Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

13 Members and 34 Guests are viewing this topic.

DarkFranck

Lansare de licitații [execuție]: A7 Buzău-Focșani - luna octombrie 2021; A7 Focșani-Bacău - luna decembrie 2021 (sursa: conferință bilanț Cătălin Drulă)
Fluctuat Nec Mergitur

mike_us

Tinind cont ca Buzău - Ploiești a luat in jur de 3 luni după publicarea acordului de mediu e destul de clar ca NU vom mai avea nici un lot scos la licitație anul asta. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca a fost aminat de câteva ori si încă nu s-au depus ofertele pentru primul lot. Si sunt convins ca si Drula știe asta si mi se pare un lucru foarte urit ca încearcă să arunce ratarea propriilor promisiuni pe următorul.




Feri

Au aparut SEA & RIM pentru Bacau-Pascani:

Raportul privind impactul asupra mediului pentru proiectul ,,Autostrada Bacău Pașcani", titular Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A
http://www-old.anpm.ro/upload/204377_RIM%20Autostrada%20Bacau-Pascani_rev01.pdf

Studiu de Evaluare a Impactului asupra Corpurilor de Apă pentru proiectul ,,Autostrada Bacău Pașcani", titular Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A
http://www-old.anpm.ro/upload/204375_SEICA%20Autostrada%20Bacau-Pascani_rev1.pdf

Studiu de Evaluare Adecvata pentru proiectul ,,Autostrada Bacău Pașcani" cu ANEXE, titular Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A
http://www-old.anpm.ro/docfiles/view/204385

ultrasbz

^ Cu 105 zile intarziere fata de estimarea mea.
Am facut update la tracker, cu mentiunea ca in mod normal ar trebui sa imping toate datele pentru Focsani - Bacau cu 105 zile avand cu aceasta ocazie un nou worst case, insa nu le-am mai modificat gandindu-ma ca ce s-a intamplat pe Bacau - Pascani ar putea fi o exceptie si diferenta de abordare posibil sa fie si din cauza proiectantului.


razvan96

QuoteSi as paria ca miine o sa aflam același lucru si pe Ploiești - Buzău o nouă aminare la aminare.

Sper ca pariul e pe bani, ca 99.99% e pierdut. :)

Drive_140

Versiunea mea pentru licitații (fără pariuri :))
LOT 1 - Companii turcești / WeBuild / Porr / Strabag
LOT 2 - Companii turcești / WeBuild / Porr / Strabag
LOT 3 - UMB

danpandrea

^La UMB mă gândeam și eu zilele trecute pentru lotul 3. Dacă e să facă cineva trecerea aia peste CF, la nodul cu DN2B, moldovenii par cei mai potriviți.

hvm

Tinand cont de situatia curenta, cam ce sanse spuneti ca sunt sa se semneze contractele pe A7 tot pana la final de 2022? Eu la cum evolueaza lucrurile nu cred ca o sa fie posibil sa fie totul licitat, adjudecat si semnat pana in Dec 2022.

Eu in momentul de fata cred ca pana la Buzau sunt sanse. In rest mi se pare cam greu. Daca comparam cu prima licitatie pe care o avem acum in progress si pentru care nici nu avem oferte inca, si deja au trecut cateva luni bune tare ma tem ca nu o sa se intample si atunci o sa stam sa ne uitam iar la DN2.... pe o mare parte.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dumbravaandrei

cu siguranta vor fi contestatii. Deci 2023...

alecu26

Deci avem sau nu depuneri?

Nu va asteptati la firme multe. Majoritatea sunt peste buget, aia mai seriosi.

UMB are tolba plina plina, deci va allege pe spranceana ce lot liciteaza. (probabil 3, sau unul din urmatoarele ture de licitatii).

Zic ca va fi plin, plin de turci la licitatii. (Poate doar Alsim Alarko sa fie mai lenes).

Eu zic ca vom avea si alte firme Romanesti: Erbasu, Dimex, Bogart, Selina, (Poate si Electrogrup).

Pizzarotii si Rizzani de Echerr sunt disperati sa ia o lucrare de asemenea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul


razvan96


TibiV

@carutasul,

pizzanocchio doar la plasa de fibra de sticla de pe exterior. Tencuiala decorativa - un subcontractor....

Nu de alta, dar daca le dai si lipirea placilor de polistiren pe pereti si montat diblurile, trebuie demolat blocul respectiv pana termina ei. Ca si blocurile astea au o durata de viata modesta - cam o suta de ani...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GeoRo

Pe SEAP vad ca s-a trecut deja la etapa "Evaluare calificare si tehnica", termen 27.10.2021 pentru toate cele 3 loturi PloBuz.

Mai ramane doar sa rupem F5-ul aici pana aflam care sunt ofertantii  :D

Tudor99

39 DE OFERTE DEPUSE PENTRU A7 PLOIEȘTI-BUZĂU

O nouă veste bună pentru autostrăzile Moldovei: astăzi au fost depuse 39 de oferte la licitația pentru construirea celor 63 km din Autostrada A7 Ploiești (Dumbrava) - Buzău.

Mai exact sunt 13 oferte pentru Lotul I Dumbrava-Mizil, 12 pentru Lotul II Mizil-Spătaru și 14 pentru Lotul III Spătaru-Buzău.

Numărul mare de oferte demonstrează pregătirea temeinică a documentației, precum și importanța proiectului în general.

Autostrada A7 - coloana vertebrală a Moldovei este - un proiect de suflet pentru mine, pentru care m-am luptat încă din 2014 de la momentul dezbaterii Masterplanului de Transport, în 2016 pentru a fi licitată proiectarea la cheie și mai apoi, în cele 8 luni de mandat la Ministerul Transporturilor.

Ce am făcut concret în acest an împreună cu echipa mea pentru Autostrada A7:
➡️ am obținut includerea proiectului până la Pașcani în PNRR, securizând astfel finanțarea viitoarelor lucrări;
➡️ am finalizat studiul de fezabilitate, am obținut avizele, acordul de mediu, am realizat exproprierile și am licitat la începutul verii primul sector Ploiești-Buzău;
➡️ am lăsat celelalte sectoare din PNRR într-un stadiu avansat, cu studii de teren în fază finală, studiile de fezabilitate și proiectele tehnice predate și în diverse etape de aprobare, procedurile de mediu în linie dreaptă, în grafic pentru lansarea licitațiilor de lucrări și pentru aceste sectoare;
➡️ am aprobat traseul și am dat drumul la investigațiile detaliate de teren pe celelalte sectoare Pașcani-Suceava-Siret.

Ne-am asigurat în aceste 259 de zile de mandat că proiectul autostrăzii A7 va fi unul modern, proiectat la standarde de secol 21 și prietenos cu mediul. Câteva cifre în acest sens din cadrul sectorului Ploiești-Buzău:
➡️ lungime - 63 km;
➡️ 6 noduri rutiere;
➡️ 160 de ha de perdele forestiere;
➡️ 42 de poduri + pasaje;
➡️ 4 spații de servicii moderne, dotate și cu stații de încărcare electrice.

Mă aștept ca evaluarea ofertelor depuse astăzi să se desfășoare extrem de rapid și să avem un câștigător până la finalul anului.

Așa cum am spus și săptămâna trecută, în mandatul de ministrul al Transporturilor și Infrastructurii am impulsionat cu pasiune, energie și curaj marile proiecte de infrastructură de transport și o să urmăresc îndeaproape că ele se întâmplă în continuare eficient și profesionist, în graficele stabilite cu cei responsabili.

CATALIN DRULA - facebook