News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RaduG

,,Constructorul s-a angajat să termine până la finalul anului viitor (Pasajul Drajna N.R.)" a declarat MT Grindeanu azi, 04.12.2021, în conferința de presă la podul Brăila.
Minutul 4:00
https://fb.watch/9Hd8rcZJIR/

razvan96

Saptamana trecuta s-a publicat decizia de expropriere, deci probabil AC-ul vine curand.

RaduG

A fost emisă Autorizația de construire a pasajului de la Drajna.

FB Deputat Ștefan Mușoiu:

QuoteStefan Musoiu is at Ministerul Transporturilor si Infrastructurii România.
46 m  · Bucharest  ·
✅ A fost emisă Autorizația de construire a pasajului de la Drajna!🖋
‼️Vicepremierul Sorin Grindeanu a dat undă verde începerii lucrărilor la pasajul de la Drajna.
-Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a semnat, astăzi, autorizația de începere a lucrărilor, necesară executării pasajului de la Drajna.
👉 Am făcut multe demersuri pe cale parlamentară, de-a lungul timpului, la toți foștii miniștri de la Transporturi pentru ca acest proiect, prin care va fi edificată trecerea peste DN3A Lehliu-Fetești și peste magistrala de cale ferată București-Constanța, să fie urgentat având în vedere importanța lui la decongestionarea traficului.
📌 Alături de o parte dintre colegii mei parlamentari am întâmpinat mult prea multă birocrație în etapele legale premergătoare proiectului, dar nu ne-am lăsat descurajați niciodată!
✅ Bucuria este cu atât mai mare privind succesul acestui demers pentru că din acest moment nu mai este loc de niciun fel de dubiu sau de vreo nouă amânare privind realizarea acestui obiectiv atât de necesar.
-Ordinul de începere a lucrărilor va fi emis în urmatoarele zile.
🌉 Construcția supraterană va avea o lungime de 2,7km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe aproximativ 300 de metri.
În sfârșit, în cel mult 18 luni (promisiunea constructorului este ca lucrarea va fi finalizată pana la sfârșitul anului 2022) vom scăpa de cozile la trecerea la nivel cu calea ferată și de timpii mari de așteptare pe relația Slobozia – autostrada A2 – Călărași.

vancouver

Nu se poate suprima aceasta etapa a "ordinului de incepere"? AC sa aibe caracter de ordin de incepere in cazul in care exista deja contract de executie semnat, iar un ordin separat de incepere sa fie necesar doar in cazul in care la semnarea contractului de executie exista deja AC.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

E o exprimare puțin eronată asta cu "etapa ordinului de începere a lucrărilor". Există un singur ordin administrativ de începere emis de supervizor la începutul contractului, care s-a întâmplat deja în iarnă înante să înceapă proiectarea. Ceea ce zice legea 10/1995 privind calitatea în construcții e că "începerea execuţiei lucrărilor se face numai la construcţii autorizate în condiţiile legii şi numai pe bază şi în conformitate cu proiecte verificate de specialişti atestaţi". Partea a doua de aici nu e încă îndeplinită, în sensul că există autorizație de construire de azi, dar mai trebuie avizat la CNAIR și proiectul tehnic de execuție avizat de verificatori atestați (PTE), după care poate începe fără probleme execuția lucrărilor.

razvan96

Alocare bugetara in 2022 pentru Drajna: 20 de milioane de lei (contractul e de vreo 6 ori mai mare). Dar nu e nimic, i-a soptit o vrabiuta lui Grindeanu ca Arcada face proiectul intr-un an. Si nici nu ne pune sa il platim. :lol:

panda80

Fiind de loc din Braila, merg des pe DN21 Braila-Drajna. In vara am filmat drumul pe sectorul Braila-Slobozia, traficul a crescut mult in ultimii ani, dar totusi DN21 face fata cu bine traficului, nu am intalnit niciodata ambuteiaje. Sunt multe linii drepte si putine localitati, nu stiu daca se merita facut ceva deocamdata, nici centuri la cele cateva sate nu ar aduce un castig substantial de timp. Poate daca traficul continua sa creasca ceva sectiuni 2+1 ar fi utile in viitor:


hvm

Eu as merge pe centuri 2+2 in prima faza, si apoi dublarea si pentru zonele din afara localitatilor si eventual mers pana la A2. Pentru zona A2 - Calarasi nu cred ca se justifica decat atunci cand o sa se faca si pod peste dunare. care nu se stie cand o sa fie facut...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Sionut

S-au lansat lucrările de construire a pasajului de la Drajna peste linia ferată București – Constanța
Au început lucrările pentru construirea pasajului de la Drajna, un pod cu o lungime de 300 de metri peste linia de tren București-Constanța, informează Rador.

Pasajul de la Drajna din județul Călărași este așteptat de foarte mulți ani, pentru că la bariera CFR de pe Drumul Național 21 se formează cozi kilometrice, mai ales vara.

Constructor este o compania Arcada din Galați, specializată în poduri și pasaje, iar termenul de execuție este de 18 luni, notează Rador.

Contractul pentru proiectarea şi execuţia pasajului de la Drajna a fost semnat în februarie 2021 cu antreprenorul Arcada pentru 98 de milioane de lei, fonduri europene iar termenul de execuţie este de 18 luni. Traseul are o lungime de 3 kilometri din care pasajul denivelat 305 metri.

https://www.forbes.ro/s-au-lansat-lucrarile-de-construire-pasajului-de-la-drajna-peste-linia-ferata-bucuresti-constanta-243341


RaduG

https://canalsud.ro/astazi-incep-lucrarile-la-pasajul-drajna-minustrul-transporturilor-a-ajuns-la-calarasi/

QuoteASTĂZI ÎNCEP LUCRĂRILE LA PASAJUL DRAJNA. MINISTRUL TRANSPORTURILOR A AJUNS LA CĂLĂRAȘI
11 ianuarie 2022
Astăzi, 11 ianuarie 2022, încep lucrările la Pasajul Drajna. Viceprim-ministrul și ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a ajuns la Călărași. Acesta urmează să se întâlnească cu primarii comunelor din județul Călărași, pentru a discuta despre dezvoltarea infrastructurii rutiere.

RaduG

Cum am văzut știre am dat o fugă până la Drajna, ca Mandachi, să strâng mâna muncitorilor, să văd utilajele. Poze de la "marea începere" a lucrărilor. Zero barat. Nici măcar o organizare de șantier, sau un panou informativ cu nr. autorizației, cum se practică.
Apropo de crezut declarațiile politice. Mai ales ale actualului MT, care știm cu toții ce hram poartă.





































(GPS)






Powered by API/PUM imgur uploader

razvan96

Azi zic ei ca au predat amplasamentul. Mi se pare exagerat sa mergi la cateva ore dupa pe șantier sa speri ca va fi furnicar. Asta suna a articol din presa de scandal (=apoape toata presa din Romania), "constructorul si-a luat toate utilajele dupa plecarea ministrului si a părăsit șantierul".

RaduG

#87
Eram ironic. Sau sarcastic. Cum vrei.

LE: Anyway, avem acum poze ,,istorice" din ziua oficială a începerii lucrărilor :)

Sionut


Ionut

Totusi, organizare de santier au? Unde? De obicei se poate vedea cat de pregatit constructorul de santier daca te uiti in organizare. Daca are un excavator si 2 basculante e clar. Nu ca ar fi mare lucrare aici, dar ceva organizare tot trebuie sa aiba. Altfel, doar sa aiba statie de betoane prin zona, plus asfalt... si sa lucreze care pe unde si sa lase utilajele in santier. Cam greu aici, e pod, nu prea au loc.