TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paullie

Mda E si asta cu natura un factor. Nu ma gândisem.

tom_sawyer

#391
Un proiect adiacent drumului transregio:

Memoriu de prezentare varianta ocolitoare [Slobozia] nord
By APM Ialomiţa 30/04/2024


Valoarea investiției este de aproximativ 42,514,022.63 lei cu TVA

Necesitatea şi oportunitatea înfiinţări aceste noi structurii rutiere este justificată prin avantajele imediate şi majore pe care le va avea: fluidizarea traficului urban şi creşterea vitezei de transport prin devierea traficului de tranzit, reducerea consumului de carburant, degrevarea străzilor şi a tronsonului DN2C si DN 21, din interiorul oraşului Slobozia, reducerea aglomerației urbane şi a accidentelor.
Având în vedere faptul că drumurile DN2C si DN21 sunt deschise traficului naţional, iar intensitatea traficului este în continuă creştere şi datorită faptului că drumurile fac legătura între trei mari municipii Buzau, Brăila şi Călăraşi, dar şi cu autostrada A2, se impune realizarea unui studiu de fezabilitate ce va avea ca scop principal studierea realizării variantei ocolitoare a oraşului Slobozia, în partea de nord.

Proiectul analizat propune realizarea unei centuri ocolitoare, în nordul municipiului Slobozia, pe o lungime totală de aproximativ 4,204 km.
Terenurile pe care se vor executa lucrările analizate în cadrul prezentului memoriu, sunt în extravilan și intravilanul localității, în domeniul privat al municipiului Slobozia, cu folosința actuală de teren agricol.

Proiectul are ca scop realizarea unei variante ocolitoare a Municipiului Slobozia prin nordul acesteia, conectând DN2C în zona de Nord-Vest la pozitia km 79+450, cu DN21 in Nord-Est la pozitia km 87+680, cu o lungime L=4204m. Ambele intersectii cu drumurile mentionate se realizeaza prin intermediul unor intersectii giratoare iar traseul se va desfasura preponderent în zona drumului de exploatare existent si parallel cu un canal ANIF existent, pe zone neconstruite.

Traseul in plan, este realizat in conformitate cu normativul pentru lucrari de drum – STAS 863/85, viteza de proiectare fiind de 90 km/h.
Traseul in plan, se desprinde din DN 2C, la km 79+540, printr-o intersectie giratorie, cu asigurarea unui viraj direct de dreapta din Centura nou poiectata pe DN 2C, spre Amara.
La km 2+380, traseul in plan intersecteaza drumul comunal DC 5. Intersectia este realizata sub foma de giratie intrucata volumul de trafic de pe drumul comunal DC53 impune acest tip de intersectie.
Traseul variantei de ocolire se termina tot cu o intersectie giratorie, la km 87+680 pe DN 21 (E584). Aceasra este amenajata cu un viraj direct de dreapta dinspre Slobozia Noua.
Mentionam faptul ca giratiile au razele interioare de 11.00m, latimea caii inelare de 7.00m, iar accesele de intrare si iesire din giratii fiind realizate in conformitate cu ,,Normativ pentru amenajarea intersectiilor la nivel pe drumuri publice – AND 600/2010"'

Profil transversal tip pentru centura ocolitoare:
•Platformă minima de 10,70 m;
•Parte carosabilă de 7,00 m;
•Acostamente de 1.85 m din care 2 x 0,5 m benzi de încadrare (cu un sistem rutier echivalent cu cel al partii carosabile);
La aceasta, se mai adauga fasia destinata amplasarii parapetelor, cu lăţimea de 0,75 m fiecare, 2 x 0,75 m = 1,50 m si latimea destinata rigolelor de acostament de 0,60m, 2X0,60m = 1,20m, rezultand o platforma totala minima de 10,70m;

tom_sawyer

Consiliul Local al municipiului SLOBOZIA Judeţul IALOMIŢA

Data anunţului: 20.06.2024

INTENŢIE DE ELABORARE PLAN URBANISTIC ZONAL

Argumentare:

,,P.U.Z. –CENTURA OCOLITOARE DIN ZONA DE NORD PENTRU MUNICIPIUL SLOBOZIA SI MODERNIZARE DRUM DC 53 SLOBOZIA-SLOBOZIA NOUA"

Municipiul Slobozia anunţă intenţia de elaborare a unui plan urbanistic zonal  pe teritoriul administrativ al municipiului Slobozia, județul Ialomița,  intre DN 2C Soseaua Amara – DC 53 – DN 21 se continua pana in apropiere de DN 2A. , în partea nordică a localității,  care poate reglementa urbanistic zona,  astfel încât  să se poată edifica o centură ocolitoare în partea de nord orașului.

Traseul propus in vederea realizarii centurii ocolitoare din zona de Nord pentru Municipiul Slobozia, si are ca punct de start km 79+540 al DN2C, iar ca punct de final, pozitia kilometrica 87+680 a DN 21 (E584).

Lungimea traseului este de 4204m, va ocoli municipiul Slobozia prin partea de Nord.

La km 2+380, traseul in plan intersecteaza drumul comunal DC 5. Intersectia este realizata sub foma de giratie intrucata volumul de trafic de pe drumul comunal DC53 impune acest tip de intersectie.

Traseul variantei de ocolire se termina tot cu o intersectie giratorie, la km 87+680 pe DN 21 (E584). Aceasta este amenajata cu un viraj direct de dreapta dinspre Slobozia Noua.

Mentionam faptul ca giratiile au razele interioare de 11.00m, latimea caii inelare de 7.00m, iar accesele de intrare si iesire din giratii fiind realizate in conformitate cu ,,Normativ pentru amenajarea intersectiilor la nivel pe drumuri publice – AND 600/2010".

municipiulslobozia.ro/urbanism/2024/06/20/anunt-puz-centura-ocolitoare-zona-de-nord/





Powered by API/PUM imgur uploader

Skynick


pasadia

Pai traseul "ocolit" era parca pe directia sud -nord, Braila - Calarasi. Aici ai planul unei centuri pe la nord de Slobozia, alt proiect.

dr4qul4

pare ca merge in lungul unui canal de irigatii, care era aproape drept.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduG

Răspuns primit pe legea 544 de la .A.D.I.G.B.C.I., sau Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru infrastructura de transport de interes strategic în zona de Est șu Sud - județele galați, Brăila, Călărași și Ialomița (mă dor mâinile de la tastat titlul acesta lung, nu o voi mai face):

QuoteStimate Domn,
 
Vă mulțumim pentru interesul deosebit pe care îl manifestați față de proiectul drumului Transregio.
Solicitarea dumneavoastră către noi denotă o preocupare reală pentru dezvoltarea infrastructurii și pentru impactul pe care acest proiect îl va avea asupra regiunii.
Dorim să vă informăm că, în prezent, studiul de fezabilitate aferent acestui proiect se află în desfășurare, iar finalizarea sa necesită un interval de timp adecvat pentru a asigura o analiză detaliată și cuprinzătoare. Datorită complexității și amplorii proiectului, este esențial să acordăm atenția cuvenită fiecărui aspect tehnic, de mediu și social, pentru a ne asigura că soluțiile identificate sunt sustenabile, eficiente și adaptate nevoilor reale ale comunității.
De asemenea, dorim să menționăm că traseul drumului poate suferi modificări de detaliu până la finalizarea studiului de fezabilitate. Din acest motiv, vom furniza publicului informațiile definitive doar la finalul studiului, pentru a evita orice potențială confuzie sau dezinformare.
Vă asigurăm că, odată ce studiul va fi complet și toate detaliile vor fi definitivate cu rigoare, vom face publice informațiile relevante, astfel încât să fie accesibile tuturor părților interesate. Ne dorim ca acest proiect să fie unul transparent, iar implicarea comunității și a factorilor de interes să fie pe măsura importanței sale.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere și ne exprimăm disponibilitatea de a vă oferi informații relevante la momentul finalizării studiului.

      Cu stima,

RaduG

#397
Quote from: tom_sawyer on July 22, 2024, 10:23:46 PMConsiliul Local al municipiului SLOBOZIA Judeţul IALOMIŢA


Acesta este coridorul de expropriere pentru VO Slobozia Nord (finanțare prin programul Anghel Saligny), care va completa, împreună cu TransRegio Ister infrastructura de transport în jurul Sloboziei (sunt amestecate planșele la upload, ordinea corectă este cea din legenda din colțul din stânga-sus):















Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

VO Slobozia Nord

FB Soare Dragoș, primar Slobozia:

QuoteFINANȚARE PENTRU CENTURA DE NORD
✒️Am semnat astăzi, alături de domnul ministru al Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administrației, Adrian Ioan Veştea, contractul de finanțare pentru Centura Ocolitoare a Sloboziei.
✅️Obținerea finanțării vine după 2 ani de muncă, fiind un proiect complex care a inclus şi expropierea terenurilor din zona vizată şi numeroase avize. Noul drum ocolitor din zona de nord a oraşului va ajuta la decongestionarea traficului şi va crea infrastructura necesară pentru o nouă zonă industrială şi logistică.
📌Slobozia nu se poate dezvolta altfel decât atrăgând şi dezvoltând mediul economic. Am obținut astăzi finanțarea de 43 milioane de lei pentru realizarea celor 4,2 km de drum, cu sensuri giratorii la intersecția cu drumul spre Slobozia Nouă şi spre Amara, accesând programul național Anghel Saligny.
✅️Finanțările naționale prin Anghel Saligny, program creat în timpul guvernării Ciucă, contribuie masiv la dezvoltarea României. Am propus Consiliului Local al municipiului Slobozia acest proiect şi a fost aprobat la vremea respectivă în unanimitate. Am credința că noua administrație va continua demersul meu, în ciuda zvonurilor că se doreşte renunțarea la această finanțare, aşa cum sper că se vor continua toate proiectele aflate în acest moment în diverse stadii de evoluție.
✒️Contractele de finanțare semnate pentru Slobozia în timpul mandatului meu însumează 100 milioane de euro, bani obținuți pentru această comunitate, în folosul oamenilor.

Link: https://www.facebook.com/dragossoarepnl/posts/pfbid0q5TYNXqaHJ6uvhvVBUkd3ibdwmLzgQXxzhCwZkJr55GNJov9p41aeD4eueDiHZMfl




tom_sawyer

Încă nu cunoaștem traseul complet al drumului TR, măcar variantele luate în calcul la AMC-uri. În afară de porțiunea din zona Slobozia.

Totuși la capătul nordic există speranța că se va desprinde din DEx Buzău-Brăila, nu va fi dublat actualul DN21:

Quote from: njinji on September 24, 2024, 02:22:32 PMPlan de ansamblu 4