiei Europene în special pentru volumul extrem de redus de investigații de teren în zonele dificile de munte. Revizuirea studiului a fost contractată în 2015, însă s-a reziliat în 2017, fiind predată documentația doar pentru secțiunile ușoare (1 și 5).

Astfel, din cei 123 km, astăzi avem doar 10% (primul lot) în lucru. Licitațiile pentru tronsoanele 4 și 5 (Tigveni-Curtea de Argeș, 10 km și Curtea de Argeș-Pitești, 30 km) lansate în martie 2019, respectiv iulie 2017, sunt încă nefinalizate. Sectoarele cele mai dificile, de munte (Boița-Cornetu, 31 km și Cornetu-Tigveni, 38 km) sunt în aer, neavând minimul de investigații de teren necesare.

Le dorim succes tuturor actorilor implicați și sperăm să avem o execuție rapidă, fără evenimente nefericite. Cerem oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să plătească la timp facturile antreprenorului și tuturor instituțiilor responsabile să soluționeze rapid problema suprafețelor de pădure intersectate.

De asemenea, solicităm (încă o dată) celor din CNAIR să semneze contractul pe Secțiunea 5, să finalizeze evaluarea ofertelor pe 4 și să lanseze licitația aferentă studiilor geotehnice pe 2 și 3.

voicul

Se rezolva in 6 luni - 1 an problema cu padurile? (teoretic)
Aceasta problema e pe sectiunea care nu are AC?

NGC

PiSi 5

Quote from: Ionut on April 01, 2020, 03:15:32 PM
De asemenea, solicităm (încă o dată) celor din CNAIR să semneze contractul pe Secțiunea 5.

Mai dureaza. Asocierea VIAPONTE + CHINA RAILWAYS a contestat raportul procedurii. O sa revin zilele viitoare.

alexV


adrian sibiu

Voicul ,eu stiu ca si pe lotul 1 se astepta aviz de la Romsilva necesar pentru a defrisa o portiune de padure din zona Dj Sadu inspre Dj Talmacel in zona unde este nefinalizat si drumul tehnologic.

rota

Șantier Lot Sibiu - Boița 03.04.2020 VIDEO

Ionut

Si cateva poze primite de la o sursa. PiSi1.

















Se pare ca vor sa inceapa destul de sustinut. Asteptam cu interes. Ii vizitam cu drona imediat cum se termina nebunia cu covrigul.