News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

traveler

M310 - Arad - Ronaț - Timișoara Nord (Lot 4) - 09.2024


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

Daca e posibil, ar fi util un entry "pinned" à la twitter, cu parametri reabilitarii, pe fiecare lot:

- linie simpla/dubla
- electrificare
- vmax
- termen livrare contractual
- sursa finantare (ptr afficionanos).


dorum

Multumesc pt filmare. Vad si io, dupa 30ani, principala mea cale de acces spre Timisoara, in studentie.
Doamne cum poate sa arate totul, deplorabil...
Ma bucur enorm ca se reconstruieste, poate la pensie circul si io pe aici... nu mai am mult :)

dan tm

Am facut un drum la Curtici.
In Gara de Nord se lucreaza. Cred ca e proiectul inceput inainte de actualul proiect care prevede alta conficuratie a cladirilor si a liniilor.
In fine

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


 Apoi din Ronat nu prea mai sint noutati. Au aparut niste gramezi de piatra, un drum care merge pina la un teren viran .
Mai am ceva poaze dar nu le pot incarca. Primesc mesajul
error 503 client read error 54113 blalbla.

in felul asta o sa pot posta doar citeva poze in fiecare zi cum am facut data trecuta. O:-)





 

cristi5

Quote from: shift2rail on September 21, 2024, 10:40:27 AMDaca e posibil, ar fi util un entry "pinned" à la twitter, cu parametri reabilitarii, pe fiecare lot:

- linie simpla/dubla
- electrificare
- vmax
- termen livrare contractual
- sursa finantare (ptr afficionanos).


La ce loturi te referi? Tot Arad-Caransebes va fi linie dubla electrificata la 160 (viteze mai mici in orasele Arad si Timisoara probabil).

Toate modernizarile sunt cu electrificare (se reconstruieste tot sistemul, de la catenara la statii de tractiune) si semnalizare ERTMS nivel 2.

Ramane fir simplu intre Arad si Aradu Nou (pt calatori) dar de la Aradu Nou se desprinde spre nord-est o varianta cu linie dubla pt marfa pana la Glogovat. Ea va fi racordata in ambele sensuri la coridorul principal. Exista o alta filmare marca @traveler cu aceasta varianta, mai ales podul nou peste Mures, linie dubla.

Sunt PNRR deci 2026... pe lotul din Timisoara nu exista inca AC din cate stiu.

Mai departe Caransebes-Craiova este pregatit de licitatii (pe PT, dar banii nu ajung) si sunt oferte cel putin pt lotul cu noul tunel cu 2 tuburi TBM Balota (6 km, construit pt 200 din ce am vazut in SF). Vitezele raman in general cele de acum (sau 10-20 peste), mai putin varianta Balota si Domasnea (tunel nou de 120). Se dubleaza linia unde este loc. Craiova-Severin dubla (prin tunel Balota)

Gasesti amanunte pe harta proiectelor

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?zoom=13&lat=46.1623&lng=21.3584

si pe stadiul proiectelor CFR, de la care acum tinem si istoricul

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/__stadiu_proiecte__/


dan tm

Continui cu citeva poze de pe linia 310.
Atitea am putut incarca acum

Din Ronat Triaj pina la Sinandrei nu sint schimbari foarte mari.
In SInandrei au demontat doua linii.
Pe dreapta spre Baile Calacea sapa un sant, cred ca scot niste cabluri de semnalizare.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Dupa Sinandrei lucrarile se muta pe dreapta, scot cabluri.
la Baile Calacea au demontat o linie.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

ianos_cristian82

Salutare tuturor!Se lucreaza la Timisoara Est si pun cateva poze de acum cateva zile....au pus gard si au ingradit trecerea calatorilor.




























Powered by API/PUM imgur uploader
Astazi au inceput sa sape si sa scoata pietrisul.









Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Si in Ortisoara au scos linia 1 apoi poze spre Vinga.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader


dupa iesirea din Vinga este forfota in lucrari.
Sper sa pot pune pozele azi. :lol:

dan tm


District EA

Caransebeș  - Lugoj  - Timișoara, septembrie 2024, filmare Road Runner 1821

dan tm

dupa VInga nu mai se lucreaza, la Sag au eclisat macazurile, centura Arad pe urma Aradul Nou, lucrari la noul racord. restul pozelor nu s-au incarcat.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

(GPS)


(GPS)

(GPS)


(GPS)

(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Erau discutii despre trecerile la nivel.
Insa exista si situatii in care cetatenii se opun  construirii unor viaducte.

poate era bine sa fie si o informare si o consultare publica prealabila, sa nu fie aruncat pe piata pur si simplu proiectul.

https://lugojeanul.ro/cfr-a-raspuns-la-petitia-lugojenilor-decizia-luata-de-companie-in-legatura-cu-pasajul-care-ingroapa-mai-multe-strazi/

CFR a răspuns la petiția semnată de cei 470 de locuitori din Lugoj, care se opun construirii unui pasaj rutier suprateran pe strada Bocșei, în cadrul proiectului ,,Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 2 Lugoj – Timișoara Est". Reprezentanții companiei au precizat că soluția propusă nu poate fi modificată.

CFR a răspuns la petiția semnată de cei 470 de locuitori din Lugoj, care se opun construirii unui pasaj rutier suprateran pe strada Bocșei, în cadrul proiectului ,,Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 2 Lugoj – Timișoara Est". Reprezentanții companiei au precizat că soluția propusă nu poate fi modificată.

CFR explică necesitatea acestui pasaj în contextul dezvoltării transportului feroviar pe tronsonul Caransebeș – Timișoara – Arad, unde viteza trenurilor va crește la 160 km/h, motiv pentru care a fost ,,prevăzută desfiinţarea trecerii la nivel existente şi realizarea unui pasaj superior, obiectiv feroviar necesar pentru sporirea siguranţei circulaţiei şi evitarea de accidente rutiere/feroviare. Astfel, Consiliul Judeţean Timiş a emis Certificatul de Urbanism 13 din 25.04.2023, fiind de asemenea obţinute şi avizele solicitate prin acest certificat"

De asemenea, CFR subliniază că proiectul este finanțat prin Programul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), cu ,,termene foarte bine determinate", și că ,,beneficiarul nu poate fi de acord cu modificarea soluției proiectate" din cauza acestor termene stricte, termenul final pentru finalizarea lucrărilor fiind decembrie 2026.

Locuitorii din zonă susțin că pasajul va ocupa aproximativ 8000 mp din domeniul public al municipiului, afectând iluminatul natural al locuințelor din zonă și imprimând un aspect de ghetou întregii zone. Semnatarii petiție solicită găsirea unei soluții de traversare a căii ferate mai puțin agresive pentru oraș și zona rezidențială, respectiv un pasaj subteran.

După primirea răspunsului Oliviu Gaidoș, inițiatorul petiției a declarat că e posibil să atace în instanță proiectul pasajului suprateran.  ,,Trebuie să discutăm cu riveranii din zonă, să ne întâlnim. Și dacă dacă hotărâm împreună să mergem în justiție și să facem o acțiune colectivă, va trebui să angajăm un avocat", a mai spus Gaidoș.


daniel_avram

S-a mai spus de multe ori, subtraversarile sunt ce amai buna si accesibila solutie, sunt si mai ieftine decat un viaduct. Vad ca inca se insista cu viaducte, desii cred ca din banii aia amenajezi cel putin 2-3 subtraversari.