Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Quote from: thenoizz on October 11, 2023, 09:55:09 AMPe 10 octombrie a avut loc o nouă ședință CTATU Timișoara, în cadrul căreia proiectantul WeBuild a prezentat o variantă nouă pentru pasajul Baader.

@thenoizz asta a fost sedinta CTATU

https://www.primariatm.ro/urbanism/sedinte-ctatu/2023-10-10

Am cautat in sefintele CTATU din 2024 si nu am gasit nimic feroviar

https://www.primariatm.ro/urbanism/sedinte-ctatu/2024

Cu exceptia unor maruntisuri discutate la intalnirea din 4 iulie

https://www.primariatm.ro/urbanism/sedinte-ctatu/2024/lista/materiale/07/04

Quote6. DTAC - ,,Acces strada Avram Imbroane la platforma de încarcare/descărcare - Modernizarea liniei feroviare Caransebes-Timișoara-Arad, Lot 3, Timișoara Est – Ronaț Triaj Gr.D.

7. DTAC - ,,Bazine de retenție Timișoara Nord și Timișoara Est - Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara - Arad, Lot 3, Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D."

Atentie, Webuild e botezat la trecut, Webuilt :lol:

Daca cumva a mai fost vreo infatisare Webuild la CTATU si nu am vazut-o va rog sa dati de stire

Daca nu, s-a pierdut aproape un an pe partea de pasaje rutiere. Posibil CFR a hotarat sa se focuseze pe CF...

Poke @iuli @dorum, ma bucur ca sunt interesati de proiect!

thenoizz

@cristi5 a fost ședință unde s-a agreat pasajul nou de la Baader. La aceea vreme eu postat-o dar mi-a fost ștearsă respectiva 🤷 .

Mă pun să o caut și o adaug aici.


cristi5

Multumim @thenoizz ! Care e situatia celorlalte pasaje (Gh Adam, Radu de la Afumati)? Sunt agreate de primarie, cum e acum cel de la Baader?

Chiar imi pare rau pentru postarea ta precedenta, nu vad niciun motiv pentru care @Ionut sa o fi sters. Am fi putut si noi sa reactionam in februarie in loc de august... Solutia rutiera pare batuta in cuie, dar poate se mai poate face ceva pentru pietoni si ciclisti. E o aberatie cu bicicleta in liftul CFR, care dupa cateva luni se va defecta ca nu vor avea bani de intretinere.

Este o faza foarte haioasa pe video. Proiectantul zice ca nu intelege avizul de siguranta rutiera, ca scrie ceva de strada Malului. Arhitectul sef ii zice sa intrebe la politie, adica nici el nu stie unde e strada :)

De observat si prezenta in intalnire a directorului Dedu din CFR. Nu stiu sa fi fost reprezentat CFR la acest nivel la CTATU inainte. Daca e asa, arata ca e foarte important sa primeasca avizul primariei, ca sa miste in sfarsit proiectul. In general, pare ca inainte de aceasta intalnire s-a negociat intens in intalniri informale,  Primarie-Webuild-CFR si s-au pus la punct detaliile rutiere, cladiri existente sau in curs de edificare etc. Aceasta comunicare informala pare ca a lipsit inaintea sedintelor CTATU precedente.

Evident politistii s-au referit la strada Molului, adica strada care duce la Iulius Mall, care nu are nume nici pe Google Maps nici pe OSM. Pe OSM chiar scrie "noname:yes"
https://www.openstreetmap.org/way/496359991#map=17/45.76431/21.23736



Solutia aleasea la Baader pare reprezentata corect pe OSM, deci si pe harta API:
https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?zoom=18&lat=45.7644&lng=21.2392

ianos_cristian82

Statia Timisoara Est lucrari feroviare de reabilitare au inceput.





































Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

API pe Facebook

*Pasarela*, solutia preferata de proiectanti si birocrati, si ... rareori folosita de pietoni si ciclisti. Cazul Baader Timisoara


https://www.facebook.com/share/P7h9UoTqNGzweRz2/

thenoizz

Eu cu siguranță voi merge cu bicicleta peste acel pasaj. Cine are timp să stea după lift? În plus, sunt sigur că legăturile cu pistele de biciclete vor fi făcute deficitar. Din păcate, în orașele din România, transportul alternativ nu este prioritizat, toți actorii implicați parcă doresc să pună piedici...

Konter

" Contestație câștigată la Craiova – Caransebeș. Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a dat dreptate firmei italiene Itinera la licitația de modernizare a lotului 6, Cap X PO Nou Poarta – Caransebeș KM 436+887 – KM 474+046,53.
Firma italiană a contestat documentația din licitația de modernizare a lotului 6 din Craiova – Caransebeș, contestația fiind argumentată prin neclaritățile din documentația realizată de CFR SA.

Acțiunea Itinera la CNSC a avut câștig de cauză. ,,Admite în parte contestația formulată de Itinera SpA (...) obligă autoritatea contractantă să pună în concordanță răspunsurile la întrebările (...) cu răspunsul la întrebarea (...)", spune Consiliul.

Termenul de depunere a ofertelor era 26 august, admiterea contestației și refacerea acesteia urmând să ducă, cel mai probabil, la prelungirea termenului de prezentare a propunerilor de către constructori.

CFR SA a primit peste 200 de solicitări de clarificări. Firma Itinera a afirmat că CFR a trimis răspunsuri contradictorii la cererile de clarificări și a dat câteva exemple. Astfel, Itinera a dorit să știe dacă sunt posibile modificarea, adaptarea sau completarea soluției tehnice din Studiul de fezabilitate la momentul elaborării ofertei. Răspunsul CFR a fost unul negativ, însă la o solicitare similară adresată de alt potențial participant același răspuns a fost diferit. ,,În cazul adaptărilor evidente, acestea trebuie luate în calcul la momentul elaborării ofertei", a răspuns CFR altei firme.
Alte neclarități au privit aria de aplicare a așa-ziselor caracteristici imperative de respectat, unde se face referire doar la lucrările arheologice. ,,Lipsa indicării caracteristicilor imperative este o neconformitate frecvent întâlnită, după cum sesizează și ANAP", spunea compania italiană.
Dacă în documentația de atribuire s-a prevăzut un termen de 90 de zile în care antreprenorul poate sesiza supervizorul asupra oricăror erori, acest termen s-a modificat unilateral prin acordul contractual la doar 10 zile, a mai scris Itinera.

Apoi, expertizele prezentate de CFR SA la anumite clădiri, unde elemente de infrastructură sunt ,,fie expirate, fie caduce", mai spun italienii. Compania a cerut parametrii geotehnici în cazul unor tuneluri pentru elaborarea ofertei, însă CFR SA a răspuns că ,,nu s-au elaborat studii geotehnice"."
Sursa


a.l.x

Magistrala CFR 100 |Lotul 2: Lugoj – Timisoara Est (53,91km) – FCC CONSTRUCCION SA – 1,9 miliarde lei (fara TVA) | Segment Remetea Mare - Topolovățu Mare | Stadiu lucrări 05.08.2024, Timiș


Mulțumim frameD Future PRODUCTIONS !

a.l.x

Magistrala CFR 100 |Lotul 2: Lugoj – Timisoara Est (53,91km) – FCC CONSTRUCCION SA – 1,9 miliarde lei (fara TVA) | Segment Topolovățu Mare - Lugoj | Stadiu lucrări 06.08.2024, Timiș


Mulțumim frameD Future PRODUCTIONS !

TibiV

De la CFR Infrastructura Timisoara: Modernizarea liniei feroviare Caransebeș - Timișoara – Arad

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oc7avian

^^ M-am uitat pe cele 2 filmări și îmi place ce văd față de clasicele șantiere de modernizări. Încep să cred că perioada aia de proiectare și la antreprenor e cheia spre periat majoritatea surprizelor și permite o atacare amplă a șantierului. Într-adevăr, aici aveam oricum doar un fir înainte, deci e front de lucru cap-coadă. Pe Coridor IV se închidea secvențial un fir.

a.l.x

QuoteContinuă lucrările pe LOTUL 2 Lugoj - Timișoara Est, lucrări de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru o circulație feroviară cu o viteză maximă de 160 km/h.
Printre cele mai importante lucrări, ce se execută la ora actuală, sunt lucrările de amenajare a drumurilor tehnologice, lucrările la culeea 1, culeea 2 și pila 1, de la podul de peste râul Timiș km 523+955 proiectat, lucrări la podul de peste râul Bega km 537+305, lucrări la terasamente și construcții civile în stații.











































Powered by API/PUM imgur uploader

FB- CFR Infrastructură Timișoara


ianos_cristian82

Timisoara Est azi au fost demontati ultimi stalpi LC  si urmeaza demontarea suprastructurii CF













Powered by API/PUM imgur uploader