Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 57 Guests are viewing this topic.

punktnet

Foarte frumos s-au mobilizat. Mai ales ca au si cateva alte contracte prin tara de reabilitari
Just kidding.

adrian sibiu


florin74

#51482
Quote from: NGC on April 01, 2020, 05:32:33 PM
PiSi 5

Quote from: Ionut on April 01, 2020, 03:15:32 PM
De asemenea, solicităm (încă o dată) celor din CNAIR să semneze contractul pe Secțiunea 5.

Mai dureaza. Asocierea VIAPONTE + CHINA RAILWAYS a contestat raportul procedurii. O sa revin zilele viitoare.

Atasata contestatia.

Finalul e apoteotic, cu trimitere la Salini. Sincer, contestatia mi se pare un gest disperat. Momentan Astaldi este o companie independenta, nu are nici o legatura oficiala cu Salini, tranzactia nu este incheiata.

horatiu.cosma

Traducerea contestației cu istoric:

1. Celor de la ICM Maltauro - Viaponte li s-a reziliat în 2017 contractul cu CNAIR pentru A3 Transilvania, tronsonul Nădășel-Mihăiești. Au primit în urma rezilierii certificat constatator negativ.

2. În baza acelui certificat constatator negativ, asocierea CHINA RAILWAYS + VIAPONTE a fost descalificată de către comisia de evaluare din CNAIR pe PiSi5.

3. Chinezo-românii au contestat, au câștigat la CNSC și CAB. Instanța a zis că cei din CNAIR ar fi trebuit să le ofere șansa celor de la Viaponte să se apere, că nu e clar în ce măsură a fost vinovată Viaponte în contractul reziliat pe A3.

4. CNAIR a reevaluat, probabil le-a cerut info suplimentare la Viaponte și i-a descalificat din nou. Aceștia au contestat din nou, au câștigat la CNSC, însă, surpriză, au pierdut la CAB. Aici CAB a zis că deocamdată certificatul constatator negativ e valabil până nu este anulat în instanță (e contestat în instanță, dar dosarul e suspendat până la judecarea Arbitrajului dintre CNAIR și Maltauro pentru rezilierea de pe A3) și că nu poate CNSC/CAB să judece ei în locul dosarului aflat în derulare pe speța certificatului constatator, e treaba CNAIR să decidă dacă se folosește de el sau nu.

5. Chinezii-românii au mers la ICCJ printr-o procedură specială de contestare, au pierdut în primă instanță, au făcut apel (care încă nu a pornit).

Deci până aici vorbim doar de contestații referitoare la descalificarea CHINA RAILWAYS + VIAPONTE.

Ei bine, la finalul lui martie CNAIR a comunicat ofertanților raportul procedurii de atribuire prin care Astaldi e declarat câștigător, pe care văd că Viaponte îl contestă din nou. Cere anularea raportului până la judecarea definitivă a arbitrajului dintre Maltauro și CNAIR și apoi a dosarului referitor la certificatul constatator negativ (care pot dura ani de zile). Și mai cere (la mișto) descalificarea celor de la Astaldi pe motiv că a auzit la crâșmă ("din informatiile care circula intre constructori") că Astaldi s-ar fi încuscrit cu Salini care are certificat constatator negativ de pe LD2 (șic!) și automat Astaldi moștenește acest certificat negativ.

Ei bine, în 99% dintre cazuri nu sunt de acord cu reprezentanții statului român care dau vina pe contestatarii de meserie care doar blochează proiectele de dragul de a le bloca, dar în cazul de față VIAPONTE sunt mizerabili și blochează cu bună știință PiSi5, cunoscând foarte bine că nu au nicio șansă. Ar merita popularizați puțin.

Ionut

Tehnicalitati. Se poate semna, e atat de simplu. Dar cine p*** sa-si asume raspunderea in CNAIR?!

razvan96

Cu raportul procedurii contestat nu se poate semna.Nu e vorba de contestatia in anulare de la ICCJ dupa care CNAIR pare ca nu voia sa astepte, ci de contestarea raportului procedurii.Problema cu CNAIR e ca abia acum 2 saptamani au emis un raport care sa dea castigatori pe Astaldi desi stiau ca asta va fi deznodamantul inca de acum un an.

adrian sibiu

Betoane turnate la podetele incepute pe lotul 1,sursa Drdp Brașov. 😉


Powered by API/PUM imgur uploader

ciprebbe

E ridicata restrictia de 7.5t pe perioada starii de urgenta pe LD3.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Aoleu. Să nu pice podu'. :troll:
Criminalii nemernici la brutărie. Fără faina, doar săpun!

voicul

Si exista si o explicatie logica pentru asta sau macar un comunicat de presa?

Sunt curios ce prostii pot sa debiteze sa ia aceasta decizie doar in perioada starii de urgenta.

horatiu.cosma

Bucurie maximă în CNAIR cu covid19, pot să scape pe sub radar de oprobiul public privind restricțiile de pe LD3.

jaston

La gospodari noi, bucate noi! (Referitor la ridicarea restrictiilor de pe LD3.)

Ce ma "sperie" pe mine, este pofta de munca cu care PORR a inceput treaba pe Sibiu Bouta.
Tare ma tem ca UMB ul o sa aiba concurenta serioasa. Ceea ce pe noi nu face altceva decat sa ne bucure!

slartibartfast

SARS-CoV-2 întărește betonul. Cu el, sigur o să reziste. Dacă e eradicat, nu se va ști.

marinul

 Sa speram ca PORR mai castiga macar un lot pe Sibiu-Pitesti. Se misca bine si in alte parti DN76 si Pasaj Centura Oradea plus cele finalizate deja

adrian sibiu

 Total Nsa a achizitonat cel putin 6 autobetoniere noi nouțe si cred ca si 2 autopompe de inaltime dupa parerea mea au in teren de la 50 de utilaje in sus ,abia astept sa treaca acesta perioada ca sa pot face o inventariere a utilajelor aflate in lucru pe acest lot.Eu zic ca de acum încolo o sa se vada un avans considerabil al lucrarilor pe acest lot.