[B] Pasaje rutiere noi in Sectorul 3

Started by dr4qul4, May 15, 2020, 03:26:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

de fapt vrea sa faca 2 pasaje perpendiculare pe Pallady, exact la intrarea in Oras si al doilea aproape de zona comerciala.
Ozana e la 3.3 km de la A2 (drumul intre tarlale) spre Oras. (e chiar dupa zona comerciala-rezidentiala noua si dupa N Teclu) si acolo vrea un semafor (sunt mereu accidente pentru ca Jean Steriadi e f circulat).
Si nu le va da la PMB. Le face tot in house.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Sectorul 3 a lucrat cu spor încă din timpul celuilalt Negoiță, cred că deja au o echipă bună, mereu s-a văzut diferență față de celelalte. E cumva ciudat să facă ei lucrări care ar trebui făcute de primăria "mare" dar dacă am înțeles eu bine arhitectul lor șef acum e șef la Capitală ( mi-a fost coleg dar n-am mai vorbit cu el de la ultima întâlnire de cinci ani :) ) deci au unele "pile" și probabil că li se va aproba - și se va face, cel puțin în actuala configurație politică. Nu îmi e clar de ce la Ozana mai întâi și nu la Nicolae Grigorescu, unde e mereu aglomerat și unde ar continua inelul, dacă tot se inaugurează în curând pasajul

paullie

Legat de pasajul Catelu - Drumul intre Tarlale. Nu stiu de ce Negoita mi-a dat impersia ca vrea sa "ridice" aurostrada (Pallady). Nu mi se pare fezabil economic, invers da, sa ridici axa N-S. Si alta problema acest pasaj este in Ilfov. Tine Doamne vara lunga la Ilfov.  :)

carutasul

păi probabil că tocmai de aia, că Pallady e în trei :) Cred că e și mai mic deranjul dacă deviază traficul doar pe benzile laterale pot lucra pe mijloc la rampe, în cealaltă variantă nu știu dacă pot face rampe fără exproprieri ( în Ilfov :) ) Dar evident că ar fi mai ieftin invers și oricum ar trebui făcut de primăria mare cu Ilfovul.

Ionut

Am făcut thread nou. O sa fie probabil unul de tranziție pana cand apar detalii concrete despre proiectele mult visate și atunci se poate discuta pe thread-urile dedicate.

paullie

#5
@Ionut multumim.

@carutasul da bine zis.

Acuma l-am auzit pe Negoita de pasaje la:

- Vitan cu M. Bravu Buna idee si nici chiar dificil de implementat

- Dudesti cu M Bravu chiar la Primarie. Ideea nu e rea, dar nu vad realizarea usoara. Zic sa lase proiectul asta.

Si ma alatur colegului cu caruta :) de ce nu pasaj N. Grigorescu cu Pallady? Dar cu cap sa lase si loc de tramvai nu ce a facut blonda atomica la Doamna Ghica.

rota

Legat de pasajul Dudesti cu M Bravu, a vorbit Negoita la ultima sedinta informativa, se lucreaza la proiect. E o mare problema metroul in zona respectiva.
Sper sa se apuce si de largirea Dudesti daca tot fac pasaj acolo
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

carutasul

de Dudești cu M Bravu se vorbea încă de pe vremea când era primar Videanu. Pentru că e firesc, e inelul central. Între timp însă la Primărie ( de cea mare vorbesc) s-au perindat alt fel de oameni, pentru care infrastructura nu a mai fost o prioritate. Văd că la sectorul trei s-a păstrat tradiția, deși Negoiții s-au mai schimbat, dacă țineți minte în sondajele de pe vremea venirii lui Oprescu celălalt Negoiță era dat câștigător la primăria mare :) . Până la urmă nu prea pare normal să facă sectorul ceea ce ar trebui să facă municipiul, dar pe de altă parte ar exista și varianta să se facă local cu un transfer corespunzător de fonduri. Vă spun încă o dată că mie mi se pare dubioasă împletirea administrației cu construcțiile ( aș fi de acord să aibă să zicem un finisor și o betonieră ca să nu subcontracteze reparația unui trotuar, dar în condițiile de acum vom vedea S3 participând la licitații pentru  autostrăzi :)  Însă e clar că dacă tot are firma e mai eficient să lucreze decât să stea degeaba ( asta voiam să zic și mai devreme, că oamenii ăia iau salariu și dacă stau, de asta nu putem ști cât a costat o lucrare cu adevărat în condițiile astea). Probabil că din afacerile astea vor răsări și nște bloculețe pentru cine trebuie.... asta e, a furat, dar a și făcut...

TibiV

La Dudesti cu Mihai Bravu va fi foarte, foarte dificil.
Pentru ca inusi Negoita a reabilitat vechea cladire a Scolii 80, care in planurile din '89 urma sa fie demolata pentru a permite largirea M.Bravu la 3 benzi/sens + tramvai.
A reabilitat-o si a facut-o sediul primariei sectorului 3 (PS3).
Aici: https://goo.gl/maps/u1QRZ4Q59oWPhwLf8

@carutasul,
Stefan Dumitrascu a plecat la PMB?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

#9
N-am mai vorbit cu el, dar așa am văzut prin presă. Am fost colegi de liceu. Aveam programată întâlnirea de 1000 de ani de la terminarea liceului la sfârșitul lui mai, dar....

TibiV

Quote from: vancouver on May 15, 2020, 12:40:17 AM
Negoita se lauda f. tare in video legat de pasaj... dar culmea, chiar are de ce sa se laude. Si zice si ceva de un pasaj pe care-l propune pe Pallady de la Ozana spre A2, cu un semafor nou la Ozana (acum nu e, si sunt de acord cu el ca trebuie). Astfel ca de la Ozana sa nu mai exista semafor / intersectie la nivel pana la autostrada.

La Ozana va fi doar semafor, nu pasaj.
Dar va fi ultimul semafor pana la A2, daca ii iese proiectul pasajelor.
Pasaje vor fi la IKEA si la Drumul intre Tarlale
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#11
Da, la Ikea trebuie un pasaj si un giratoriu. Mai trebuie modernizat si capatul tramvaiului, adica sinele.... si totul este pregatit pentru accesul facil din si spre str. N Teclu si noul pod.
Dar trebuie vazut ce fel de pasaj la Ikea... Acolo avem si tunelurile de metrou....care, daca nu gresesc, sunt chiar sub caile de rulare...
Poate ne ajuta @subway cu ceva detalii

Duta C

Studii geo,ora 18.Parcarea de pe Unirii, sensul spre Alba Iulia,intre str Nerva Traian si Lucian Blaga,coltul dinspre NervaT.Baietii nu stiau prea multe si ziceau ca ar fi vorba de un pasaj! (GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

#13
Stiu ca e campanie, dar macar a iesit un filmulet frumos.
Ingroparea traficului pe BD Unirii ar fi probabil cel mai mare proiect de pana acum. Bine, pana il termina, s-ar putea sa nu fie :))
Link-ul e de pe fb.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Valentin

Ideea de pietonalizare e foarte buna, doar că avem mai multe probleme.
1. Adâncimea , mă refer la faptul dacă vreodată se vor gândi la o linie de metrou spre Alba Iulia.
2. Ce se v a intampla daca la sfârșitul pasajului se blochează (semafor) ventilația face față la emisiile toxice?
3. De ce nu se construiește mai bine o linie de metrou ușor, greentrack, 47- Domnești - Alba Iulia - conexiune cu rețeaua existenta și se pietonalizeaza bulevardul?