Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

13 Members and 29 Guests are viewing this topic.

Radu_A

daca tot discutam despre lotul 3 am sa las aici centura Bacau cu o luna inainte de deschidere...


Ionut

#14851
Nu prea merge comparația pentru că:
1. Sunt 16 km de A versus 36 km, cu multă uzură rămasă și mai puține structuri.

2. Deschiderea s-a făcut cu rosturi lipsă, parapete, sferturi de con, șanțuri, unele finisaje, vezi aici:


3. Vremea.

Vă zice @Allex cum a fost, că a simțit pe pielea lui.

PS. S-a lăsat cu anvelope rupte. Motivul grabei a fost același: alegerile.

gruia88

Pe langa ce e aici L3 pare parfum :) , doar ca e putin mai lung . Vedem ce o sa fie dupa ce se intorc la treaba si mobilizeaza totul pe acest lot 3 .

Poate merge pe ideea sa dea in trafic tot anul asta , scade presiunea pe constructor , scade presiunea pe oameni si restul de bibileli pe exteriorul drumului circulat se fac la anul .

Sa nu uitam ca sunt spatii de servicii gata nedeschise pe alte loturi A10 ...Dex12 sunt complete dar nedeschise .

Eu sunt curios cum o sa arate lucurile peste 2 saptamani .....

NoWords

#14853
Cel mai probabil..pe graba asta ca sunt alegerile vor deschide si lotul 3 (sper sa nu). E pacat, se face rabat maxim de calitate

Radudbr

Eu chiar ma intreb ce a fost in capul lor de au dat drumul la centura Bacau in stadiul ala, fie ele si alegeri...vorba colegului de mai sus, pe langa ce a fost acolo, ce a ramas de facut pe loturile proaspat deschise sunt mici bibileli.

NoWords

Nimic nu a fost. Stiu ca in perioada aia constructorul a trebuit sa plateasca pentru prostia unei deschideri grabite.

P.S Prin a plati ma refer la daunele suferite de soferi ( anvelope, jante si ce a mai fost avariat )

Earthchild

#14856
Și nici nu vrea să învețe din ce s-a întâmplat în trecut.
Cum se prezintă uzura pe A7 la Bacău după patru ani? Că a fost așternută cam în aceeași perioadă, dar atunci parcă erau mai atenți la calitatea lucrărilor.

Ionut

Ca să nu aveți dubii. Dacă se va forța o deschidere ca la Centura Bacău dar la o altă scară, cu multe parapete lipsă, rosturi, sferturi de con, șanțuri, panouri fonoabsorbante etc, nu voi face niciun tricou, dacă asta e obsesia voastră/ a lui Umbrărescu.

Cu cea mai mare plăcere pun tricou dacă avem autostrada gata. La Buzău-Râmnic au rămas câteva șanțuri ici-colo, niște parapete pe rampe, hai, treacă meargă.

Dar dacă se forțează lotul 3 cum s-a deschis la Bacău, practic plin șantier, eu nu am cum să girez așa ceva.

Nici nu mai zic de calitate!

Iar UMB și-a luat super mumu atunci de la șoferi. Păcat de efort, de calitate, de banii lui și ai noștri până la urmă.

Ce să zic, poate s-a învățat lecția.

Ce stupid, în loc să ne bucurăm toți, facem la ambiție rahaturi de genul ăsta, ne batem joc de bani, de oameni (muncitori și șoferi), de calitate, ca să demonstrăm ce?

Să facă ce vor, dar eu nu girez pentru așa ceva. Prostia asta duce și la tragedii ca aia de pe țeavă din septembrie 2023.

marius21

  Si totusi, darea in trafic a locului 3 ( nu finalizarea lotului ) va insemna vieti salvate.

  Decat DN2, prefer sa merg pe un o portiune de autostrada fara parapeti , cu o eventuala restrictie viteza de 90-100 km/h.

Eu sper sa fie deschisa circulatia pe lotul 3 anul aceasta iar cei care considera ca nu este ok pot oricand sa utilizeze DN2. Nu dispare nicaieri.

ncb

AUTOSTRADA A7 Drum legatura DN2D
Buzău-Focșani lot 4 | 20.11.2024



Raducu P Drum

vm75

Ionut, cu tot respectul pentru tine si tot ceea ce reprezinta APO, nu cred ca Umbrarescu forteaza ceva ca sa-ti pui tu un tricou. Orice moldovean care a mers macar o data pe DN2 a visat ca intr-o zi ar putea exista A7. Iar daca un milion de moldoveni din Bucuresti vor putea merge pe 23 decembrie la mamuca lor pe A7 Buzau-Focsani (poate chiar si pe un chinuit Plouesti-Buzau deschis cu multe compromisuri) atunci asta ar fi cel mai frumos cadou de Craciun.

AdrianB1

@Earthchild , uzura la Bacau e in stare foarte buna, nu am vazut nici un fel de gropi sau denivelari, inca.

Cat despre lotul 3 din Bz-Fc, daca nu il pot finaliza au totusi optiuni: sa deschida un singur sens (nu half-profile, ci doar un sens complet) spre Focsani, care are asfalt in stadiu avansat; sau sa se concentreze doar pe Ramnicu-Sarat-Caiata sau pe Caiata-Focsani, nu e fantastic dar ajuta oricare din segmentele astea, in special Caiata-Focsani. Si daca mai dureaza inca 1 luna sa termine toata lucrarea, stam cuminti si mergem pe DN2, cel putin eu oricum iau in calcul DN2 cand ma duc spre nord luna viitoare, nu ma bazez pe lotul 3.

Oricum e o problema de saptamani pana va fi gata tot lotul. Rabdare si tutun.

danutzu_1069

Pentru cei care se gândesc la dare in circulatie...cu compromisuri, fără toate elementele de siguranța rutiera, tin sa va amintesc ca acei idioți care merg cu merg pe DN2, se vor muta pe A7 si vor merge si mai si....
Număr zilele pana cand o sa fie primul eveniment pe A7.

Puteți sa ziceți ce vreți, asta e realitatea.

Autostrada este mai sigura decât un DN, dar nu te scutește de evenimente rutiere.

esendy

mi se pare o idee buna deschiderea pe un singur sens, doar intr-una din directii; nu half profile

zone_rider

Totuși ca să ai impresia că te duelezi cu Umbrarescu (un patron de firme) sau cu cine știe ce alt individ și că totul se învârte în jurul tău, unii medici ar spune că asta se numește sindromul de grandoare: "atitudine izvorata dintr-o hipertrofiere a constiintei de sine,datorita careia individul se apreciaza pe sine , si se comporta a fi foarte valoros indiscutabil superior altora"