TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IonutP

Mersi!

Pasaj Drajna - 09.10.2022

[/URL]                  Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

RaduG

FB Sorin Vrăjitoru, răspuns la întrebarea dacă se menține promisiunea de dare în trafic anul acesta a pasajului Drajna:

Quotedacă vom avea 5 zile consecutiv peste 13-15 grade Celsius la sfârșitul lunii Noiembrie,pentru lucrări tehnice (hidroizolatie etc) putem avea gata pasajul in luna Decembrie. Mai trebuie avut in vedere ca sunt necesare și testele de încărcătura (sarcina) aferente dării in exploatare.

TibiV

Pentru ca @radu popa nu a postat o filmare de acum 12 zile cu pasajul Drajna, o pun eu - ar fi pacat sa lipseasca din cronologia video...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Whyse1

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/pfbid02aLvzpSowPH8Fj4CJ5tD1ht3zXFUB9pwZR9641bpwiL5gaUzemzyWajiPnLyZ7n2Ql

Quote𝗟𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗗𝗿𝗮𝗷𝗻𝗮 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝗶𝗻 𝗮𝘃𝗮𝗻𝘀 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗴𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰𝘂𝗹 𝗮𝘀𝘂𝗺𝗮𝘁 𝗱𝗲 𝗮𝗻𝘁𝗿𝗲𝗽𝗿𝗲𝗻𝗼𝗿

✅️ Au fost armate, cofrate și turnate toate antretoazele necesare pasajului.
✅️ Se lucrează la cofrarea, armarea și betonarea plăcii de suprabetonare necesară pasajului, iar săptămâna aceasta se va finaliza suprastructura acestuia.
✅️ Se lucrează la montarea dispozitivelor de rost necesare pasajului.
✅️ Continuă lucrările, la partea de drum, cu umpluturi din material coeziv și aprovizionarea cu piatră spartă.
✅️ Continuă lucrările de relocare a rețelelor de energie electrică, a rețelelor de transport petrol și a conductelor de apă.
⚠️ Reamintesc faptul că amplasamentul acestei lucrări a fost predat constructorului la data de. 11 ianuarie, anul acesta.
ℹ️ Este vorba despre realizarea unei supratraversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800.
ℹ️ Pasajul de la Drajna va fi parte integrantă a viitorului drum TransRegio (TR ISTER) Brăila-Slobozia-Călărași-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul județului Ialomița.

Valoarea investiției este de peste 98 milioane de lei, fără TVA, din fonduri externe nerambursabile, iar termenul de execuție este de 1 an și jumătate. Dar, încă de la desemnarea companiei câștigătoare, am discutat cu conducerea Arcada, care și-a asumat că va realiza pasajul înainte de termenul prevăzut în contract.

𝗗𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗺𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗲 𝗿𝗶𝘁𝗺𝘂𝗹 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹, 𝗮𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗼 𝗮𝗹𝘁𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗲 𝘃𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮 𝗶𝗻𝗮𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻.

La vizita de lucru pe acest șantier, am fost însoțit de noul director al Direcției Implementare Proiecte din cadrul CNAIR, domnul Mihai-Felician Cerneștean.

survola

Quote from: Whyse1 on October 29, 2022, 11:44:10 AM𝗗𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗺𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗲 𝗿𝗶𝘁𝗺𝘂𝗹 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹, 𝗮𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗼 𝗮𝗹𝘁𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗲 𝘃𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮 𝗶𝗻𝗮𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻.
Poate ne învățăm așa.
Câte s-au adunat până acum, ,,finalizate înainte de termen" ?

dr4qul4

Asta chiar se poate numi "inainte de termen". Daca nu ma insel, este prima incercare si a mers repede si licitatia.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduG

01.11.2022 Pasajul Drajna. S-a terminat suprabetonarea, s-a decofrat. Terasamentul dinspre sud e aproape înălțat, cel dinspre nord e pe la jumătate, acolo mai este și culeea de armat și betonat.
Mai sunt utilități de relocat, mai e mult de lucru și doar două luni până la finalul anului, termenul asumat până acum pentru darea în trafic.
Să sperăm că vremea va ține cu constructorul.













Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

17.11.2022 Pasajul Drajna. S-au început lucrările la giratoriul nordic, se finalizează culeea nordică. LEA de pe terasamentul nordic încă este nerelocată.
















Powered by API/PUM imgur uploader

Sorinus

De ce e nevoie de giratoriul nordic? E camp acolo, si o baza Maria Trading.

RaduG

E intersecție cu DC20, intrarea în Dragalina spre vest, acces spre câteva afaceri spre est.
Detalii: https://gorunescu.ro/pasajul-drajna-detalii-tehnice/
Pe forum s-a propus o soluție cu o bretea pe sub pasaj și benzi de accelerare/frânare pe ambele părți, ar fi fost o soluție mult mai bună pentru fluența traficului și pentru siguranță.

IonutP

#220
            Powered by API/PUM imgur uploader]

RaduG

#221
În SEAP s-a publicat licitația CN1047834, Servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul de investiții "Variantă ocolitoare Slobozia - Est", mai mult ca sigur parte a viitorului TR 71.

De acolo aflăm că traseul este estimat la 10,5 km cu viteza de proiectare propusă de 90 km/h. În normativ nu există 90 km/h există în schimb 100 km/h, care înseamnă curbe cu raza minimă 450m și înclinații de maxim 5%.

Propunerea mea de traseu:




Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

crezi tu ca vor alege un traseu asa drept?  Sa nu-l imbarlige si pe asta
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Skynick

In 23 se alege castigatorul, in 24 e gata studiul, in 25 licitatia, in 27 e gata.
Inca patru ani de intarzieri de aproximativ 30 de minute la tranzitarea Sloboziei (vara).

milo1981

Ar fi bun si un nod cu parcul industrial de la iesirea din Slobozia.
autoMinder - aplicație de management a parcului auto