Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 63 Guests are viewing this topic.

cristi5

Pai si viteza pe LD3? Marfa nu are nevoie de viteza?

Io-mi amintesc cate smecherii se faceau la revolutie. Magazionerul companiei furase 2 saltele si o zis ca or disparut la revolutie. Le-or fi furat teroristii din unitatea militara, sa doarma pe ele.

Sunt curios ce va mai face CNAIR cu ocazia starii de urgenta. Hotii si smecherii vor profita cu siguranta.

Poate pe partea pozitiva dau drumul mal rapid la ceva licitatii, urgenteaza niste proceduri. Sa fie activitate economica...

adrian sibiu

O poza sugestiva din acesta dimineata,multumesc sursei pentru efort.


Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#51497
Multumesc din tot sufletul,sursei pentru aceste poze.




Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Alarmă falsă, nu s-a ridicat restricția de tonaj pe LD3. Cică se așteaptă niște teste de portanță de la CESTRIN  :lol:. Oare cât va lua unuia dintre principalii responsabili pentru rezilierea cu Comsa (Ștefan Ioniță, director CESTRIN) să facă aceste teste și să recunoască prin ele că LD3 e perfect ok pentru orice tip de trafic și că rezilierea a fost o mega bătaie de joc față de șoferi și față de bugetul de stat? Pariuri cineva?

Telvanni

Ce reprezinta pleasca aceea imensa de beton simplu din ultima fotografie?

horatiu.cosma

Probabil baza viitorului podeț.

Cetatean

Fundatia podetului.
Altceva m-a deranjat, faptul ca dupa ce s-a realizat sapatura, terenul de fundare a fost compactat cu o talpa de 100-150 kg? Serios? si dupa aia ne intrebam de ce sarim la podete.
E clar facut pe fuga la cerere, clasic romanesc. Daca le-or iesit testele, le bat eu o fundatie de podet la mai!

schluppi

Sarim la podete fiindca acestea nu se scufunda respectiv nu se taseaza spre deosebire de terasamentul vecin. Din postarea precedenta se intelege contrariul.

Goldmund

^
...Si asta inseamna ca restul fundatiei de autostrada nu este corect, optim tasata/construita, iar podurile sunt mult mai rigide prin natura materialelor=nu prea se taseaza.

adrian sibiu

#51504
Buna ziua de la Sibiu.Multumesc sursei  pentru aceasta poza  sugestiva.

Powered by API/PUM imgur uploader

Dominik

You're in Steelers Country

vancouver

#51506
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-23797685-sibiu-pitesti-sectoare-stadiu-aprilie.htm

QuotePentru lotul 3, Cornetu - Tigveni, avem speranța că acțiunile concertate pe care le desfășuram acum vor conduce la deschiderea procedurii în a doua parte a anului 2020, spre trimestrul IV.

Dupa parerea mea toate tunurile si eforturile trebuie sa mearga spre lotul 3, este lotul vital pentru reusita intregului proiect si usurarea traficului. Lotul 2 poate sa mai intarzie, pe zona lot 2 drumul national nu trece pe langa nici un oras, asa ca volumul traficului si riscul de ambuteiaj este extrem de redus.

Daca se face tot A1 fara lotul 2, atunci mai raman 31km de DN care trec prin 5 localitati mici (inclusiv Boita). Din cei 31 km ca. 9km sunt 2+1 si alti 3km sunt 2+2. Timpul de parcurs este de 25-30 minute. Deci nu este ceva de speriat.

Invers, daca se face lotul 2, dar 3 nu, atunci e total aiurea. Ramane nebunia de mers pe langa Calimanesti, Rm. Valcea, Dealu Negru, etc...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

razvan96

Acum 2 luni parca ni se livrase luna martie ca moment al inceperii licitatiei, acum am ajuns spre trimestrul IV.E bine.

horatiu.cosma

#51508
Deci se mai chinuie 6 luni fără să facă nimic doar ca să scoată proiectare și execuție, rămâi fără cuvinte...

Ionut