Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Dan_R on April 13, 2025, 06:16:32 AMPe un alt forum (Link) userul "vancouver" (nu activeaza si aici cineva cu acelasi nume?) scrie...

@vancouver este colegul nostru de multi ani, el a initiat topicul: Harta calității drumurilor din România https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=199.0

Din pacate, de vreo 2 ani scrie mai rar la noi... Dar este membru de frunte la AsCoRo (Asociatia Construim Romania)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

#16471
Nu știu ce s-a întâmplat, dar între km 115 și 129 (adică înainte de cocoașă), mulți stâlpi de la gardurile de protecție sunt lăsați, iar pe autostradă sunt leșuri. Pe ambele sensuri ale autostrăzii.

Tristă viața fără spații de servicii. Mai ales când ai în mașină persoane care "n-au mult timp la dispoziție între alarmă și eveniment".

O să fie interesant de Crăciun de la București la Răstoaca fără spații de servicii.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

Flo87

Ca solutie de avarie pentru spatiile de servici:
1. Nod Spataru - mers inspre B pana la giratoriul cu DN2B unde este o statie Lukoil plus restaurant
2. Nod Focsani Nord - mers catre sud pana in zona primului giratoriul de pe Centura Focsani unde sunt 2 benzinarii plus restaurante/fast food
3. Nod Adjudu Vechi la UMB

Mai rau va fi la Nord de Rastoaca pana la Pascani fiindca nu este nimic cu legatura decenta off/on cu A7. De la Pascani la Suceava chiar ca o sa fie o zona crepusculara, fiind departe de DN2.

Sunt noduri in care un intreprinzator s-ar putea intepa in giratoriu de acces si sa faca niste spatii decente fara prea multe batai de cap.


Ionut

Breaking news, am zis asta din prima zi... cred că am scris inclusiv aici.

JoSo

Quote from: dumbravaandrei on April 11, 2025, 06:45:28 PMCui o să îi fie dor de Balș, va putea veni la Suceava, dacă e chiar așa de nostalgic...
Impresia mea e că de la Siret la Bacău vei ajunge mai repede pe dn2+centură sv+dn2, până Fălticeni, decât să vii de la Siret și să te urci pe A7 la Salcea.

O soluție temporară ar fi o descărcare în drumul de Dorohoi, în pădure la Căprioara, și de acolo mai departe la Siret prin Vf. Câmpului. Chiar dacă o să fie un giratoriu mai la limită, mai bine decât să traversezi Suceava.


Nu vad cum varianta descarcarii temporare in padurea Caprioara si continuarea spre Vf. Campului a putea fi viabila,  deocamdata la iesire din Zvoristea (spre Vf. Campului), este un pod peste Siret vechi de 100 de ani, cu piatra cubica. Sunt putin precaut cand trec eu cu turism, dar sa mai treaca toate camioanele care merg la vama Siret!

Sunt ceva informatii ca contractul de proiectare si executie pentru noul pod a fost atribuit la final de 2024 (link), dar depinde foarte mult de cum va evolua constructia si daca finalizarea acestuia se va coordona cu finalizarea L2Pascani-SV.

bogdan4ice

#16476
Dar discutam de orizontul 2028 sa fie finalizata A7 pana la SV si podul ar putea fi gata pana atunci.
QuotePe 8 ianuarie, Direcția Regională de Drumuri și Poduri Iași a emis ordinul de începere a proiectării din data de 20 ianuarie. Podul peste Siret leagă comunele Vârfu Câmpului (Botoșani) și Zvoriștea (Suceava) și este situat la kilometrul 22+859 de pe DN29A.
Sursa

Varianta traficului de tranzit prin Burdujeni ar fi o catastrofa. Acolo avem cozi datorat traficului local daca vine si A7 va fi o adevarata parcare.

Azazel99

#16477
In cazul in care ar fi prevazuta o descarcare catre DN 29A (Restaurant Caprioara), desi am mari indoieli ca o sa se faca o descarcare paralela cu viitorul segment pana la Milisauti, o alternativa sa se ajunga prin la Siret este prin DJ 291 A (Zvoristea-Zamostea-Gramesti-Siret) desi e foarte-foarte greu. Drumul necesita Modernizari pentru a deservi gabarit greu. Pe podul peste Siret dintre  Zvoristea si Vf. Campului cred ca e exlus. Totusi podul ala se cere demolat de zeci de ani.
Sunt sigur ca traficul v-a fi pe directia Mun. Suceava (Str. Gh. Doja) si in continuare spre E 85. O sa fie greu si aglomerat.
Ar mai fi o varianta fezabila. Cobori pe Nod Dumbraveni si pe directia E-58pana Hutani- DJ 291 pana la Bucecea si dupa Vf. campului-Siret. Vor fi sufocati cei din Bucecea dar ar merge.

pista_bacsi

Pun și eu o întrebare poate are cineva datele la îndemână cat din A7 va fi trafic cu destinația Siret/Radauti și cat va fi Suceava, Botoșani, Dorohoi?

dumbravaandrei

te referi la datele din SF? Nu stim.

Real, greu de zis si sigur nu corespunde unui plan de mobilitate analizand doar fluxurile interne de acum 5-10 ani. Pentru ca traficul Botosani-Iasi de acum prin Cotnari-Tg. Frumos, se va muta pe A7+A8, daca se termina relativ repede si DEx Botosani-Suceava.
Plus ca, nu stim ce relatie comerciala vom avea cu Ucraina si care va fi miscarea de marfa si oameni pe relatia UA-RO.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

Azazel99

@dumbravaandrei O sa creasca. Cu trafic greu nu te mai duci prin Flamanzi si Harlau. Moldovenii o sa prefere sa intre pe la Stanca. Au drum nou pana la Botosani( in oras e alta discutie). O sa apara alte dopuri.

ncb

Autostrada A7 Ploiesti-Buzău| Lot 2: Pasaj km20 & km26 2025.04.11


Construim Romania


JoSo

La minutul 5:54 se poate observa stanta cu "Made in Macedonia". Am avut impresia ca era facut la noi tablierul metalic!
In orice caz, final de aprilie-inceput de mai va putea fi deschis fara probleme si acest tronson.

Ionut

Final de aprilie-început de mai într-un univers paralel poate...
Final de mai, da.

panda_no 5

Avem un coleg pe forum, il rugam insistent sa nu se uite pe fimarea lui ncb intre min 4,35 - 4,50 ca il ia ameteala.
La Propriu  :notworthy:  :notworthy:  :notworthy: