News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RaduG

31.08.2022 Toate grinzile pasajului Drajna sunt sus.




(GPS)












Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

[CN1044890] / 14.07.2022: "Servicii de proiectare, faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții ,,Drum TransRegio Galați-Brăila-Slobozia-Drajna-Chiciu-Autostrada A2""

Ofertanți:

1. Asociere : EAST WATER DRILLINGS (Leader), PRIMACONS GROUP SRL

2. Asociere : ADURO IMPEX (Leader), STEERFORTH CONSULT

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100176549


vm75

Eu zic ca pasajul va fi gata pana in decembrie, dar nu prea au spor la terasamente, asa ca probabil tot la primavara va fi inaugurat. Oricum, Arcada se misca bine la structuri, sper sa-i mai vedem pe rutier (poate isi gasesc un partener cu experienta mai mare la terasamente)

Skynick

Se vede frumos de la coada. Sa vedem de unde aduc toata umplutura aia, ca nu-i chiar putina.





Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

de la combinat, că doar sunt gălățeni :)

Whyse1

Pasaj peste CF M800 Drajna | Stadiu lucrari 09.09.2022 by @R@du

Cetatean

Sunt curios de unde aduc material.
Am lucrat acum ceva ani in zona,la Calarasi si era iures. Se aducea din Bulgaria cu barja sau de la Revarsarea,cred.
Daca septembrie si octombrie sunt secetoase,are sanse anu asta,daca nu,in primavara.
Oricum,in paienjenisul de retele de acolo s-au miscat super fain.

RaduG

Compania Națională de Administrare a  Infrastructurii Rutiere S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, în data de 13 septembrie 2022, Cererea de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și realizare documentație tehnică pentru Autorizația de Construire (P.A.C.) pentru obiectivul de investiții TransRegio Brăila-Slobozia-Drajna-A2 și Chiciu- Drajna" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, OS 2.2 Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere – sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea-Creșterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

https://canalsud.ro/drum-de-mare-viteza-transregio-braila-slobozia-drajna-a2-chiciu/

QuoteDRUM DE MARE VITEZĂ: TRANSREGIO BRĂILA-SLOBOZIA-DRAJNA-A2-CHICIU
21 septembrie 2022
Compania Națională de Administrare a  Infrastructurii Rutiere S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, în data de 13 septembrie 2022, Cererea de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și realizare documentație tehnică pentru Autorizația de Construire (P.A.C.) pentru obiectivul de investiții TransRegio Brăila-Slobozia-Drajna-A2 și Chiciu- Drajna" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, OS 2.2 Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere – sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea-Creșterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

Vă reamintim că, în data de 9 februarie a.c., președintele Consiliului Județean Călărași, Vasile Iliuță, a semnat protocolul de colaborare pentru proiectul drumului TransRegio Galați-Brăila-Slobozia-Drajna-Chiciu-Autostrada A2. Astfel, județul Călărași, prin Consiliul Județean, este membru asociat în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru infrastructura de transport de interes strategic, în zona de Est și Sud, alături de județele: Galați, Brăila și Ialomița. Drumul TransRegio are o lungime estimată de 150 de kilometri.

Obiectivul general al proiectului este susținerea dezvoltării economice sustenabile plecând de la asigurarea unei infrastructuri corespunzătoare. În prezent, pe cea mai mare parte din rețea, drumurilor care deservesc coridoare Pan Europene de transport, inclusiv TENT CORE și Comprehensive, în soluția existentă, nu li se asigură capacități de circulație corespunzătoare și nici condiții optime de siguranță la nivelul desfășurării circulației rutiere.

Rezultatul așteptat va fi preluarea fluxurilor majore care tranzitează zona în scopul fluidizării traficului prin reducerea timpului de transport, diminuarea blocajelor rutiere, devierea traficului greu, reducerea accidentelor rutiere.

Obiectivul specific proiectului este elaborarea Studiului de Fezabilitate și a documentatiei tehnice pentru Autorizatia de construire.

Valoarea totală a proiectului este de 24.490.260,00 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională – 17.578.646,00 lei, 15% contribuția proprie – 3.102.114,00 lei, diferența până la valoarea totală a proiectului reprezentând cheltuieli neeligibile, inclusiv TVA.

Durata proiectului este de 14 luni.

Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala  prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.


Whyse1

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/videos/490449089607748/

Quote𝗔𝗻𝘁𝗿𝗲𝗽𝗿𝗲𝗻𝗼𝗿𝘂𝗹 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗗𝗿𝗮𝗷𝗻𝗮 𝗶𝘀𝗶 𝗺𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗲 𝗿𝗶𝘁𝗺𝘂𝗹 𝗯𝘂𝗻 𝗱𝗲 𝗹𝘂𝗰𝗿𝘂 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗮 𝗶𝘀𝗶 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻𝘂𝗹 𝗮𝘀𝘂𝗺𝗮𝘁 𝗱𝗲 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲

✅️ A fost finalizată montarea tuturor celor 165 grinzi prefabricate ale pasajului și s-a realizat 26% (78 ml) din dala de suprabetonare.

✅️ Au fost realizate 4 podețe din 5 aferente drumului.

✅️ Se lucrează la cofrarea, armarea și betonarea antretoazelor și dalei de suprabetonare, necesare pasajului.

✅️ Se lucrează, în continuare, la îmbunătățirea terenului de fundare cu lianți hidraulici și se fac umpluturi din material coeziv. Până acum, s-au folosit 26.000 mc lianți hidraulici și 60.000 mc de umpluturi din material coeziv.

✅️ Se lucrează și la așternerea pietrei sparte, necesare drumului. Până acum, s-au așternut 10.000 mc de piatră spartă.

✅️ Continuă lucrările de relocare a rețelelor de telecomunicații, a rețelelor de transport petrol și a conductelor de apă.

Vă reamintesc că amplasamentul acestei lucrări a fost predat constructorului la data de. 11 ianuarie, anul acesta.

Este vorba despre realizarea unei supra-traversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800.

Pasajul de la Drajna va fi parte integrantă a viitorului drum TransRegio (TR ISTER) Brăila-Slobozia-Călărași-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul județului Ialomița.

Valoarea investiției este de peste 98 milioane de lei, fără TVA, din fonduri externe nerambursabile, iar termenul de execuție este de 1 an și jumătate. Dar, încă de la desemnarea companiei câștigătoare, am discutat cu conducerea Arcada, care și-a asumat că va realiza pasajul înainte de termenul prevăzut în contract.

RaduG

#204
Pasajul Drajna 04.10.2022














Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Tot speram să facă o mică-mare minune și să deschidă în decembrie, dar nu mai au timp. Oricum, s-au mișcat foarte bine. Eu unul aș vrea să-i văd pe feroviarii de la Arcada pe șantiere rutiere majore.

RaduG

Mda, ar trebui să se întâmple multe în 2,5 luni. Mai au mult la terasamente, nici n-au atacat giratoriile din capete, încă sunt rețele de relocat.

Să vedem. Voi monitoriza ca și până acum.

Skynick

Nu se vede in poze dar au inceput si ridicarea rampelor. Se cara pamant.
Oricum, greu de terminat anul asta. Prin mai pare cel mai fezabil daca se intrerupe doua luni treaba la iarna.

IonutP

Eu am făcut ieri niște poze din mers și se poate observa ca au crescut terasamentele la rampa dinspre autostrada, dar nu știu cum sa le incarc aici. Dacă îmi poate explica cineva, le incarc bucuros. 

yetiman

@IonutP si alti colegi noi pe forum:

Aici sunt tutorialele:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=73.0

Si recomand sa cititi si regulile forumului (ca sa nu mai fiti, unii, surprinsi daca vi se sterg mesaje sau primiti "ban")
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=71.0
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu