Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 35 Guests are viewing this topic.

Tudor99

#6810
A7 Ploiești-Buzău:

LOT 1 Dumbrava – Mizil, km 0+000 – km 21+000
LOT 2 Mizil – Pietroasele, km 21+000 – km 49+350
LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzău, km 49+350 – km 63+250".

LOT 1

1.Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider de asociere)– BERTONI CONSTRUCT SRL – ACVATOT
2.Asocierea BOG'ART SRL (lider de asociere)– TANCRAD SRL – COSEDIL SRL
3.Asocierea YDA INSAAT SANAYI VE TICARET (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE SRL – ALPENSIDE SRL
4.Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (lider de asociere) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM SIRKETI
5.WEBUILD SPA
6.Asocierea IMPRESA PIZZAROTTI & C SPA (lider de asociere)- PIZZAROTTI SA – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL
7.KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.
8.Asocierea  DOGUS INSAAT VE TICARET A.S (lider de asociere) -  CONCELEX SRL
9.MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
10.CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
11.Asocierea  OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) -  FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI,
12.Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.)
13.LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI

LOT 2

1.Asocierea SC CONI SRL (lider de asociere) – TRACE GROUP HOLD PLC
2.Asocierea SC BOG ART SRL (lider de asociere) – TANCARD SRL– COSEDIL SPA
3.Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider de asociere) – BERTONI CONSTRUCT SRL – ACVATOT SRL
4.SC STRABAG SRL
5.Asocierea YDA INSAAT SANAY VE TICARET AS (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE SRL – ALPENSIDE SRL
6.Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (lider de asociere) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.
7.KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.
8.MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
9.Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.
10.Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) - FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S.
11.TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. (TEKFEN CONSTRUCTION & INSTALLATION Co., Inc.)
12.LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.

LOT 3

1.Asocierea YDA INȘAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKET (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE – ALPENSIDE
2.Asocierea CONSTRUCTII ERBASU (lider de asociere) – BERTONI CONSTRUCT - ACVATOT
3.Asocierea – DANLIN XXL (lider de asociere) – HYDROSTROY AD – VDH AD (VODSTROI 98 AD)
4.Asocierea DRUM ASFALT (lider de asociere) – ILGAZ INSAAT TICARET ANONIM SIRKETI – OPR ASFALT – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS – TRAMECO
5.Asocierea Nurol Insaat ve Ticaret A.S. (lider de asociere) - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
6.Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S.
7.Asocierea  DOGUS INSAAT VE TICARET A.S (lider de asociere) -  CONCELEX,
8.IMFALT YOL YAPI SANAYI TICARET A.S.
9.MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
10.CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
11.Asocierea  OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) -  FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI,
12.Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.)
13.Trace Group Hold
14.LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/39-de-oferte-pentru-construc%C8%9Bia-primului-tronson-al?fbclid=IwAR0sKADuhle4GFiiYxvNsQ9Btlmp6TgxXbBF60-mhoK0JlA9X108-wWRHM0

GIV

interesant e ca Alsim Alarko nu s-au bagat aici.. si nu cred ca faptul ca sunt supraincarcati e motivul... poate.. partenerul serios

ultrasbz


nicolaem

saraca Moldova, numa de turci are parte. de unde au aparut astia toti?
la asa denumiri ferice de avocati...

hai cu licitarea mai la Nord, poate daca avem 10 loturi licitate macar jumate sa fie cu noroc si adjudecare rapida.

Tudor99

Lipseste Aktor,iar Pizza s-a asociat cu Retter  :lol:

jaston

Mi-ar placea sa vad urmatorii castigatori:
LOT 1 WE BUILD
LOT 2 STRABAG
LOT 3 ERBASU

jalemare

Citești ofertanții și te crucești, rușine istorică!
Acum Milcovul pare foarte, foarte departe de Ploiești...

hefaistos

In primul rand cred ca unii de la CNAIR au inebunit. Va dati sema ca trebuie sa evalueze 39 de oferte?
In al doilea rand, n-o sa castige cine vrem noi, o sa castige cine va oferta mai putin. Ceea ce ne va aduce la problema targuielilor si intarzierilor.
In al treilea rand e un semnal ca UMB nu s-a bagat. Inseamna ca nu vrea sa se incarce cu noi proiecte, desi astea de pe A7 ar putea fi cu profit mai mare, avand in vedere valorile de start. Deci nu vom mai vedea o crestere a UMB, e o decizie manageriala pe care trebuie sa o apreciem ca atare. Decat sa se incurce in 10 proiecte, mai bine duc 3-4 in paralel, cate au acum (desi, daca o iei pe fiecare licitatie in parte deja au 9 proiecte acum in lucru sau in pregatire: 3 pe DX12, 2 A3, 2 A0 si 2 mai mici in zona Gl-Br). 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

MCI

Cum de nu e Aktor pe aici? O fi din cauza ca nu mai exista proiectare? 😂

alexV

Quote from: hefaistos on September 16, 2021, 11:12:25 PM
trebuie sa evalueze 39 de oferte?

Bine ca nu mai sunt si ofertele chinezesti, urca poate la 49 numarul.
De asemenea, dupa rundele de contestatii la CNSC se semneaza obligatoriu contractul, nu se mai asteapta dupa CAB. Eventual CAB va stabili doar profitul nerealizat de catre contestatar in cazul putin probvabil ca ar avea dreptate. Pierzatorii se pot bate deci la CAB pe alta miza decat intarzierea santierului.

Cred ca astea doua sunt cele mai importante masuri strategice luate de @cutter.

elphax

deci chiar ca se exagereaza la greu cu UMB aici. chiar sunt plini de lucrari pe urmatorii 4 ani. nu vor pierde nimic ca nu s-au bagat pe Ploiesti - Buzau, nu isi vor reduce dezvoltarea companiei,nu vor ramane in  urma (sau alte idei exagerate)

daca as fi in locul lor nu as licita nici pe Buzau-Focsani, as merge in schimb full sa iau Focsani-Bacau care mai degraba se va licita in 2022. Si sa am de lucru din 2023 si 2024 mai departe chiar la mine acasa ...

tonică

La cati turci sunt, umb-ul nici nu are rost sa liciteze acum. O vor face peste 2,3 ani la reziliere, precum după experienta cu Bacăul 😁

tom_sawyer

#6822
Sper să se concentreze pe lotul 1 cu evaluarea ofertelor.

Nu e rău ca participă multe firme din Turcia, pot veni cu forța de muncă de acolo, la noi e criză de muncitori după cum se știe.

Chiar dacă rămân mai puțini bani în economia românească, se construiește mai repede autostrada. Asta e situația din păcate.

bacovia

Si totusi, care e explicatia cu inflatia de turcaleti?

PS. La cum arata lista de ofertanti, Moldova nu va avea autostrada prea curand.

Cetatean

Au navalit turcii in Moldova. :))

Turcii se vor descurca. Angajeaza romani cu experienta in partea de hartogaraie si birocratie si vor rezolva din probleme.
Forta de muca si utilaje vor aduce de la ei.
Pana la urma,in momentul asta piata are o lipsa foarte mare de forta de munca,operatori utilaje si personal tesa.
Firmele nemtesti,austriece au destul de lucru plus ca toti asteapta roata mare de cascaval. Sibiu Pitesti si lucrarile de pe CF.