Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Allex

I-au hack-uit  :lol: . Lasa ca da mr. Grindeanu intai pe facebook si apoi vine si comunicatul de la CNAIR. Nu inainte de 15:00 dupa cum a precizat si @danpandrea mai sus.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

O bilă neagră ar fi faptul că încă nu au reușit să facă și exproprierile suplimentare pentru gropile de împrumut, deși Consitrans predase documentația din toamna trecută. Dacă mai întârzie mult, o să înceapă cu stângul A7, cu un prim claim pe speța asta, fiindcă nu o să poată face italienii umpluturi conform contractului. Sau poate e o întârziere intenționată. La Pizza nu îi șade bine dacă nu are argumente pentru tărăgănare.

tom_sawyer

Problema e doar pe lotul 1 sau și pe celelalte două?

horatiu.cosma


danpandrea

#7474
QuoteA7 (Autostrada Moldova) a intrat în linie dreaptă!
Am semnat astăzi două contracte semnate deosebit de importante pentru finanțarea și construcția primului Tronson al A7.
Primul este contractul de finanțare care permite practic asigurarea resurselor financiare pentru construcția celor 63,25 km ai întregii autostrăzi Ploiești-Buzău.
Valoarea acestui contract finanțat prin PNRR este de peste 3,8 miliarde de lei (fără TVA), sumă care va face posibilă  construcția celor 3 loturi ale autostrăzii.
Lotul 1 (Dumbrava – Mizil) - 21 de km;
Lotul 2 (Mizil – Pietroasele) -28,35 de km;
Lotul 3 (Pietroasele – Municipiul Buzău) -13,90 km.
Cel de al doilea contract semnat astăzi este practic primul pas pentru construcția efectivă a unui  lot al acestei autostrăzi.
Lotul 2, Mizil – Pietroasele va avea o lungime de 28,35 km și va trebui construit în 20 de luni de Asocierea de constructori români și bulgari, SC CONI SRL  – TRACE GROUP.
Cu o valoare de 1,249 miliarde lei, fără TVA, construcția este finanțată prin PNRR.
Pe traseu vor fi construite inclusiv 20 de poduri.
Contractul prevede și o perioadă de garanție de 120 de luni.
După finalizarea celor trei loturi, Autostrada Ploiești - Buzău va contribui la reducerea timpului de deplasare între localitățile Ploiești și Buzău și va asigura implicit o mai bună conectivitate la nivel regional.
Vreau ca până la sfârșitul acestui an toate tronsoanele A7, finanțate prin PNRR, cu o lungime totală de 320 de km să aibă constructori desemnați!

Cristian Pistol, Facebook

LE: Și ăsta vrea...

milo1981

In sfarsit..

Ce pasi se mai parcurg pana la intrarea efectiva in teren?

Mai lipsesc ceva avize, autorizatii?

Incerc sa-mi dau seama cand vom vedea utilajele la lucru.
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

jaston

Avem colegi cu drona in zona Ploiesti Buzau?

slartibartfast

Eu nu mai am prea multă legătură cu zona aceea, doar în trecut. Aș sugera însă cui poate, să urce pe vârful dealului Istrița. Se poate ajunge cu o mașină mai de tăvăleală, e un drum pietruit din Pietroasele, sau pe jos (cred că e o drumeție de cam o oră).

Dealul are 750 m altitudine, și se înalță direct din câmpia de jos care e la cota de 100 m. Cu un aparat foto bun și cu teleobiectiv se vede ca în palmă lungimea loturilor 2 și 3, și poate puțin și din 1. Tot de acolo sunt curios dacă se vede (poate în vreo zi senină după vreo ploaie) podul de la Brăila. Geometria sugerează că ar putea fi vizibil. Eu nu știu dacă mai reușesc să ajung acolo, dar e un punct de observație foarte bun.

MCI

Auzi gluma:

"Pana la sfârșitul anului sa fie semmate toate tronsoanele prin PNRR"

Pai lor le-a luat 1 an sa semneze un lot dupa ce a fost lansată licitatia si sunt loturi care nici macar nu au licitatia lansata. Ce fac astia in 6 luni?

danpandrea

#7479
@aqualung Eu fac drumuri lunare la Buzău. Cum începe activitatea, o să-mi fac timp să înalț drona.

Niște scuze anticipate lui Ionuț pentru off-topic: Legat de dealul Istriței, nu cred că merită.  Autostrada va fi la aproximativ 12 kilometri distanță (în punctul cel mai apropiat). Îți trebuie cel mai nesimțit telephoto ca să prinzi o urmă de detaliu al autostrăzii.

vancouver

Domnu asta Pistol e pistol rau rau. Auzi, va reduce timpul de deplasare intre Ploiesti si Buzau. Serios? De aia facem autostrada asta? Culmea, ca timpul intre Ploiesti si Buzau chiar nu o sa se reduca. Drumul actual DN1B e asa de drept si fix intre cele 2 localitati, incat ocolul ce trebuie facut pentru a iesi din Ploiesti pe A3 si apoi pana la Dumbrava si apoi pentru a iesi iar la Buzau de pe A - ocolul asta e asa de mare, ca nu poate fi compensat de viteza superioara. Cel mult sa spui ca la orele de varf, cand e trafic si apar congestii, atunci poate ca ajuta, dar sincer nu am auzit de congestii importante pe DN1B.

In schimb o sa ajute enorm la legarea Bucurestiului de Moldova, incl. de Buzau.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Pe lângă problema cu gropile de împrumut, mai sunt 2 aspecte problematice. Nu exista inginer consultant selectat, iar perioada contractuala nu pica prea avantajos. Conform contractului, ordinul de incepere se da de către inginerul inexistent la 90 de zile de la semnare, adică în septembrie. Avand 20 de luni de execuție (sunt calendaristice, nu se taie iarna din ele), înseamnă că o să prindă 2 ierni. Nu rămân multe luni cu vreme teoretica potrivita pentru terasamente, iar pe 28km sunt mulți metri cubi de cărat. Cred ca realizeaza și constructorul treaba asta și va fi nevoit sa faca niște mișcări curajoase chiar înainte de ordinul de incepere.

TibiV

Ce gen de mișcări curajoase?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

^^

[CN1036115] Servicii de Supervizare "Executie lucrări Autostrada Ploiești – Buzău" LOT 1: DUMBRAVA – MIZIL KM 0+000 – KM 21+000

[CN1036187] Servicii de Supervizare ,,,Executie lucrări Autostrada Ploiești - Buzău LOT 2: MIZIL - PIETROASELE KM 21+000 – KM 49+350"

[CN1036172] Servicii de Supervizare ,,Executie lucrări Autostrada Ploiești - Buzău LOT 3: PIETROASELE – MUNICIPIUL BUZAU KM 49+350 – KM 63+250"

Allex

Nu se poate ocupa de supervizare CNAIR prin DRDP la fel ca la Bacau, pana se alege un consultant? Bine, la Bacau au ramas DRDP Iasi pana la final, dar poate nu va fi cazul si aici. Doar macar OIL sa il emita.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova