Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

daniel_avram

Din cate stiu inca nu au AC si totusi ei construiesc podul. E bine ca se misca.

Am scos din SF schita podului, cam asa o sa arate.

Pod de cale ferata peste raul Mures.



Powered by API/PUM imgur uploader

dorum

Vaaaai cum arata infrastructura CF Timisoara de sus... Daca mai aud pe vreunu ca nu trebuie demolat si reconstruit, ma las de infrastructura :(
Da, sunt prostiile de pasaje supra, dar asta e alta discutie...

daniel_avram

Din nou Ozaltin si surpriza placuta PORR.

QuoteBucureşti, 14 octombrie 2024
📢 5 OFERTE depuse pentru modernizarea infrastructurii feroviare pe LOTUL 4 DROBETA TURNU SEVERIN - BĂILE HERCULANE și LOTUL 5 BĂILE HERCULANE - PO NOU POARTA
Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA vă informează că azi, 14 octombrie 2024, la ora 15:00, a deschis ofertele depuse pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări de modernizare a infrastructurii feroviare pe LOTUL 4 CAP X DROBETA TURNU SEVERIN – CAP X BĂILE HERCULANE și LOTUL 5 CAP X BĂILE HERCULANE – CAP X PO NOU POARTA, aferente obiectivului major de investiții Modernizarea tronsonului CRAIOVA – DROBETA TURNU SEVERIN – CARANSEBEȘ.
💰 Valoarea financiară totală estimată a contractului este de 4,87 miliarde lei fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente Programului Transporturi (PT) 2021 - 2027.
⏳ Durata de implementare este de 72 luni, din care 12 luni pentru proiectare și 60 de luni pentru execuție pentru Lotul 4, respectiv 60 de luni, din care 12 luni pentru proiectare și 48 de luni pentru execuție pentru Lotul 5.
🛠 Achiziția publică pentru LOTURILE 4 și 5 prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare pe un traseu de circa 74,25 km, din lungimea totală a tronsonului, astfel:
✅ LOTUL 4: CAP X DROBETA TURNU SEVERIN – CAP X BĂILE HERCULANE, km 362+632 - km 404+250 (41,618 km).
Valoarea financiară estimată: 2.440.603.512,56 lei fără TVA.
✅ LOTUL 5: CAP X BĂILE HERCULANE – CAP X PO NOU POARTA, km 404+250 - km 436+887 (32,637 km).
Valoarea financiară estimată: 2.433.707.400,51 lei, fără TVA.
🎯 Oferte depuse:
✅ Lotul 4:
➡️ Asociere - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Leader), Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş., INFRAVIS S.R.L.;
➡️ Asociere - IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Leader), ROTARY CONSTRUCȚII MENTENANȚĂ.
✅ Lotul 5:
➡️ Ofertant unic - PORR CONSTRUCT;
➡️ Asociere - IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Leader), ROTARY CONSTRUCȚII MENTENANȚĂ;
➡️ Asociere - FCC CONSTRUCCION S.A. (Leader), GÜLERMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
🔧 Principalele obiective incluse în modernizarea infrastructurii feroviare pe cele 2 LOTURI sunt:
▪️ Îmbunătățirea infrastructurii pentru creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între 100 km/h și 120 km/h;
▪️ Modernizarea instalațiilor de electrificare pe toată lungimea (25 kV, 50 Hz) ⚡;
▪️ Mărirea capacității de tranzit;
▪️ Lucrări civile în stații ;
▪️ Modernizare poduri, podețe;
▪️ Ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
▪️ Montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;
▪️ Modernizare 8 tuneluri;
▪️ 1 tunel nou cu cale ferată dublă Poarta 1 (1.279 m);
▪️ Instalații de centralizare electronică/electrodinamică noi sau reabilitate, după caz, în stații și linie curentă și introducerea sistemului de siguranță ERTMS nivel 2 .

sursa CFR Infrastructura

Cuneo

Linie provizorie, trenuri deviate. Lucrari avansate pe lotul 2 Lugoj – Timisoara din magistrala de cale ferata care se modernizeaza. Video



TIMISOARA. Se mentine ritmul sustinut pe santier intre Timisoara Est si Lugoj, pe lotul 2 din magistrala de cale ferata Caransebes – Arad, care se modernizeaza cu bani europeni prin Programul Natioanl de Redresare si Rezilienta.
De altfel, tronsonul Lugoj – Timisoara Est a fost si primul pe care au inceput lucrarile la infrastructura feroviara, fiind si cel mai avansat. Pe mai multe portiuni, de cateva saptamani, deja a fost instalata linie nou-nouta.

Mai mult, au fost facute interventii insemnate in zona Garii din Lugoj, unde, de asemenea, au loc lucrari de modernizare. De altfel, zilele acestea, muncitorii de la FCC Construccion au realizat la Lugoj o linie provizorie pe care trenurile vor circula pana cand vor monta complet sinele noi de cale ferata. Totodata, acestia lucreaza la noile peroane din statie.

Segmentul Lugoj – Timisoara Est, de 54,13 km, este modernizat de compania spaniola FCC Construccion SA si trebuie sa fie gata pana in 28 iunie 2026. Valoarea contractului este de 1.916.221.849 lei fara TVA.

Obiectivele contractului de modernizare a liniei dintre Lugoj si Timișoara Est sunt:
► creșterea vitezei de circulatie la valori cuprinse intre 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru cele de marfa pe intregul tronson;
► modernizarea statiilor, haltelor de miscare si a punctelor de oprire, inclusiv construirea de pasarele, ridicarea nivelului peroanelor, in conformitate cu standardele europene in vigoare;
► modernizarea cladirilor stațiilor/haltelor de calatori,
► facilitati pentru persoanele cu dizabilitati;

► montarea de panouri fonoabsorbante și/sau solutii alternative de reducere a nivelului de zgomot;
► instalatii de centralizare electronica noi in statii si introducerea sistemului de siguranta ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
► modernizarea echipamentului de telecomunicatii;
► modernizare poduri, podete si treceri la nivel;
► maximizarea capacitatii de tranzit.

Va reamintim, intreaga magistrala Caransebes – Lugoj – Timisoara – Arad, de 162 de kilometri, se reabiliteaza cu bani europeni prin PNRR, aproape 9 miliarde de lei si a fost impartita in 4 loturi. Toate cele patru tronsoane trebuie sa fie gata la finele anului 2026.

https://www.opiniatimisoarei.ro/linie-provizorie-trenuri-deviate-lucrari-avansate-pe-lotul-2-lugoj-timisoara

Cetatean

Declaratii,interviu cu vizita oficiala de la Lugoj. Nu inteleg de ce e atat de "important" primarele de la Lugoj in toata schema asta. Sper sa dea si avizele necesare repede. Sau orice depinde de primaria Lugoj.
In rest,clasicul, ministrul si managerii.

Daca as putea interzice ceva,cu 6 luni inainte de alegeri,interzis pe santiere pentru tot ce inseamna politician in functie publica.


traveler


dan tm

Am fost ieri pînă la Arad.
Am facut cîteva poze. De data asta mi-a fost mai greu sa fac poze dar ceva tot am prins..

La plecarea din Gara de Nord am fost atent pe dreapta la o organizare de santier
(GPS)


 si am scapat din vedere  demolarea vechii magazii de marfuri unde am prins doar putin.
(GPS)


Apoi am facut o poza la pasajul Solventul tot pe stînga.

(GPS)


Aceasta modernizare a liniei cuprinde si un racord nou din directia Ronat spre Jimbolia? am prins un santier acolo

(GPS)


(GPS)

(GPS)


De la DN 59A la DN 6 pe sectiunea Ronat nu se vad schimbari. Insa statia Ronat Triaj Gr D mai are doar doua linii, era si un trailer cu o traversa de la electrificare.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Intre Ronat Triaj Gr D si Sînandrei nu era o foarte mare agitatie dar se lucra mai ales spre Sînandrei.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Se lucreaza in Sînandrei.

Santierul este pe stînga, mai departe de actuala statie. S-a sapat destul de adînc.
Statia are doar doua linii.

 (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


la capatul statiei s-a sapat  un perimetru care e plin de tarusi de marcaj. Ce o sa fie acolo?

(GPS)


pe partea dreapta in statie sînt niste componente de beton, apoi s-a sapat un sant spre sat. Nu am remarcat alte lucrari pîna la pasajul de la DJ 592 la intrarea în Băile Calacea.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

si pe stînga
(GPS)



dan tm

In statia Baile Calacea pe stînga pîna in ferma au curatat șerpăria care era acolo si folosesc terenul pentru depozitare.
Data trecuta am pozat linii pe locul liniei demontate, acum locul este sapat, adîncit. Statia are doar doua linii folosite, linia 1 este colmatata si inchisa de ...de cînd circul eu la Arad. :lol:

spre Orțișoara santierul urmareste terenul, urca si apoi coboara  foarte jos in vale. (ce prevede proiectul la văile alea , viaduct sau rambleu?)

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


(GPS)


In statia Ortisoara era liniste, are liniile mai putin linia 1. Santierul e dus incet incet spre Vinga
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


dan tm

In Vinga ultima linie (4 cred) s-a inchis.
Santierul avanseaza, aici e cea mai animata parte.

Niste arheologi au gasit multe oase. Par a fi de animale, toata lumea in tren a fost surprinsa.

drumul a ajuns pîna la intrarea în stația Șag. De fapt acolo inca defrișau boscheții.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

 




dan tm

Asta este centura Arad Est

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



la final magazia gării de nord.
(GPS)



deoarece santierul podului de la Aradul Nou este departe de linie nu mai pun pozele ca nu sînt  prea reusite.

cristi5

Quote from: dan tm on October 25, 2024, 09:38:43 PMspre Orțișoara santierul urmareste terenul, urca si apoi coboara  foarte jos in vale. (ce prevede proiectul la văile alea , viaduct sau rambleu?)

Aici profilul longitudinal, plansa 70 (cu Baile Calacea) si plansa 71 (cu Ortisoara)

Nu e niciun pod, doar niste podete. CF urmareste terenul destul de fidel, ceva rambleu si mici deblee.

Unde sunt cote verzi e varianta de traseu, adica intre Orti si Vinga (desi si aia pare minora, poate se schimba doar elevatia). Deci unde zici intre Calacea si Orti CF va fi fix pe traseul existent.

Poti cauta variantele de traseu la planuri de situatie

Eu vad o singura varianta majora intre Vinga si Sag  (plansa 48, si 49 )





Powered by API/PUM imgur uploader

daniel_avram

Quote from: daniel_avram on September 28, 2024, 10:35:29 AMActualizare date progres luna august 2024.

Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad

Lot 1 Caransebeș - Lugoj - 36,56km - august 0% - iulie 0% - est.finalizare iul 2027
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est - 53,91km - august 9.50% - iulie 6.95% - est.finalizare iun 2026
Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D - 13,86km - august 1.10% - iulie 1.10% - est.finalizare iun 2026
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad - 54,86km - august 1.20% - iulie 1.20% - est.finalizare iun 2026

Actualizare date progres luna septembrie 2024.

Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad

Lot 1 Caransebeș - Lugoj - 36,56km - septembrie 0% - august 0% - iulie 0% - est.finalizare iul 2027
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est - 53,91km - septembrie 11% - august 9.50% - iulie 6.95% - est.finalizare iun 2026
Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D - septembrie 1.10% - 13,86km - august 1.10% - iulie 1.10% - est.finalizare iun 2026
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad - 54,86km - septembrie 3.5% - august 1.20% - iulie 1.20% - est.finalizare iun 2026

daniel_avram

S-au deschis ofertele si pentru ultimele doua loturi pe Craiova-Caransebes.

Quote🚆 Deschidere oferte depuse pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări aferente LOTURILOR 1 și 2 de pe tronsonul CRAIOVA – DROBETA TURNU SEVERIN – CARANSEBEȘ
📅 București, 28 octombrie 2024
Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA vă informează că azi, 28 octombrie 2024, la ora 15:00, a deschis ofertele depuse pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări de modernizare a infrastructurii feroviare pe LOTUL 1 CRAIOVA – FILIAȘI și LOTUL 2 FILIAȘI – IGIROASA, aferente obiectivului major de investiții Modernizarea tronsonului CRAIOVA – DROBETA TURNU SEVERIN – CARANSEBEȘ.
📄 În cadrul procedurii, au depus oferte următorii agenți economici:
🔹 LOT 1:
• Asocierea S.C. Alstom Transport S.A., TERNA Tourist Technical and Maritime Societe Anonyme;
• FCC CONSTRUCCION S.A.;
• Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş., ROTARY CONSTRUCȚII MENTENANȚĂ.
🔹 LOT 2:
• Asocierea S.C. Alstom Transport S.A., TERNA Tourist Technical and Maritime Societe Anonyme;
• FCC CONSTRUCCION S.A.;
• Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş., ROTARY CONSTRUCȚII MENTENANȚĂ.

💰 Valoarea financiară totală estimată a contractului este de 4,16 MLD lei fără TVA, finanțarea fiind asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, Programul Transporturi (PT) 2021 – 2027. Durata de implementare este de 54 luni pentru Lotul 1 (12 luni pentru proiectare și 42 pentru execuție) și 60 luni pentru Lotul 2 (12 luni proiectare și 48 execuție).
📏 Achiziția pentru LOTURILE 1 și 2 vizează modernizarea a circa 82,24 km din tronson: • LOT 1: CRAIOVA (CAP X) – FILIAȘI, km 248+760 – 286+735 (37,975 km), valoare estimată 2.282.592.414,03 lei fără TVA; • LOT 2: FILIAȘI (CAP Y) – IGIROASA (CAP Y), km 286+735 – 331+000 (44,265 km), valoare estimată 1.886.557.595,58 lei, fără TVA.
🎯 Scopul general al proiectului de REABILITARE A LINIEI CRAIOVA – DROBETA TURNU SEVERIN – CARANSEBEȘ (225,287 km) include:
• Creșterea vitezei de circulație (120-160 km/h);
• Modernizarea instalațiilor de electrificare (25 kV);
• Mărirea capacității de tranzit;
• Interoperabilitate prin STI, sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C);
• Modernizarea stațiilor și a haltelor de mișcare;
• Modernizare poduri, podețe;
• Reabilitarea clădirilor stațiilor de călători, pasarele, tuneluri pietonale, peroane conform standardelor europene;
• Panouri fonoabsorbante pentru reducerea zgomotului;
• Instalații de centralizare electronică și introducerea sistemului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
• Reducerea declivității maxime pe secțiunile peste 18 ‰.
🔍 Urmează evaluarea ofertelor pentru atribuirea contractelor de modernizare a infrastructurii feroviare pe LOTUL 1 CRAIOVA – FILIAȘI și LOTUL 2 FILIAȘI – IGIROASA, parte a proiectului Modernizarea tronsonului CRAIOVA – DROBETA TURNU SEVERIN – CARANSEBEȘ.

FB CFR Infrastructura