[B] Pasaje rutiere noi in Sectorul 3

Started by dr4qul4, May 15, 2020, 03:26:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paullie

Bun atunci daca  nu trece nici un metrou pe acolo la ce mai iese la suprafata pentru 300 de metri ca sa intre iar in subteran?  :headache:

lucian

Dacă au inceput sa se dea linii de tramvai pentru modernizat sau extinsă,este clar ca primarul general s ar spăla pe mâini și ar da la liber pentru a mai scapa de poveri cum este cea a traficului.Din ce stiu doar Liviu Rebreanu este la capitală,deci sanse mari ca pe unde o sa treaca pasajele sa fie la sector.

dr4qul4

#77
adica inelul principal nu este la PMB? Pasajele vor fi in lungul lui Mihai Bravu. Si toate bulevardele pe care circula ratb sunt in adminisirarea PMB.
Asta in timp ce Negoita se plange pe fb ca de 2 ani PMB ii pune bete in roate pentru constructia pasajelor de la Gara Catelul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

razvan96

CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PENTRU FLUIDIZAREA TRAFICULUI AUTO IN ZONA CATELU

Quote from: dr4qul4 on May 25, 2021, 01:39:41 AM
PS3 a lansat azi licitatia pentru pasajul suprateran de la Gara Catelu, peste CF Oltenița.
20,58 mil lei pt un pasaj cu 2 benzi pe sens. Sa nu fie cam putin

Quote from: hefaistos on May 26, 2021, 03:44:55 PM
O fi preț doar pentru proiectare 😁
M-am uitat și eu pe propunerea PS3, nu știu dacă are proiect în spate sau e doar un ppt. Dar are zece deschideri. Deci nu prea se încadrează în preț.

Poate l-or fi scurtat între timp.

Acum am vazut discutia si sunt putin surprins ca ati crezut ca PS3 nu poate stabili un pret corect in conditiile in care ei au 2 firme de constructii.:lol:

Atribuita Algorithm-Delta ACM pentru 20,47 milioane RON.

dr4qul4

Adica au facut licitatie, dar practic il fac in regie proprie.
Asta e un lucru bun, pentru ca SE VA FACE in timp record!
Costul real probabil nu-l vom afla niciodata (parca vad ca vor fi muncitori detasati, dar pe aia oricum ii platim...in loc sa schimbe borduri, vor turna betoane).

Acum vine intrebarea cea mare: este eligibil pentru fonduri europene? Daca primesc macar 30% de la UE, atunci asta e solutia.. firme proprii care sa castige licitatiile. In 5 ani de zile am putea elimina 100 de treceri de cale ferata.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Cata vreme s-a facut licitatie, e egal a cui e firma. A castigat si punct. Daca era cineva mai ieftin, am fi aflat la licitatie. Si n-a fost. Atunci e ok. De respectarea contractului se ocupa Curtea de Conturi, care verifica ca banii s-au cheltuit strict conform contractului.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

lucian


lucian

#82
^^
Păi si pe logica asta ce se va întâmpla și anume se va aștepta să se termine lucrările la un pasaj ca sa se apuce intre timp de celelalte? Sau vor avea cu cine sa tragă tare sau în paralel si celelalte pasaje?

hefaistos

Aia nu e licitatie, e gluma buna. Incalca orice principii privind evitarea conflictului de interese.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Duta C


Banena

Quote from: razvan96 on October 13, 2021, 06:11:39 PM
Atribuita Algorithm-Delta ACM pentru 20,47 milioane RON.

Hahaha Delta ACM... daca ati fost pe Bulevardul Pipera-Tunari o sa vedeti ce "calitativ" este drumul... firma de partid care credeam ca a disparut...
Vizitez *aproape* zilnic peundemerg.ro din 2015


TibiV

https://www.agerpres.ro/administratie/2021/10/25/consiliul-local-sector-3-a-aprobat-cereri-de-finantare-a-doua-proiecte-de-infrastructura-rutiera-prin-programul-saligny--802810

Consiliul Local Sector 3 a aprobat cereri de finanţare a două proiecte de infrastructură rutieră prin Programul Saligny

Consiliul Local Sector 3 a aprobat, în şedinţa de pe 25 octombrie, cereri de finanţare a două proiecte prin programul ,,Anghel Saligny", anume construirea a două pasaje rutiere supraterane pentru degajarea traficului în zona comercială bulevardul Theodor Pallady, pentru care se solicită 17 milioane de lei, şi interconectarea sistemelor de transport auto în zona Drumul între Tarlale – 18 milioane de lei.

În forma iniţială, valoarea sumelor cerute era de câte 5 milioane de lei pentru fiecare dintre acestea, însă au fost aduse amendamente de suplimentare a acestora cu banii ce nu au fost solicitaţi pentru finanţare prin Programul ,,Anghel Saligny" pentru fluidizarea traficului auto pe şoseaua Mihai Bravu, de la intersecţia cu strada Baba Novac până la strada Peneş Curcanul, prin realizarea a două pasaje rutiere subterane şi a unui pasaj pietonal subteran – 20 milioane lei, respectiv pentru construirea unui pasaj suprateran pentru fluidizarea traficului auto în zona Căţelu – 5 milioane lei, având în vedere că proiectele de hotărâre pe această temă au fost respinse în şedinţa de luni.

"Noi de la Programul Anghel Saligny avem disponibili 35 de milioane de lei. Putem să-i împărţim la patru, trei, două sau la un singur proiect. (...) propunem ca aceşti 35 de milioane de lei, tot ce putem lua noi, să fie împărţiţi pe două proiecte, să le începem şi să le finalizăm", a declarat consilierul local USR PLUS Mihaela Văcaru.

Consilierul local PNL Constantin Neagu a menţionat că vrea ca, odată început un proiect, să fie finalizat. "De aceea, noi am propus ca din cele patru proiecte să le finanţăm pe cele două care sunt mult mai uşor de realizat (...) iar ulterior să le discutăm şi pe celelalte", a afirmat Constantin Neagu.

Primarul Robert Negoiţă a declarat că principalele probleme ale Capitalei sunt traficul rutier şi poluarea. "Vin politicienii să ne spună pe la televizor şi pe toate reţelele cum trebuie să rezolvăm problema poluării şi a traficului, dar noi, când vrem să facem ceva, există nişte consilieri care nu fac altceva decât să blocheze, în momentul de faţă, din nefericire, majoritatea din Consiliul Local formată din PNL şi USR", a spus Robert Negoiţă.

Marius Popescu, reprezentant al Primăriei Sectorului 3, este de părere că autoritatea locală ar putea primi sume suplimentare. "Avem experienţa celor două PNDL-uri anterioare în care, în măsura faptului că nu s-au consumat, banii s-au relocat. Avem posibilitatea să ni se repartizeze - mai târziu într-adevăr - sume de la alte sectoare", a declarat Marius Popescu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

lucian


Valentin

#89
Nu e absolut deloc o idee buna, preiau cateva pasaje din articolul de mai sus care mi se par de bun simt:

Quote,,Mie proiectul nu mi se pare oportun. La nivel de teorie, sigur că ideea de a muta traficul în subteran e bună. Dar nu mi se pare că așa ar trebui procedat, în această zonă..." nota: vorbim de o zona centrala care ar trebui sa fie de promenada, dar nu prin a muta traficul subteran, incurajand si mai mult trecerea prin centrul orasului, traficul trebuie obligat sa ocoleasca centrul orasului!.

"Pe de o parte, pe acest proiect s-ar cheltui foarte mulți bani. Dar nu asta e principala problemă. Dacă proiectul ar fi bun, ne-am putea gândi că ar merita cheltuiala. Dar nu merită."

"Haideți să ne gândim din punctul de vedere al cetățeanului. De la Revoluție încoace, această zonă nu a prosperat, din punct de vedere comercial. Or, dacă zona avea potențial să devină bulevard comercial, se întâmpla până acum."

"Trotuarele sunt deja foarte late. Spațiu există deja destul. Și totuși, agenții comerciali să chinuiesc să reziste. De multe ori, magazinele rămân deschise doar câteva luni."

"Iar în acest context, nu mi se pare o idee bună să închizi zona de tot și să o faci pietonală. De ce să procedezi așa? În speranța că oamenii care acum nu merg în zonă vor începe să o facă? Mi se pare greu de crezut!"

"Dacă aceea zonă era deja atât de aglomerată că nu mai aveai loc să pui un scaun, poate că aș fi înțeles. Dar așa nu (...)"

"Apoi, să facem în subteran o mare parcare, pe principiul că «poate ne trebuie cândva», cum spune domnul primar. Păi avem o mare parcare pe Decebal care încă nu este deschisă. Avem parcare în zona Alba Iulia, care de regulă e mai mult goală. De ce să investim atât de mulți bani într-o altă parcare, tot acolo? " --- nota: sunt multe alte zone din oras care au nevoie de parcari pe tipul "Decebal" si clar nu in centru! NU trebuie incurajat traficul personal prin centrul orasului!

"În plus, e un proiect care nu este integrat în Planul de Trafic al Capitalei. Ca să rezolvi o problemele de trafic, e nevoie de o strategie la nivel de oraș, nu doar la nivel de sector", a precizat Andreea Weinerich.



Una peste alta, ideea de zona de promenada este extrem de buna, dar NU asa, trebuie intregit odata si separat inelul median / DNCB / A0, limitat SPLAIUL pentru circulatia auto pana in inelul median, traficul trebuie incurajat/obligat sa ocoleasca centrul orasului - zona Unirii ar trebui sa fie restrictionata exclusiv transportului public - tramvai electric/troleibuz/autobuze electrice/hibride, iar o mare parte din zona ar trebui transformata in spatiu pietonal, asa cum exista in multe orase europene, NU este bine sa incurajezi/aduci trafic suplimentar in centrul orasului!