News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

@carutasul, drumul este destul de circulat, in special de camioane.
Apar frecvent blocaje in special din cauza intersectiei de pe centura Sloboziei dar si a utilajelor agricole ce se intalnesc pe traseu.
Nu am mai fost pe el de anul trecut, dar cred ca acum este si mai plin de tiruri ucrainiene.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

da, asta clar, dar problema se pune dacă prin realizarea centurilor se rezolvă în mare parte problemele sau merită mai mult de atât. Eu nu am mai fost de mult pe acolo, la nivelul la care am văzut eu pe vremea aia centurile ar fi fost suficiente, dar de atunci lucrurile poate s-au mai schimbat.

dr4qul4

Din ce inteleg, dupa Drajna, va urma centrua Slobozia. Adica principalele puncte de congestie, care se va muta in Braila. Oricum, este bine daca fac si atat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

milo1981

Drum nou de mare viteză în România: A fost lansată licitația pentru TransRegio Brăila – Slobozia – Drajna – A2 – Chiciu

QuoteAsociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Infrastructura de Transport de Interes Strategic în Zona de Est și Sud a publicat joi anunțul de licitație pentru studiul de fezabilitate aferent drumului de mare viteză TransRegio Brăila - Slobozia - Drajna - A2 - Chiciu. Demersul a fost inițat de patru județe, în urma unui parteneriat cu Compania de Drumuri.

Sursa
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

Whyse1

Cateva fragmente din caietul de sarcini:






Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

[CN1044890] Servicii de proiectare, faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții ,,Drum TransRegio Galați-Brăila-Slobozia-Drajna-Chiciu-Autostrada A2"

Data publicare: 14.07.2022
Autoritate contractanta: ASOC DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA PENTRU INFRASTRUCTURA DE TRANSPORT DE TNTERES STRATEGIC IN ZONA DE EST SI SUD

Valoarea totala estimata: 20.000.000 lei

Servicii Expertiză tehnică, servicii proiectare faza Studiu Fezabilitate cu elemente de DALI, inclusiv studii de teren (studiu geotehnic, ridicări topografice, studiu hidrologic, studiu hidraulic, studii de coexistentă, studiu arheologic precum şi alte studii specifice/documentații de specialitate solicitate de instituțiile avizatoare), documentaţii suport pentru obţinerea de acorduri și avize, obținere acorduri şi avize, documentația necesară obținerii avizului de oportunitate și a documentațiilor urbanistice (PUZ), studiu de trafic, studiu de evaluare a emisiilor CO2, analiza cost-beneficiu, analiza instituțională, studiu de evaluare adecvată situri Natura 2000, raport privind evaluarea impactului asupra mediului, harta cu datele de geolocalizare ale investiției, raportul privid utilitățile (unde este cazul), documentația tehnică aferentă demarării procedurii de expropriere (dacă este cazul), pentru obiectivul de investiții ,,TransRegio Brăila-Slobozia-Drajna-A2 și Chiciu-Drajna" vor fi in concordanta cu cerintele caietului de sarcini.

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 29.08.2022 15:00

RaduG

Pasajul Drajna 25.07.2022, YT Raducu P Drum


RaduG

Când s-ar putea deschide pasajul de la Drajna. Grindeanu: ,,Constructorul român a ajuns cu lucrările la aproape 50%"


https://adevarul.ro/economie/investitii/cand-s-ar-putea-deschide-pasajul-drajna-grindeanu-constructorul-roman-ajuns-lucrarile-aproape-50-1_62e3ee985163ec42711a1fef/index.html

QuoteMinistrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a transmis, vineri, că lucrările la Pasajul de la Drajna, din judeţul Călăraşi, au fost realizate în proporţie de 50%, iar în aceste condiţii sunt şanse ca pasajul să fie deschis mai devreme de termenul pe care îl prevede contractul - iunie 2023. ,,Am verificat astăzi lucrările de la Pasajul de la Drajna, din judeţul Călăraşi. Sunt mulţumit de modul în care evoluează lucrările! Constructorul român a ajuns aproape la 50%, în condiţiile în care a început lucrările în luna ianuarie! Dacă va menţine ritmul de lucru, sunt şanse mari ca Pasajul de la Drajna (2,74 km) să fie deschis mai devreme decât prevede contractul (iunie 2023).   Proiectarea şi construcţia acestui pasaj au o valoare de 98,12 milioane de lei (fără TVA) şi sunt finanţate prin POIM. Pasajul de la Drajna va aduce o serie de beneficii la nivel regional şi naţional: creşterea vitezei de tranzitare prin eliminarea timpilor pierduţi acum la barieră; creşterea siguranţei rutiere prin eliminarea traversării la nivel a căii ferate", a scris Grindeanu, pe pagina de Facebook.   Pasajul de la Drajna va traversa DN3A şi linia de cale ferată Bucureşti - Constanţa şi face parte din viitorul Drum Expres Călăraşi-Brăila.   În legătură cu drumul expres TransRegio Galaţi - Brăila - Slobozia - Drajna - Autostrada A2 - Chiciu, ministrul Transporturilor a afirmat că acesta este cel mai mare proiect pe care l-a dat către autorităţile locale, respectiv Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitare formată din CJ Galaţi, CJ Brăila, CJ Călăraşi şi CJ Ialomiţa, care a semnat un protocol cu CNAIR.   ,,Am făcut acest lucru motivat de faptul că toţi cei patru preşedinţi de consilii judeţene sunt extrem de determinaţi ca într-o perioadă foarte scurtă să ajungă în stadiul să semneze acest protocol şi faptul că ministerul a fost de acord să dea către autorităţile locale. Am semnat până acum cred că vreo 50 şi ceva de asemenea protocoale în 7-8 luni. Sigur, acesta este de departe cel mai mare ca investiţie. Am fost motivat de două aspecte să fac acest lucru - unu, autorităţile locale fiind zi de zi aici ştiu să urmărească, să monitorizeze mai bine lucrările să le impulsioneze şi doi, faptul că CNAIR are în acest moment multe proiecte, pentru că există multe surse de finanţare europene şi de la bugetul naţional", a mai spus ministrul Sorin Grindeanu, în timpul declaraţiei pe care a susţinut-o cu ocazia deplasării la Drajna.

Citeste mai mult: adev.ro/rfscba



RaduG

https://ziarulstirea.ro/marian-pavel-pasajul-drajna-determina-construirea-a-doua-poduri-langa-slobozia/

Din păcate site-ul e protejat la copiere așa că nu pot pune textul articolului.

Nu am înțeles totuși cum de au ei un câștigător pentru SF, când perioada de depunere nu s-a terminat: https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100202311/

tom_sawyer

#190
Poate se referă la centura Slobozia? Zice ceva că acea porțiune e separată și predată la Primăria Slobozia.

kitsune

#191
O fi site-ul protejat la copiere, dar totuși să punem textul pentru posteritate  :whistling:

Marian Pavel – Pasajul DRAJNA determină construirea a două Poduri lângă Slobozia


După vizita de lucru a ministrului Sorin GRINDEANU pe şantierul de la Drajna, cetăţenii sunt curioşi să afle dacă şi pentru podul de peste râul Ialomiţa se va face vreun demers investiţional? Nu de alta, dar zilnic sunt puşi în situaţia de a aştepta în trafic conducătorii auto care circulă pe ruta Litoral – judeţele din partea de Sud- Est a ţării.

Cum nădejdea organizatorică şi de decizie financiară stă în Puterea politico-financiară pe care o deţine Alianţa PNL + PSD l-am rugat pe preşedintele Consiliului Judeţean Ialomiţa să ne spună ce ar trebui făcut, astfel încât să nu se mute aglomeraţia de la trecerea peste Calea Ferată de la Drajna, aici, pe Podul de la Bora?
Iată răspunsul domnului Marian Pavel!        ,, Vă spun ceea ce s-a făcut până în momentul de faţă. Noi am făcut un A.D.I între cele patru judeţe: Galaţi, Brăila, Ialomiţa şi Călăraşi pentru un Drum EXPRES Galaţi – Chiciu. Numai că, din bucata asta de Drum EXPRES care este predată, deja, de către C.N.A.I.R către această A.D.I, noi deja avem în momentul de faţă cîştigătorul Studiului de Fezabilitate. Urmează, după SF, să fie scoasă la licitaţie Proiectarea şi Execuţia lucrărilor. Dar, din bucata asta, există şi Centura de Est, care înseamnă că, de la Slobozia Nouă o să se plece-n stânga spre Bucu, cu un NOU Pod peste Calea Ferată şi D.N.
Pe lângă Complexul de porci, pe undeva prin zona aia, un alt Pod peste Ialomiţa care iese dincolo de Bora în drumul actual care există. Acela va fi, de fapt, Drumul EXPRES. Dar, bucata asta, este predată de  CNAIR , nu nouă la ATI, ci este predată la Primăria Slobozia.

Pentru că noi, dacă reuşim să dăm drumul la Pod, cum zic constructorii, cu şase luni mai devreme, în fapt, noi n.am făcut decât să mutăm coada de la Drajna în cele două Sensuri giratorii de la Slobozia, cum bine ziceţi! Dacă nu scoatem tranzitul din Slobozia, n-am făcut nimic! Podul şi cele două Sensuri giratorii trebuie să rămână doar pentru noi! Iar, tot ce înseamnă tranyitul dinspre Moldova, care se duce către Autostrada Soarelui trebuie să vină pe Centura asta despre care vorbesc! Podul care este acum va rămâne circulabil, desigur, ceilalţi vor merge pe acea Centură!

Deci, va mai fi un Pod. De fapt, DOUĂ. Pentru că pe unde vă spun eu, înseamnă prin stânga Sloboziei, undeva dincolo de Vamă. Şi-acolo va trebui un Pod. Şi este proiectat un Pod peste Calea Ferată şi DN care duce la Bucu. Şi după aceea încă un Pod peste Râul Ialomiţa."                       

Pasajul de la Drajna – statistici
Valoarea estimată a contractului este de 101 milioane de lei. Fără TVA.
Care va fi ,,Nota de plată" la finalul lucrărilor, rămâne să aflăm! Sigur că se acordă şi garanţie pentru lucrările executate. În documente, perioada va fi de 5 ani.

În timpul vizitei ministrului Grindeanu, s-a raportat că ,,Etapa intermediară care reprezintă 50% din lucrările totale la Pasajul de la Drajna, a fost finalizată."

Conform declarațiilor constructorului, lucrările la Pasajul Drajna, se vor încheia înainte de termen.

Potrivit proiectului inițiat de Ministerul Transporturilor, Pasajul DRAJNA va avea 2,74 kilometri.  DN 21, încadrat ca drum european E584, face legătura rutieră între municipiul Brăila și municipiul Călărași, astfel realizând conectivitatea zonei Brăila – Galați și a Municipiilor Slobozia şi Călăraşi cu reţeaua rutieră europeană centrală TEN-T.

Pe tronsonul cuprins între Slobozia și nodul autostrăzii A2 cu DN 21, la km 105+500, DN21 traversează la nivel magistrala de cale ferată București – Constanța (linie dublă electrificată, cu viteză maximă 120 km/h – 160 km/h), iar la km 105+550 intersectează DN 3A.
Ce spun specialiştii
Specialiştii care au întocmit SF precizează că ,,Oportunitatea amenajării pasajului rutier în lungul DN 21, peste CF București – Constanța și peste intersecția cu DN 3A constă în îmbunătăţirea condițiilor socio-economice și de circulație, fluidizarea traficului, reducerea timpilor de parcurs, eliminarea multiplelor staționării la barieră și sporirea siguranței circulației în zona traversării la nivel a căii ferate și a intersecției cu DN 3A, pentru traficul de tranzit al mărfurilor și al călătorilor, pe relația cu Municipiul Slobozia, zona Brăila – Galați, zona Tulcea, spre Ucraina și Republica Moldova, respectiv cu autostrada A2 (zona nodului Drajna)", explică reprezentanții Ministerului Transporturilor. Oportunitatea realizării obiectivului a fost identificată în cadrul analizei şi studiilor prealabile elaborării Master Planul General de Transport, acest obiectiv făcând parte din drumul TransRegio TR 71 (TR Isler) Brăila – Slobozia – Călărași – Chiciu. MPGTR recomandă pentru drumurile TransRegio îndeplinirea anumitor parametrii și standarde tehnice, printre care și eliminarea trecerilor la nivel cu calea ferată.


Sursa
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

RaduG

FB CNAIR

Quote👷 Se lucrează la montarea grinzilor pe ultimele două deschideri ale pasajului de la Drajna (pasajul denivelat peste calea ferată de pe DN 21).
➡ Pe 9 din din cele 11 deschideri ale acestuia au fost montate toate grinzile.
➡ În prezent se lucrează la deschiderea peste DN3A
➡ Se estimează finalizarea montării acestora până la sfârșitul acestei săptămâni.
📌Constructorul este mobilizat corespunzător și lucrează la capacitate maximă pentru a finaliza obiectivul înainte de termenul contractual, iunie 2023.
#CNAIR #Drajna #Pasaj #Construcție #Lucrări

https://fb.watch/f64lw4-d5n/

RaduG

Pasaj peste CF M800 Drajna Stadiu lucrari 24.08.2022 Montare grinda


tom_sawyer

𝐃𝐨𝐮𝐚̆ 𝐚𝐬𝐨𝐜𝐢𝐞𝐫𝐢 𝐝𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐦𝐞, 𝐢̂𝐧 𝐜𝐮𝐫𝐬𝐚 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐟𝐞𝐳𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐚 𝐝𝐫𝐮𝐦𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐫𝐞𝐠𝐢𝐨 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐯𝐚 𝐥𝐞𝐠𝐚 𝐆𝐚𝐥𝐚𝐭̦𝐢𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐒𝐨𝐚𝐫𝐞𝐥𝐮𝐢

➡️După ce vor fi evaluate cele două oferte depuse, asocierea de firme care va câștiga licitația va trebui să realizeze studiul de fezabilitate și să configureze alternative de traseu, fie pentru extinderea la patru benzi a unor porțiuni de drum din ruta actuală, fie de realizare de la zero a unor tronsoane de drum, astfel încât traficul să fie scos din localități.

➡️După ce documentația va fi gata, proiectul va fi depus spre finanțare în cadrul Programului Operațional de Transport.

https://www.facebook.com/Costel-Fotea-159850657881928/