[B] Pasaje rutiere noi in Sectorul 3

Started by dr4qul4, May 15, 2020, 03:26:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Vezi ca mai exista și modelul indian, în care ne scufundamzilnic.
Dincolo de idealismele pe care le transmiți, realitatea e ca transportul alternativ, adică public bănuiesc ca te referi, este prost pentru ca e ieftin. Dacă te uiți la orașele civilizate pe care le dai ca exemplu prețul transportului pe o zi ar trebui sa fie minim 3 euro. Problema e ca un asemenea preț ar împinge și mai mulți către confortul aparent al mașinii personale.
Un alt aspect e ca în București statutul social se reflecta în vehiculul pe care îl folosești. Iar Bucureștiul are cel mai mare procent de mașini aparținând unor mărci premium. Oamenii nu se schimba pentru ca asa crezi tu ca e moral.
Iar ceea ce face S3, după cum am spus, e potrivit unui plan de dezvoltare ce prioritizeaza traficul pe inelul median.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

vancouver

#61
Quote from: rota on February 01, 2021, 05:24:41 PM
^Nu cred ca e o idee buna semaforul, in sezonul festival s-ar duce coloana de masini pana in autostrada

Exista in lume conceptul de semafor de stocaj. Cand nr. de masini prea mare care se varsa de pe o autostrada tinde sa blocheze un oras sau un bulevard, semaforul de stocaj sta mai mult pe rosu (pentru soferi aparent fara logica) si permite intrarea in oras doar a numarului de masini care din experienta nu duce la blocaje.

Deci faptul ca o artera radiala produce un ambuteiaj nu e nimic rau.
Oricum la un moment se ajunge la un semafor, oricum capacitatea e data de cea mai severa gatuire din oras, deci oricum nu o sa treaca mai multe masini in total.

In schimb in cazul aparitiei ambuteiajului de stocaj, navigatiile moderne vor ghida soferii catre alte intrari in oras, care inca nu au depasita limita!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Pe pagina de FB a primarului a aparut un film cu grinzile pregatite pentru pasaj/pasaje.
Daca la Dristor este destul de clar ca viseaza frumos (e on ograda PMB acel pasaj si nu va primi acceptul lor), cele de la Strada Garii Catelul s-ar putea sa fie la PS3.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

PS3 a lansat azi licitatia pentru pasajul suprateran de la Gara Catelu, peste CF Oltenița.
20,58 mil lei pt un pasaj cu 2 benzi pe sens. Sa nu fie cam putin
https://www.economica.net/primaria-sectorului-3-a-scos-la-licitatie-constructia-unui-pasaj-peste-calea-ferata-in-zona-catelu_512557.html
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

slartibartfast

Are sens, acolo ar trebui să vorbim și de o străpungere a bulevardului Industriilor spre DNCB și A0.

dr4qul4

Ar trebui, dar nu e simplu deloc:
1. nu tine de Sectorul 3. E in Catelu si pe ei nu-i ajuta in nici un fel
2. necesita demolari pe langa CF. Mai mici sau mai mari.
3. in capatul dinsrpe DNCB este nevoie de un pasaj imens pentru ca se desprind liniile CF catre centura. Astfel ca nici ieftin nu va fi.

Sunt alte strapungeri mult mai importante.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Quote from: dr4qul4 on May 25, 2021, 01:39:41 AM
PS3 a lansat azi licitatia pentru pasajul suprateran de la Gara Catelu, peste CF Oltenița.
20,58 mil lei pt un pasaj cu 2 benzi pe sens. Sa nu fie cam putin
O fi preț doar pentru proiectare 😁
M-am uitat și eu pe propunerea PS3, nu știu dacă are proiect în spate sau e doar un ppt. Dar are zece deschideri. Deci nu prea se încadrează în preț.
Poate l-or fi scurtat între timp.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

#67
ce pot sa-ti spun e ca am vazut intr-un video ca aveau grinzile pregatite si depozitate in zona!
Uite pe Redit, grinzile se pare ca sunt depozitate pe Lunca Cetatii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

razvan96

#68
PS3 a inceput licitatia "Lucrări de execuție ,,CREȘTEREA MOBILITĂȚII URBANE PRIN FLUIDIZAREA TRAFICULUI AUTO PE ȘOSEAUA MIHAI BRAVU, DE LA INTERSECȚIA CU STR. BABA NOVAC PÂNĂ LA INTERSECȚIA CU STR. PENEȘ CURCANUL" "

Valoare estimata: 146.991.338 RON

Termen de executie: 24 de luni

Termen de depunere: 22.11.2021

QuoteLucrările constau în realizarea a două pasaje rutiere subterane și a unui pasaj pietonal subteran:
1. Pasaj rutier subteran – între intersecția Strada Baba Novac – Șoseaua Mihai Bravu (nord) și intersecția Șoseaua Mihai Bravu – Strada Laborator (Sud) care subtraversează intersecția dintre Calea Dudești – Bulevardul Camil Ressu – Șoseaua Mihai Bravu
Dimensiuni constructive:
- pentru sensul de deplasare (Strada Baba Novac – Strada Laborator) lungimea structurii construite este de aproximativ 578 m:
o 288 m reprezintă zonă acoperită a pasajului rutier;
o 290 m reprezintă zonă descoperită a pasajului rutier (zona de vomitorii și/sau a rampelor pasajului);
o 5.665 mp suprafață construită;

- pentru sensul de deplasare (Strada Laborator – Strada Baba Novac) lungimea structurii construite este de aproximativ 552 m:
o 261 m reprezintă zonă acoperită a pasajului rutier;
o 291 m reprezintă zonă descoperită a pasajului rutier (zona de vomitorii și/sau a rampelor pasajului);
o 5.410 mp suprafață construită;
- pe o lungime de aproximativ 100 m, pasajul are structură comună pentru cele două sensuri de deplasare, între ele existând un perete despărțitor;
- pasajul rutier subteran va fi prevăzut cu două benzi de circulație pe fiecare sens.
Totodată, în cadrul Obiectului 1 se prevede lărgirea locală a Căii Dudești, pe porțiunea cuprinsă între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Caloian Județul, la două benzi de circulație pe sens, adiacente căii de rulare aferentă tramvaiului. Lățimea propusă a amprizei străzii pe zona menționată mai sus va fi de 19,50 m (5,50 m zonă de tramvai, 14 m zonă carosabilă - 7 m pentru fiecare sens de deplasare). De asemenea, va rezulta translatarea trotuarului, respectiv a spațiului verde existent pe latura sudică a Căii Dudești.
2. Pasaj rutier subteran – între intersecția Strada Laborator – Șoseaua Mihai Bravu (nord) și intersecția Șoseaua Mihai Bravu – Strada Pătlaginei (sud) care subtraversează intersecția dintre Calea Vitan și Șoseaua Mihai Bravu
Dimensiuni constructive:
- pentru sensul de deplasare (Strada Laborator – Strada Pătlaginei) lungimea structurii construite este de aproximativ 436 m:
o 163 m reprezintă zonă acoperită a pasajului rutier;
o 273 m reprezintă zonă descoperită a pasajului rutier (zona de vomitorii și/sau a rampelor pasajului);
o 4.273 mp suprafață construită;
- pentru sensul de deplasare (Strada Pătlaginei – Strada Laborator) lungimea structurii construite este de aproximativ 433 m:
o 160 m reprezintă zonă acoperită a pasajului rutier;
o 273 m reprezintă zonă descoperită a pasajului rutier (zona de vomitorii și/sau a rampelor pasajului);
o 4.244 mp suprafață construită;
- pe o lungime de aproximativ 60 m, pasajul are structură comună pentru cele două sensuri de deplasare, între ele existând un perete despărțitor;
- pasajul rutier subteran va fi prevăzut cu două benzi de circulație pe fiecare sens.
3. Pasaj pietonal subteran – Soseaua Mihai Bravu , în zona Străzii Laborator;
Dimensiuni constructive:
- lățime pasaj pietonal subteran de 5 m;
- lungime pasaj pietonal subteran de aproximativ 46 m;
- aproximativ 500 mp suprafață construită, inclusiv accesuri pietonale;
- înălțime liberă pasaj pietonal de 3 m;
- 4 accesuri pietonale:
o 2 amplasate pe trotuar, de-o parte și de alta a Șoselei Mihai Bravu;
o 2 amplasate median Șoselei Mihai Bravu, având corespondență cu refugiile de tramvai;
- 3 lifturi:
o 2 amplasate pe trotuar, de-o parte și de alta a Șoselei Mihai Bravu;
o 1 amplasat median Șoselei Mihai Bravu, având corespondență cu refugiile de tramvai.


paullie

Stie cineva care este traseul M1 pe acolo si daca chiar se poate ce zice Negoita?

lucian

Cam tarziu pentru astfel de proiect de anvergură,în cel mai fericit caz daca se vor apuca de unul din aceste pasaje prin vara deja poti pune ca au trecut 2 ani ca pana la sfarsitul anului viitor nu vom avea în cel mai fericit caz,gata nici săpăturile si mai raman mai puțin de 2 ani ca sa termini tot? Si nu prea mai merge la oameni lozinca ca il vom face,ca il vom termina...Dar vedem

hefaistos

Pasajele alea NU trec pe sub nici un metrou. Sunt pasaje scurte, de suprafata.

@razvan96: Daca mai poti, corecteaza te rog (in rest post-ul e extrem de util)
Termen de depunere: 24 de luni
in
Termen de executie: 24 de luni
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

razvan96

Multumesc pentru corectura, asa se intampla cand te apuci de postare, te iei cu altele si iti amintesti dupa juma de ora. :D

dr4qul4

E postata si in lucrari diverse in B, dar aici e locul ei. Asa ca intreb si aici: Are voie PS3 sa se ocupe de bulevardele PMB?
Sau mai bine zis, i-a dat PMB voie? Au cerut macar? Aici nu mai e vorba de trotuare ca la Decebal, e vorba inclusiv de modificari de linii de tramvai
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist