Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 60 Guests are viewing this topic.

bb13

Quote from: ionutz08 on June 23, 2013, 04:29:23 PM

nu stiu daca Alpine merita ajutati.nici nu stiu daca statul poate face asa ceva.ma gandec eu ca au ajuns asa datorita preturilor sub cele reale cu care participau la licitatii.am citit undeva ca nici in serbia ,nici in bosnia lumea nu e multumita de ei datorita faptului ca nu sunt in stare sa respecte angajamentele.

AU ajuns in aceasta situatie datorita contractelor din Polonia pentra campionatul european. S-a construit si construit, doar ca polonezii nu prea au platit, din ce am inteles eu.

Skorpishor

Ce scrie wall-street.ro e cam pe lângă ce spun austriecii şi nemţii. Toată încercările de restructurare respectiv de preluare a Alpine Bau printr-o societate creată de Porr & co.
De asemenea Filiala germana a Alpine bau este insolventă. Ca urmare, santierele de pe autostrăzile A1 (ce coincidenţă cu .ro  O:-) ) şi A21 în Germania au fost închise iar maşinile şi oamenii au fost retraşi de pe şantier.
Din nou aiureala din articolul wall street: Doar Alpine Bau este insolventă, nu şi restul grupului Alpine Holding. Wall street scrie pe dos, Alpine Bau va fi salvat si restul grupului închis. Adică cam după cum spune wall street doctorii au găsit cangrenă la o mână, aceasta va fi salvată şi restul corpului amputat :)

Nu am găsit (încă) nimic despre .ro Oricum, problema se pune puţin altfe, şi să zic aşa despărţită în două puncte majore:

user201

Super filmările.

Din păcate vorbele cu "o gată doar în 2014" ar putea fi adevărate, având în vedere că Alpine e în faliment după câte se pare. Păcat, că nu mai aveau mult de lucru și terminau întregul tronson, inclusiv acel Centru de Control.

Ce nu înțeleg eu este dacă aici în România au fost preluați de FCC sau nu? În caz afirmațiv, nu ar fi normal ca FCC să preia șantierul?

Skorpishor

Ce scrie wall-street.ro e cam pe lângă ce spun austriecii şi nemţii. Toată încercările de restructurare respectiv de preluare a Alpine Bau printr-o societate creată de Porr & co.
De asemenea Filiala germana a Alpine bau este insolventă. Ca urmare, santierele de pe autostrăzile A1 (ce coincidenţă cu .ro  O:-) ) şi A21 în Germania au fost închise iar maşinile şi oamenii au fost retraşi de pe şantier.
Din nou aiureala din articolul wall street: Doar Alpine Bau este insolventă, nu şi restul grupului Alpine Holding. Wall street scrie pe dos, Alpine Bau va fi salvat si restul grupului închis. Adică cam după cum spune wall street doctorii au găsit cangrenă la o mână, aceasta va fi salvată şi restul corpului amputat :)

Nu am găsit (încă) nimic despre .ro Oricum, problema se pune puţin altfel şi să zic aşa despărţită în trei puncte majore:

  • Ce este de fapt Alpine din România? Este un Srl separat, persoană juridică românească care nu este insolventă? Alpine Holding din Austria care nu este insolvent?  alte SRL al lui FCC Spania, care este de fapt proprietarul şi nu e insolvent?    Sau este Alpine Bau, da, acesta este insolvent
  • Daca în cazul anterior avem totuşi un insolvent, cum e totuşi situaţia în românia la licitaţii în cazul în care altă firmă preia Alpine România ceo mai fi însemnând aceasta (vezi punctul 1.? În Germania ministrul transporturilor speră ca Alpune Bau Germania să fie preluată de altă firmă şi lucrările să fie continuate imediat. Doar în cazul în care Alpine nu va fi preluat se va ajunge la pauză mai lungă pe şantier şi se trece la licitaţii etc cu întârzierile de rigoare

  • Cine a câştigat licitaţia acolo? Alpine singur sau un consorţiu de firme. Poate să mai fie şi al treilea caz, identic ca la Stuttgart21 unde Alpine a câştigat (o parte din) proiect împreună cu alte firme şi acestea preiau obligaţiile lui Alpine (un tunel de 3km de cale ferată pe sub oraş


Vă rog să sesizaţi că am pus întrebări! Nu cunosc detaliile nici a contractului din .ro, nici cine este Alpine în ro şi nici cum e legislaţia de acolo. Doar că poate nu e aöa de negru draQ. Şi că de EU nu trebuie să se lege miniştri incapabili, dacă încep să spună că EU blochază lucrările atunci mint cu neruşinare (nu e politică aici, nu am numit partide, preferinţe etc, nu locuiesc în ro şi nu mă interesează politica de acolo ci doar drumurile pe care şi eu le plătesc să le facă)

razvan_43

#8809
Am fost si eu ieri intr-o mica drumetie pe la lacul Oasa si manastirea de acolo si am trecut pe autostrada.Am urcat la Soimus si am iesit la Orastie la dus, iar la intoarcere am intrat pe la Orastie si am iesit pe la Simeria Veche,portiune pe care am si filmat.Autostrada destul de libera duminica.Am vazut ca sunt gata unele spatii de servicii dar nu sunt deschise.Ce se mai asteapta?
Vreau sa spun ca se lucra chiar si ieri inspre Sebes.Am ramas placut surprins.

http://www.youtube.com/v/JszS5sr2zIk

Pelbartus



rocklee


ciprebbe

AlbAlbastru ms de veste, era cazul , in sfarsit oficial.
Sa vedem schimbarea?Oare?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alin_simeriaveche


SILVIUFG

Quote from: alin_simeriaveche on June 25, 2013, 12:39:37 PM
http://curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=48618&Itemid=375   o stire despre posibilitatea renuntarii la Pitesti Sibiu

Atatea ,,balarii" se scriu mai ales in presa locala ca nici nu merita sa ne agitam. La Arad (sau Timisoara) scriu aia cu entuziasm ca in noua luni va fi gata autostrada Arad-Nadlac. Nici nu pomenesc de problemele care au aparut cu Alpine si de faptul ca acolo in prezent nimeni nu lucreaza nimic. Sa nu mai reamintim de lotul Romstrade.... Revenind la articolul din presa argeseana, in primul rand eu nu am inteles cine e Con­stantin Tămagă. Am inteles ca lui i-a spus Sova cate una alta despre prioritati. Si nu inteleg de ce ar trebui sa existe ,,prioritati" cand vorbim de Pitesti-Craiova si Sibiu-Pitesti. Una va avea finantare UE, celalta e cu treaba ei, nu am inteles de ce trebuie sa fie una prioritara. Nu le pot face in paralel? Eu unul is satul de petardele din presa pana peste cap, chiar daca si eu lucrez in presa. Sau tocmai de asta.

alecu26

probabil acum din panica s-au oprit toate santierele...peste tot.

Sigur se va face o analiza a fiecarui santier, si unde se va considera eficient si oportun se vor finaliza lucrarile.

Chiar daca FCC detine Alpine, nu cred ca pot fi obligati sa termine ei lucrarile. Poate doar daca vor....adica sa fie mai ieftine sa termine contractul, decat sa-l paraseasca.

Eu zic ca e mult mai ieftin, in aceasta faza sa termine lucrarile la Arad-Nadlac lot 1.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cricric

^^Si dupa aia ramane lotul fara garantie, sau cum?


alecu26

Quote from: cricric on June 25, 2013, 02:42:31 PM
^^Si dupa aia ramane lotul fara garantie, sau cum?

nu stiu...dar zic ca nu.

Garantiile oricum sunt asigurate prin instrumente financiare date de catre banci mari si foarte mari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).