Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ianos_cristian82

#1095
Timisoara Est lucrari feroviare Lotul 3.
Aici a fost un stalp, nu mai este :lol:




Powered by API/PUM imgur uploader
Au disparut traverse de metal si au fost realocati cativa stalpi. Urmeaza scoaterea liniilor.


















Powered by API/PUM imgur uploader

a.l.x

S-au lansat și ultimele loturi CN1072187

LOT 1: CRAIOVA ( CAP X ) - FILIAȘI ( CAP Y ), KM 248+760 - KM 286+735

Valoarea estimata fara TVA:2.282.592.414,03  - 2.717.242.997,99  RON

Lungime 37,975 km

12 luni proiectare • 42 luni execuție de lucrӑri



LOT 2: FILIAȘI ( CAP Y ) – IGIROASA ( CAP Y ), KM 286+735 – KM 331+000

Valoarea estimata fara TVA:1.886.557.595,58  - 2.246.031.813,49  RON

Lungime 44,265 km

12 luni proiectare • 48 luni execuție de lucrӑri


Data de deschidere a ofertelor:23.09.2024 15:00 pentru toate loturile

Pe harta API aceste loturi apar ca fiind deja lansate din 12 Iunie.

Konter

"CFR SA a amânat încă o dată depunerea ofertelor pentru loturile 3 și 6 ale proiectului de modernizare Craiova – Caransebeș.
Ofertele care ar fi urmat să fie depuse luni, 26 august, poti fi depuse până pe 16 septembrie, potrivit unui anunț al CFR SA în SEAP. Prelungirea ar fi fost decisă pentru a permite tuturor participanților să depună ofertele lor. Măsura face ca perioada totală a prelungirilor, respectiv două luni, să o depășească pe cea prevăzută inițial pentru pregătirea propunerilor."
sursa

dan tm

Ieri am efectuat un drum ,,de avarie" pînă la Aradul Nou.Am facut cîteva poze la lucrările de pe linia 310. Lucrarile se desfasoare cu precadere pe partea stîngă. Din pacate nu pot incarca pozele.imi da eroare.
Se lucreaza pînă după Vinga.
În Sînandrei s-a demontat linia 4(cea mai apropaiata de lucrări) în Orțișoara si in Vinga pe dreapata în preajma clădirlor s-a defrisat totul si cred ca urmeaza sa rada ruinele alea in care stateau cei fara adapost.
In Băile Calacea pe drepata sînt gramezi foarte mari de piatra sparta.

Am reusit sa incarc doar cîteva poze din Ronaț Triaj.


(GPS)



(GPS)



(GPS)



(GPS)



(GPS)



(GPS)



(GPS)


(GPS)




(GPS)






traveler


dan tm

in sfirsit, Vinga

pe dreapta inainte de intrarea in statie
in statie dupa cladire pe dreapta au facut un pic de curatenie in serparia aia
dupa iesirea din Vinga lucrarile erau pe stinga. Erau si utilaje la lucru, pe unele portiuni santierul se indeparteaza putin de linie dar din cauza tufelor nu am reusit sa pozez.

de unde se termina lucrarile nu  mai este nimic pina in Aradul Nou.


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)




(GPS)

(GPS)




(GPS)



(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



(GPS)


(GPS)



(GPS)


(GPS)




dan tm


ianos_cristian82

Salutare tuturor ca nu ne-am mai auzit de mult :lol:
Lucrari feroviare Timisoara Est.

























Powered by API/PUM imgur uploader

Konter

" Nemulțumiți de calitatea slabă a documentației de licitație, italienii de la Itinera SpA au contestat zilele trecute și loturile 1 și 2 din Craiova – Drobeta Turnu Severin, și anume Craiova – Filiași și Filiași – Igiroasa, un total de 83 de kilometri. Un total de trei loturi contestate.
Contestațiile au fost depuse zilele trecute la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor și privesc licitațiile pentru loturile 1 și 2 din Craiova Igiroasa. Itinera spA cere CNSC:

Să constate că valoarea estimată a achiziției a fost stabilită cu încălcarea legii și corespunzător licitația să fie suspendată pe acest motiv. Compania italiană afirmă că multe dintre studiile luate în calcul sunt expirate sau lipsesc (cum sunt cele geotehnice).
În subsidiar să se constate că documentația de atribuire nu conțineinformări explicita eși precise privind conținutul ofertelor.
Să se precizeze clar dacă ofertanții trebuie să respecte exact soluțiile din studiul de fezabilitate sau au libertatea să modifice și adapteze soluțiile.
Documentația de licitație modifică nepermis condițiile legale, forma acordurilor contractuale stabilite prin HG 1 /2018.
Nu în ultimul rând Itinera SpA cere suspendarea procedurii până la soluționarea aspectelor reclamate de ea.
Licitații lansate cu nici o lună în urmă

Licitația pentru ultimele două loturi rămase din linia ferată Craiova-Caransebeș a fost lansată în august.

Valoarea financiară totală estimată a contractului este cuprinsă între 4.169.150.009,61 și 4.963.274.811,48 lei (un miliard de euro), sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Transporturi (PT) 2021 – 2027. Durata de implementare este de 54 de luni, din care 12 luni pentru proiectare și 42 de luni pentru execuție pentru Lotul 1, respectiv 60 de luni, din care 12 luni pentru proiectare și 48 de luni pentru execuție pentru Lotul 2.

Achiziția publică pentru loturile 1 și 2 prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare pe un traseu în lungime de circa 82,24 km, din lungimea totală a tronsonului, astfel:

– LOT 1: Craiova-Filiași, km 248+760 – 286+735 (37,975 km), cu o valoare estimată de 2.282.592.414,03 lei fără TVA;

– LOT 2: Filiași-Igiroasa, km 286+735 – 331+000 (44,265 km), cu o valoare estimată de  1.886.557.595,58 lei, fără TVA.

Motive similare la contestația pentru lotul 6
În luna iulie Itinera SpA a contestat și lotul 6, și anume Cap X PO Nou Poarta – Caransebeș KM 436+887 – KM 474+046,53.
Compania a acuzat CFR că a trimis răspunsuri contradictorii la cererile de clarificări și a dat câteva exemple."
Sursa

work

Vineri, 13.09, ora 16, zona centura Timișoara, drumul spre Aeroport, venind dinspre Ghiroda








Powered by API/PUM imgur uploader

florin74

Reabilitarea liniei feroviare Craiova - Drobeta Turnu Severin - Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean"- LOT 3: IGIROASA (CAP Y ) – DROBETA TURNU SEVERIN (Cap X)
Ofertanti:
1. Asociere: FCC CONSTRUCCION S.A. (Leader), GÜLERMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ;
2. Asociere: Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S. (Leader),STRACO HOLDING.



Konter

Video
🔈PNRR - LOTUL 2 Lugoj - Timișoara Est: de la 54,13 km linie CF simplă la 108 km linie CF simplă desfășurată în 2026!

❗️În cadrul lucrărilor de modernizare de pe distanța Lugoj – Timișoara Est, în data de 17.09.2024 au avut loc, în stația Recaș, Cap Y, lucrări de introducere în cale a unui schimbător de rază 300, tip 60. S-a acționat la secționarea panoului de cale veche și s-a introdus noul schimbător pe acest amplasament.
Lucrarea are ca scop principal redeschiderea liniei 1 din stația Recaș. Linia este recent reabilitată de către firma constructoare, iar în momentul în care circulația feroviară se va desfășura pe liniile 1 și 2 din stația Recaș, linia 3 va fi desființată.

Circulația pe linia 1 se va relua începând cu data de 26.09.2024, moment în care linia va îndeplini toate cerințele privind siguranța feroviară.

✔️Constructor: - FCC Construccion S.A.;
✔️ Ordin de începere a lucrărilor: - 28.12.2022;
✔️Termen de execuție: - 6 luni proiectare + 36 luni execuție;
✔️Termen de finalizare: - 28.06.2026;
✔️Valoare contract (fără TVA): - 1,916,221,849.14lei