TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Marius Papadopol

 O:-) 17.12.2022
Pasaj CFR Drajna


Pasaj CFR Drajna


Pasaj CFR Drajna


Pasaj CFR Drajna


Pasaj CFR Drajna


Pasaj CFR Drajna



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

carutasul

până la urmă o să îi dea drumul cu stâlpi cu tot :)
Foarte rapid s-au mișcat, îmi place...

Ionut

La mustață au ratat 2022. Excelent s-au mișcat. Când au termen?

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

tom_sawyer

Quote from: RaduG on December 13, 2022, 04:10:48 PMÎn SEAP s-a publicat licitația CN1047834, Servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul de investiții "Variantă ocolitoare Slobozia - Est", mai mult ca sigur parte a viitorului TR 71.

De acolo aflăm că traseul este estimat la 10,5 km cu viteza de proiectare propusă de 90 km/h. În normativ nu există 90 km/h există în schimb 100 km/h, care înseamnă curbe cu raza minimă 450m și înclinații de maxim 5%.

[CN1047834] Servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul de investiții "Variantă ocolitoare Slobozia - Est"

Autoritate contractanta: Municipiul Slobozia

Valoarea totala estimata: 3.100.000 lei

Ofertanți:

1. Ofertant unic : SC SPC ELITE CONSULTING SRL,

2. Ofertant unic : Like Consulting SRL,

3. Asociere : Total Business Land SRL (Leader), EAST WATER DRILLINGS,

4. Asociere : K-BOX CONSTRUCTION DESIGN (Leader), Orion Müşavirlik Mühendislik ve Proje Limited Şirketi,

5. Asociere : SOPHIA PROJECT (Leader), INCONS DEVELOPMENT, TEHNO CONSULTING SOLUTION


^
de trecut în sinteza licitațiilor


RaduG

#230
Pasajul Drajna de Ignat 2022. Cine nu muncă nu mâncă. Selim rezistă (pour les coinnoiseurs).













Powered by API/PUM imgur uploader

hvm

Aici nu e doar Selim. Aici sunt 2 x Selim.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

RaduG


TibiV

Pentru ca @Raducu Popa nu a postat timp de 3 zile o filmare (excelenta!) cu pasajul Drajna, o pun eu:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduG


tom_sawyer

[CN1050182] "Elaborarea Studiului de Fezabilitate, realizare documentație tehnică pentru Autorizația de Construire (P.A.C) și obținere Autorizație de Construire (A.C.) pentru obiectivul de investiții "Varianta de ocolire Călărași"

Data publicare: 10.12.2022

Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Calarasi

Valoarea totala estimata: 1.980.000 lei

Durata contractului, concesiunii, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achizitii: 12 luni

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data si ora locala: 19.01.2023


tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on July 14, 2022, 03:49:56 PM[CN1044890] Servicii de proiectare, faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții ,,Drum TransRegio Galați-Brăila-Slobozia-Drajna-Chiciu-Autostrada A2"

S-a finalizat evaluarea ofertelor, conform SEAP:
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100202311/

NGC

"Servicii de proiectare, faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investitii "Drum TransRegio Galati-Braila-Slobozia-Drajna-Chiciu-Autostrada A2""

Din ce au transmis vrabiutele, a castigat asocierea condusa de EAST WATER DRILLINGS.

RaduG

#238
https://gorunescu.ro/vo-calarasi-in-licitatie-pentru-sf-trasee-potentiale/

QuoteÎn sistemul SEAP a fost lansată licitația CN1050182 "Elaborarea Studiului de Fezabilitate, realizare documentație tehnică pentru Autorizația de Construire (P.A.C) și obținere Autorizație de Construire (A.C.) pentru obiectivul de investiții "Varianta de ocolire Călărași"

O variantă ocolitoare mult așteptată, care va scoate din oraș traficul greu de mărfuri și traficul turistic de pe relațiile nord-vest-sud. VO Călărași va face parte din drumul Transregio Galați-Brăila-Slobozia-Drajna-A2-Chiciu, împreună cu deja celebrul pasaj Drajna și mai puțin celebra VO Slobozia Est.

Licitația pentru elaborarea SF-ului, aproape finalizată la scrierea acestor rânduri, pentru întregul traseu este aici, iar despre cea pentru VO Slobozia am scris aici.

Am încercat să regăsesc în stufosul caiet de sarcini publicat de Consiliul Județean Călărași traseu propus al acestei VO, dar apare într-o clarificare că acesta va fi pus la dispoziția câștigătorului licitației la 5 zile de la data emiterii OÎL.


Singura informație numerică despre VO Călărași se găsește pe harta Cestrin, unde este menționat un traseu de 5,1 km.


Cum punctele de începere/terminare ale acestei VO mi se pare logic să fie plecare din DN21 cu sosire în intersecția DN3/DN3D, propun eu un potențial traseu de 5,1 km, cu pasaj suprateran peste CF Călărași-Ciulnița (în roșu):


Plan B, dacă se vrea o VO ieftină, tot un traseu de 5,1 km ar fi cu plecare din DJ310, cu sosire în același punct, intersecția DN3/DN3D.


Avantajul ar fi că ar dispărea pasajul peste CF, dar ar rămâne un conflict de trafic la trecerea la nivel cu CF în zona încercuită cu roșu. Nu e același trafic, nici rutier, nici feroviar, ca la bariera Drajna, dar tot ar fi niște cozi de câteva ori pe zi.

În lipsa unei transparențe mai mari a CJ Călărași nu ne permitem decât să fabulăm asupra viitorului traseu al VO Călărași.

De ce n-au dorit să publice această propunere, întrebați-i pe ei.

Partea bună a acestei licitații este că este de tip SF+proiect tehnic, adică la următoarea licitație, cea de execuție, se va intra direct în teren. Termenele publicate pe SEAP sunt de 20 Februarie pentru depunerea ofertelor și 13 Aprilie pentru terminarea evaluărilor.


Vom continua să monitorizăm Transregio 71 aici pe blog, pe grupul dedicat de FB și pe forumul API.

To be continued.


" class="wp-image-3112

TibiV

#239
QuoteAm încercat să regăsesc în stufosul caiet de sarcini publicat de Consiliul Județean Călărași traseul propus al acestei VO, dar apare într-o clarificare că acesta va fi pus la dispoziția câștigătorului licitației la 5 zile de la data emiterii OÎL.

Pai fara traseu, cum poti sa faci o oferta corecta in cadrul licitatiei?!?!...

Ca o fi vreo diferenta intra a proiecta un pasaj denivelat si a proiecta o Trecere la Nivel cu Calea Ferata...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)