News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 23 Guests are viewing this topic.

sebba

si la nodul A1-A6 sunt alunecari de teren???
hai ma fratilor, da-ti-o incolo de treaba... am vazut case din chirpici care au peste 150 de ani si nu au alunecat deloc, si le-a batut si ploaia si vantu si zapada si cutremuru din '77
Sailing away! S/Y Haimana

FRS

Pai casele alea nu sunt construite pe unde trece autostrada  :D

tonică

multumim Ionut pt informatii.
Deci s-a lamurit si ce e cu bretelele de pe drumul comunal.
Nu s-a lamurit insa cum se va face intrarea pe a1 dinspre timisoara. Sper sa se dumireasca in cele doua luni ramase... :)

Ionut

Quote from: tonică on June 22, 2013, 12:02:52 AM
Nu s-a lamurit insa cum se va face intrarea pe a1 dinspre timisoara. Sper sa se dumireasca in cele doua luni ramase... :)

Nu-i mare problema aia... la o adica trantesc acolo un sens giratoriu si gata.

Cozak

Nu e nevoie de sens giratoriu la capatul spre sanovita deoarece exista pasajul pentru cei care merg in Sanovita.Se poate iesi direct pe drum de pe autostrada.

Inginerul

Referitor la situatia juridica a companiei Alpine, trebuie spus ca insolventa nu inseamna neaparat lichidare. Lucrarile vor continua. In acest moment se trece printr-o perioada de evaluare si negocieri la masa credala.

iuli

Acum am ajuns în Timişoara. Am fost până la Arad pe A1 şi situaţia stă cam aşa: pe la 7:30 dimineaţa se lucra la foc automat cam peste tot pe autostradă, la fel şi acum când am revenit. Cea mai proastă semnalizare rutieră de pe autostradă în lucru cred că din toată lumea, nu doar din Europa!!! Peste 50% din traseu erau montate panourile antiorbire. Se asfalta şi parcarea de pe sensul Arad-Timişoara. Vor fi doar parcări fără toalete! Designul e făcut pentru includerea unei benzinării. Se montează stâlpii de iluminat la nodul de la Giarmata. Dimineaţa începuseră, iar după-amiază două bretele erau gata, deci în maxim 2-3 zile sunt puşi toţi stâlpii.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dorum

#8782
Ete na...mai vrei si semnalizare a lucrarilor.... :)
Pai ar trebui sa-si cumpere sute de balize/indicatoare/etc...nu este bani... :)
Glumeam...ai dreptate...eu sunt stresat tot timpul ca-mi sare vreun GIGEL in fata masinii...si chiar o las moale bine in zonele unde lucra baietii...
In rest...sa dea domnu' sa o termine odata...ca m-am saturat de aceasta telenovela pana peste cap!

phb2

@ Inginerul. OK, Insolvența nu înseamnă (imediat) Lichidare. Dar trebuie să fim realiști. Care furnizor, subcontractant  acceptă încă livrarea de materiale, produse, bunuri, servicii sau lucrări înainte ca facturile sale anterioare sa fie plătite și de a primi garanții bancare  pentru noile lucrari si furnituri ? Idem pentru plata lucrătorilor și angajaților. Si toate acestea, fara sa mai vorbim de TVA, sau de asigurările sociale, platite probabil cu întârziere. Pacat, mare pacat...

vancouver

Quote from: phb2 on June 22, 2013, 09:12:23 PM
@ Inginerul. OK, Insolvența nu înseamnă (imediat) Lichidare. Dar trebuie să fim realiști. Care furnizor, subcontractant  acceptă încă livrarea de materiale, produse, bunuri, servicii sau lucrări înainte ca facturile sale anterioare sa fie plătite și de a primi garanții bancare  pentru noile lucrari si furnituri ? Idem pentru plata lucrătorilor și angajaților. Si toate acestea, fara sa mai vorbim de TVA, sau de asigurările sociale, platite probabil cu întârziere. Pacat, mare pacat...

Daca nu cunosti legea mai bine intrebi.

Toate contractele incheiate DUPA momentul intrarii in insolventa sunt protejate de legea falimentului.
Adica nu se amesteca cu datoriile care vin din trecut (de dinnaintea momentului declararii incapacitatii de plata), iar banii care intra pentru lucrarile respctive se duc numai si numai la plata furnizorilor. Este cel mai sigur contract cu putinta, pentru ca este garantat, prioritar si firma nu se mai afla la cheremul unui privat, ci administrata de un administrator de faliment AGREAT si NUMIT de INSTANTA (deci de stat). Legea explica exact ordinea in care acesta executa platile si nu are cale de intors.

Legea este asa tocmai pentru a da o sansa firmei aflate in dificultate si in incapacitate de plata, cu scopul evident de a incerca pastrarea locurilor de munca si a partilor viabile din firma. Daca noi nu intelegem asta si ne comportam barbar, adica celui in dificultate ii mai dam si-n cap.... :|
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

fuscobal

Pana la urma pe Tm-Ar se asfalteaza tot ? Am vazut ca incepusera pe bucatele iar ulterior citisem pe aici sa s-a luat decizia de a se reface stratul de uzura pe toata lungimea !

phb2

Nu va  faceti  griji pentru cunostintele mele privind legislatia... si (mai ales) practica în domeniul falimentului întreprinderii. Liniile directoare pe care le mentionati  sunt reguli clasice si standard, iar descrierea pe care o faceti este în întregime corecta si exacta. Dar nu este aici locul potrivit sa intram în detaliile economice. Acestea fiind zise, ca sef de întreprindere , eu n-as accepta niciodata sa lucrez pentru o societate aflata sub tutela unui administrator judiciar fara a avea din partea acestuia cele mai serioase garantii de plata. Banii nu-i « cresc pe spate » dupa cum nu cresc nici în copaci. Si nu e vorba de lipsa de sensibilitate, de atitudine barbara sau de a-i da în cap unui concurent aflat deja în dificultate, ci foarte simplu , de gestiunea  responsabila si prudenta a propriei întreprinderi.
Duminica placuta.


Inginerul

#8787
Nu este important ce credem sau am face noi, important este contextul juridic si economic al companiei. Se pune punct si se merge mai departe. Interesul economic tradus prin profit, dicteaza mersul.
Revenind la speta noastra, potentialul afaceri a fost descris de colegi anterior.

sebba

M-am vazut cu Marius_AR si am fost impreuna sa filmam Lotul 2 Arad-Pecica
Vom publica filmele mai pe seara, dupa ce va putea si Marius sa le prelucreze.
Stay tuned!
Sailing away! S/Y Haimana

Lupul81

Salutare, azi am reusit sa imi fac si eu cont, nou nu sunt in zona, doar ca pana acum doar am urmarit forumul. Abia astept sa vad filmarile voastre .  Succes in continuare !  :)
Life is a fight.....enjoy !