TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Din câte am văzut, nu s-a adoptat încă HG de exproprieri, probabil a reintrat pe circuitul de avizare odată cu schimbarea ministrului.

tom_sawyer

S-a adoptat în sfârșit:

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind actele normative adoptate în ședința Guvernului României din 22 septembrie 2021

8.HOTĂRÂRE privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Pasaj denivelat superior pe DN 21 km 105+500"

gov.ro

https://sgg.gov.ro/1/wp-content/uploads/2021/09/HG-23.pdf

RaduG

#62
Mulțumesc pt info. Se pare că totuși instabilitatea guvernamentală n-a reușit să deraieze proiectele aflate în derulare, așa cum ne temeam mulți dintre noi.


Am consemnat pentru istorie: http://gorunescu.ro/pasajul-drajna-s-a-adoptat-hg-de-expropriere/

Quote
PASAJUL DRAJNA: S-A ADOPTAT HG DE EXPROPRIERE
BY GORUNESCU ON 23/09/2021

În ședința guvernului din 22 Septembrie 2018, s-a adoptat
HOTĂRÂRE privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Pasaj denivelat superior pe DN 21 km 105+500"
Textul actului legislativ:







Conform ultimelor declarații, pe care le-am consemnat aici, în Octombrie ar trebui să se emită ordinul de începe a lucrărilor, care este practic data de la care începe să se deruleze etapa de execuție propriu-zisă a pasajului.

Așteptăm cu mare interes apariția primelor utilaje în teren, în această toamnă.

RaduG

#63
Tangențial cu TR71, cu care se va intersecta prin două sensuri giratorii, proiectul de VO Slobozia Nord.

S-a aprobat prin HCL Slobozia nr. 29/28.10.2021 devizul general estimativ pentru viitoarea centură de nord a municipiului Slobozia, împreună cu modernizarea DC53. Valoare estimată 116.358.834 RON, cerere de finanțare prin programul ,,Anghel Saligny".

Detalii:




Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

#64
Lucrările la infrastructura podului peste Ialomița de pe DN21 sunt aproape de final, s-au ranforsat culeele și cele două pile, s-au reconsolidat fundațiile pilelor, erodate de râul Ialomița, s-au instalat aceste sisteme de conectare între tablier și culee, care nu existau înainte, s-au montat noi limitatoare de înălțime pe DN2A, care trece pe sub pod. Acum mai este de așternut un strat de bolovani de diametru mare pentru protecția albiei din jurul pilelor, de curentul râului, în perioadele de debit crescut și de demontat traversarea temporară din tuburi.




























Powered by API/PUM imgur uploader

vancouver

Arata foarte bine. Multumim pentru poze si informatii, RaduG.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Skynick

Acest pod e turnat cu aceeasi tehnologie ca la Talmacel sau nu se folosea pe atunci?

RaduG

#67
Nu știu să îți răspund la prima parte a întrebării. La cea de-a doua, tehnologia folosită la Tălmăcel a fost folosită la podul peste canalul siderurgic de la Călărași, pe DN3. La vremea aceea era podul din România cu cea mai mare deschidere centrală, de 120m, realizat cu cofraje glisante. https://www.google.ro/maps/@44.1672619,27.3132938,3a,75y,352.1h,88.18t/data=!3m7!1e1!3m5!1sp8mWHofSP3d28ugYb_jAbg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3Dp8mWHofSP3d28ugYb_jAbg%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D67.50839%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656

Am discutat chiar cu constructorul podului de la Călărași, dl, Ioan Radu Trapiel, care mi-a confirmat că singurele tipuri de poduri care nu s-au executat în dictatură au fost cele suspendate, pentru că nu se puteau produce la noi cablurile, iar importul era interzis. În rest s-au făcut toate tipurile.

Știu că se tot vehiculează de către o parte a presei ce mare noutate tehnologică și ce soluție nemaivăzută la noi este viaductul de la Tălmăcel, și am vrut să confirm că nu este o premieră, cel puțin nu din punct de vedere al principiului constructiv folosit. Evident că tehnologia a avansat masiv din anii 80 până acum, și mai mult ca sigur echipamentele, materialele și soluțiile tehnice folosite sunt mult mai moderne și productive.
Dar cu greu se mai poate reinventa roata sau apa caldă în zilele noastre.

tom_sawyer

La Pasajul de la Drajna se mișcă ceva cu lucrările?

RaduG

#69
În afară de trenuri și fazani pe câmp, nu mișcă nimic. Noi stăm la barieră. Poze de azi, ora 8:52.








Powered by API/PUM imgur uploader

hvm

Eu ma intreb, la fel probabil ca toata lumea, ce anume asteapta...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

RaduG

#71
Am aflat de ce nu se pornea odată pasajul de la Drajna  :lol: :lol: :lol:

Nu avea CNAIR-ul Plotter A0 pentru printat planurile pasajului, și Duster cu care să intre pe șantier:








Powered by API/PUM imgur uploader

PS: Nu creeed, în caietul de sarcini pentru vehiculul cu 4 roți motoare, la transmisie, se specifică 4x2.





Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Bai frate...

Astia nu sunt in stare sa scrie un CS pentru un amarat de Duster, si noi ne asteptam sa le iasa documentatia pentru o autostrada intreaga...
:headbash:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Filtrul de particule nu e doar la diesel?
Deșteaptă-te române!

paullie

Pentru Euro 6 Full se pune si la benzina obligatoriu la injectie directa. Unii mai pun si la injectie indirecta. Desi in cazul asta i se spune GPF nu DPF.