Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Frica de mentenanta necesara unui pasaj subteran. Sindromul "balustrada din inox" ca sa nu mai trebuiasca sa o vopsim.

cristi5

Intreb si eu unde era primarul din Lugoj cand s-a avizat solutia asta invaziva?

Si masinile vor trece pe pasaj dar pietonii, ciclistii? Probabil pe niste TNuri informale si ilegale.

Cum nici macar primarul Timisorii, Banatu fruncea, nu reuseste sa obtina de la CFR subtraversari rutiere, dar Bolojan la Oradea a reusit cel putin unul?

Pe CFR ii doare-n basca de urbanism, ei sunt cu transport marfa. Nu ma astept la mai mult de la ei. Dar primaria?

daniel_avram

Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad

Lot 1 Caransebeș - Lugoj - 36,56km - august 0% - iulie 0% - est.finalizare iul 2027
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est - 53,91km - august 9.50% - iulie 6.95% - est.finalizare iun 2026
Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D - 13,86km - august 1.10% - iulie 1.10% - est.finalizare iun 2026
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad - 54,86km - august 1.20% - iulie 1.20% - est.finalizare iun 2026

daniel_avram

Lume noua pe feroviar. Ozaltin pare a avea planuri pe termen lung in Romania.

Oare inafara de Alstom si FCC, ce experienta au restul pe feroviar?

QuoteCompania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA vă informează că azi, 30 septembrie 2024, la ora 15:00, a deschis ofertele depuse la procedura de achiziție sectorială privind atribuirea contractului de proiectare și execuție aferent obiectivului de investiţii: ,,Reabilitarea liniei feroviare Craiova - Drobeta Turnu Severin - Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean" LOT 6: CAP X PO NOU POARTA - CARANSEBEȘ KM 436+887 – KM 474+046,53.

În cadrul procedurii, au depus oferte următorii agenți economici:
1. Asocierea formată din S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A. (lider asociere) și DRUM ASFALT (asociat);
2. Asocierea FCC CONSTRUCCION S.A. (lider asociere) – GÜLERMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (asociat);
3. Asocierea ITINERA SPA (lider asociere) – SAIPEM S.P.A. (asociat);
4. Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (lider asociere), ROTARY CONSTRUCȚII MENTENANȚĂ (asociat);
5. Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.Ş. (lider asociere), Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. (asociat), INFRAVIS S.R.L. (asociat).
sursa FB CFR Infrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

SAIPEM e super OK. Lucreaza acum la linia de mare viteza Brescia Verona. Au lucrat si la Milano Bologna

traveler


antonelu

Cu Craiova - Calafat se mai aude ceva? E parte din rețeaua centrală (TEN-T Core) și coana Europa zice să fim gata cu ea în 2030?! :o

Vlad94

^^O altă filmare superbă! Se pare că sunt ceva lucrări în forță în zona Aradului. Sunt foarte curios cum va arăta pasajul peste calea ferată din Vladimirescu. Sper că va avea pistă de biciclete și nu va fi doar un trotuar îngust și hidos. Sunt de asemenea curios pe unde va fi realizată devierea DN-ului.

Konter

@florin74

Or fi, dar Itinera, liderul asocierii, nu prea e super ok. Ca si Salcef, Saipem vine doar cu utilajele specializate cel mai probabil, restul Itinera si subcontractorii.

dan tm

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Ieri am fost la Arad. Cu acest prilej am mai vazut lucrarile:

la ROnat Triaj imediat dupa DN 59A sint mai multe utilaje, tuburi mari de metal si au crescut gramesile de piatra, precum si un fel de selector de piatra. Am remarcat si o masina pe care scria ,,foraje orizontale"

pe traseul triajului nu am remarcat mari lucrari.
in schimb dupa pasajul de la DN 6 fata de data trecuta era forfota de utilaje chiar si la ora 18. S-a pus piatra, membrana, etc, se taluzeaza terenul pina la sina. apoi nu mai e nimic pina la Sinandrei. In Sinandrei nu am vazut mari modificari pe stinga. Pe drepat ain platforma statiei o macara descarca niste prefabricate.

nu am remarcat schimbari pina la Baile Calacea.

La Vinga cred ca-i vine rindul si rezervorului. Dupa Vinga au ras dealul si aproape au adus terenul la nivel.

din cauza ploii nu mai pun pozele facute la dus, o sa incerc cele facute la intors.

dan tm

Asadar la intoarcerea de la Arad am remarcat urmatoarele:
biletul la CFR costa 11.50 lei fata de 10 la dus. Parca era vorba ca rezervarea nu mai e obligatorie. :lol:  :-[  :2c:

lucrarile la noul racord din Aradul Nou sint in mare parte la Mures si mi-a fost greu sa le prind. Se vad in zona riului 3 foreze.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


in zona Vinga santierul avanseaza spre Sag insa este departat de linie si e multa vegetatie, nu tot ce se vede poate fi pozat.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

in Baile Calacea pe locul firului scos sint puse 2 sine sudate pe aproape intreaga lungine a statiei, fara traverse
(GPS)


(GPS)



Apoi pozele spre Ronat Triaj de data asta fara ploaie. SI cu geamul deschis, adevarata calatorie cu trenul.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

la sosirea in Gara de Nord pe drepata am prins santierul de la pasajul Solventul, precum si demolarea rampei si a magaziei de marfuri.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Cuneo