Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 21 Guests are viewing this topic.

alecu26

Cum sunt tratate descărcările arheologice în contract? Pe un contract de tipul asta toate chichitele de genul gropi de împrumut expropriate și avizate....arheologie mai multa și mai complexa decât cea prevazuta în documentație...clarificări greoaie venite de la proiectant...etc...etc vordeveni critice.
Consultantul (în cazul asta DRDP) va trebuii sa se lupte inclusiv cu proiectantul pentru a nu da motive întârziere constructorului.
Pe un teoretic ordin de începere în Septembrie, pun pariu ca nu va fi deschis la trafic în 2024 (nici nu vorbim de primăvară 2024). As fi mulțumit cu măcar o extensie de 6...7 luni, dar cred ca mai degrabă va fi de 10...12 luni.
Ma bazez pe inflație și pun pariu pe 1000 de Ron donație la API ca pana la 1 Decembrie 2024 nu se va deschide la trafic nimic din A7.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mirceaeliade

cred ca astia de la Economica urmaresc/copiaza forumul asta:

>Potrivit sefului CNAIR, nu există riscuri să fie întârzieri în emiterea ordinului de începere a lucrărilor pe lotul 2 Mizil – Pietroasele, pentru care s-a semnat contractul marți.

>Consultantul pentru supervizarea lucrărilor urmează să fie selectat în câteva săpămâni, înainte de începerea lucrărilor, estimează Pistol. Iar dacă vor fi contestații la licitația pentru selectarea consultantului, supervizarea va fi realizată inițial prin cadrul unei Direcții Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP), explică directorul general al CNAIR.

https://www.economica.net/autostrada-ploiesti-buzau-guvernul-ar-putea-aproba-miercuri-exproprierile-pentru-gropile-de-imprumut-din-prahova_589302.html

Ionut

Toată lumea urmărește forumul ăsta. Și da, unii îl și copiază. Ce mai contează... important e să se facă la timp ce trebuie. De-ar fi așa simplu.

Deci să vedem OIL. Înțeleg că e ca și dat. Cu ăștia trebuie presiune la fiecare pas.

minisoferul

Preluare din agenda sedintei de Guvern de astazi: "PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, situate pe amplasamentul suplimentar, pentru asigurarea terenurilor necesare gropilor de împrumut şi pentru relocarea utilităţilor, aprobarea listei imobilelor proprietate publică a statului, precum şi a listei imobilelor proprietate publică a unităţilor administrativ - teritoriale, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Autostrada Ploieşti - Buzău", aflate pe raza localităţilor Dumbrava, Drăgăneşti, Tomşani, Colceag şi Baba Ana, din judeţul Prahova"

slartibartfast


Kravim

Are cineva mai multe informații despre detaliile asocierii CONI Trace? Sper sincer ca bulgarii nu sunt doar cu numele ca să ia comisionul de participare (dat fiind faptul că CONI nu au experiență in autostrăzi) și că o să vedem și utilaje/oameni de-ai lor...

tom_sawyer

#7491
^^^

Quote from: ultrasbz on March 10, 2022, 03:28:09 PM"Proiectul de Hotărâre de Guvern privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, necesar pentru asigurarea gropilor de împrumut și pentru relocarea utilităților, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Autostrada Ploiești - Buzău", aflate pe raza localităților Săhăteni, Stâlpu, Buzău, Țintești, din județul Buzău"

Data publicării: 09.03.2022

sursa



"Proiectul de Hotărâre de Guvern privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, situate pe amplasamentul suplimentar, necesar pentru asigurarea gropilor de împrumut și pentru relocarea utilităților, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Autostrada Ploiești - Buzău", aflate pe raza localităților Dumbrava, Drăgănești, Tomșani, Colceag și Baba Ana, din județul Prahova"

Data publicării: 09.03.2022

sursa


3 luni până când una dintre ele a ajuns în Guvern; puteau să se miște mai repede.


Săptămâna viitoare urmează să fie aprobat și cel privind gropile de împrumut din județul Buzău, a spus pentru ECONOMICA.NET directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol.


@cosminn: Trace a făcut treabă în Bulgaria.

mirceaeliade

Cred ca e un punct notabil faptul ca pe harta CESTRIN a fost marcat cu culoarea "in executie" L2.

Despre Coni, pare o firma abonata la afacerile baronilor locali. desi poate in ultimii ani conducerea s-a schimbat, sa nu fim socati daca fac manarii cum au facut unii constructori de-ai nostri in ultima perioada.

>Coni, una dintre firmele de casă ale baronilor PSD Cosma din Prahova, contracte de peste 23 de milioane de euro cu primăriile și consiliile județene pesediste, numai în ultimul an

https://newsmaker.ro/coni-una-dintre-firmele-de-casa-ale-baronilor-psd-cosma-din-prahova-contracte-de-peste-23-de-milioane-de-euro-cu-primariile-si-consiliile-judetene-pesediste-numai-in-ultimul-an/

>O firmă abonată la contracte cu CJ Prahova, trimisă în judecată pentru evaziune fiscală, câștigătoare la licitația de peste 1 miliard lei pentru 28 km din autostrada Ploiești – Buzău
 
>Potrivit România Curată, în perioada 2007 – 2013, Coni SRL a câștigat 10 contracte cu Consiliul Județean Prahova, condus la acea vreme de baronul PSD Mircea Cosma. Unul dintre aceste contractate i-a adus alte probleme penale lui Nicolae Onea. Pentru a scăpa, acesta l-a denunțat pe Mircea Cosma, care a fost pus sub acuzare pentru luare de mită. Ulterior, Nicolae Onea a susținut că ar fi fost șantajat de celebrul procuror Micea Negulescu, zis Portocală, cel care instrumenta dosarul, pentru a face acel denunț.

>În pofida schimbărilor de la nivelul Consiliului Județean Prahova, afacerile firmei Coni au continuat să funcționeze cu această instituție. În 2018, firma lui Nicolae Onea a câștigat contractele pentru întreținerea drumurilor din județ, în valoare de peste 7 milioane lei, în 2019 a prins un contract pentru proiectarea și execuția lucrărilor de reabilitare DJ 102l Valea Doftanei – 9,4 milioane lei și tot în 2019, alte două contracte pentru deszăpezire – 3,4 milioane lei. Coni s-a ocupat de deszăpezirea drumurilor județene din Prahova și în perioada 2020 – 2021, obținând contracte în acest sens în valoare de aproape 1,7 milioane lei.

>În martie 2021, Coni, alături de bulgarii de la Hydrostroy, a obținut un contract de aproape 18 milioane lei fără TVA pentru modernizarea unor drumuri județene din județul Prahova.

https://mainnews.ro/o-firma-abonata-la-contracte-cu-cj-prahova-trimisa-in-judecata-pentru-evaziune-fiscala-castigatoare-la-licitatia-de-peste-1-miliard-lei-pentru-28-km-din-autostrada-ploiesti-buzau/

Sorinus

Partea buna e ca firma exista si chiar a facut ceva in zona inainte sa castige acest contract. Zicea Ionut ca bulgarii nu-s o firma de lepadat, iar lotul e unul extrem de usor.

superdefekt

#7494
Coni reabiliteaza 100C, "scurtatura" de la Mizil spre Fulga -> A3. Anul trecut prin toamna era tot decopertat, inclusiv piatra, drumul aparand inchis pe Waze. astazi am trecut pe acolo si au asfaltat cu exceptia portiunii din dreptul lacului Fulga, dar lucrau acolo. Fata de OIl care abia se taraie 203K de la Maracineni (Buzau) in sus astia par ca misca ok si sunt deja mobilizati in zona. Cu ceva ajutor de la Bulgari, poate avem parte de o figura frumoasa.


GAC

Preturile de pe A7 sunt super OK. Pentru orice companie este o oportunitate de castig.
Prin 2010 Umbrarescu era vazut cam in aceeasi liga cu Nelu Iordache. Intre timp s-a ales graul de neghina.
Asa si Coni, poate face pasul de la un jucator local cu anumite semne de intrebare / indoiala, la un jucator serios. Totul depinde de caracterul oamenilor din spatele companiei. In aceeasi masura poate sa vina cu claimuri din prima zi si sa pretinda mai mult, pe modelul nea Beni.
Daca vom avea rezolvata problema cu gropile de imprumut, nu va exista niciun impediment major ca sa vedem o mobilizare decenta inca din August.
Chiar daca santierele Pl-Bz vor prinde 2 ierni, la decopertari si terasamente se poate lucra foarte bine si iarna, doar de-ar fi o iarna uscata / cu putina zapada. Statistic vorbind, iarna e mai secetoasa ca vara.

Cetatean

Vedem cum se organizeaza si mobilizeaza. Pe langa organizare pentru lucrari, este important cum o sa isi gestioneze tot ce tine de birou. E o diferenta sa treci de la DJ la Autostrada.

Departamentele Tehnic,Laborator,calitate,cantitati,cost control,topografie unde ai nevoie de oameni buni,cu experienta si cu chef de munca. Plus ca e destul de greu sa gasesti 25-30 de oameni si sa ii relochezi. Se stie de tonele de documente ce trebuiesc intocmite pentru decontarea lucrarilor. Si care fac diferenta la un moment dat intre progresul fizic si finaciar.

Pe partea de santier, daca se rezolva problemele cu gropile de imprumut (vezi cazul A1 Orastie-Sibiu) unde antreprenorii au avut gropi, lucurile ar trebui sa mearga bine. Mai ales la volumele mari de umpluturi.
E important sa inceapa la structuri, cu partea de foraje.
Urmarim.

rocklee

 :) nu stiu cat de mult este d necesara aceasta stire [filmare ]...dar eu am puso ... 8)


MCI

"""𝗨𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝘁𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶, 𝗔𝟳, 𝗮𝗿𝗲 𝗮𝘃𝗶𝘇𝘂𝗹 𝗠𝗶𝗻𝗶𝘀𝘁𝗲𝗿𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗧𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁𝘂𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿

Am avizat, în Consiliul Tehnico – Economic al Ministerului Transporturilor, proiectul Autostrăzii Focșani – Bacău, al cărei traseu se va desfășura între Municipiul Focșani (zona de Nord-Est), județul Vrancea, la intersecția cu Autostrada Buzău – Focșani, și Municipiul Bacău (zona de Sud-Est).

Lungimea totală a traseului este de aproape 96 de km, iar autostrada va avea 3 tronsoane:

➡️ Tronsonul 1 – Focșani - Domnești Târg (35,6 km)
➡️ Tronsonul 2 – Domnești Târg – Răcăciuni (38,8 km)
➡️ Tronsonul 3 – Răcăciuni – Municipiul Bacău (24,5 km)

Proiectul prevede realizarea a 5 noduri rutiere și a 91 de poduri și pasaje. Partea carosabilă a podurilor și a pasajelor, ce vor fi realizate pe autostradă, va fi de 12 m, pentru fiecare sens de mers. Podurile amplasate pe DN și DJ, ce traversează autostrada, vor avea câte o parte carosabilă de 7,8 m. Excepție face pasajul pe DN2, peste autostradă (km 3+972), care va avea o parte carosabilă de 14,8 m lățime, adică patru benzi de circulație, câte două, pe fiecare sens. Podurile amplasate pe DA (drumuri agricole), ce traversează autostrada, vor avea o parte carosabilă de 7 m. Pe poduri, între partea carosabilă și trotuare, vor fi prevăzuți parapeți metalici de siguranță cu nivel de protecție foarte ridicată. 

Proiectul mai prevede realizarea a 101 parcele de perdele anti înzăpezire, majoritatea pe partea stângă a drumului, dar și pe partea dreaptă între km 2+800 și 4+300, km 15+000 și 20+300 și  între km 64+500 și 66+200.

𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗙𝗼𝗰𝘀𝗮𝗻𝗶- 𝗕𝗮𝗰𝗮𝘂 𝗳𝗮𝗰𝗲 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶, 𝗔𝟳, 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘃𝗮 𝗮𝘃𝗲𝗮 𝟯𝟭𝟰 𝗸𝗶𝗹𝗼𝗺𝗲𝘁𝗿𝗶, 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗽𝗮𝗻𝗮 𝗹𝗮 𝗣𝗮𝘀𝗰𝗮𝗻𝗶.

Vă reamintesc că săptămâna aceasta a fost semnat primul dintre cele 13 contracte de execuție, necesare construirii acestei autostrăzi."""

Sursa: FB Irinel Ionel Scriosteanu

mirceaeliade

poza postata pe FB cu toate iesirile (nu stiu daca e ceva de adaugat la harta API)