Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 35 Guests are viewing this topic.

alecu26

E vorba si de asumarea unui accident masiv in tunel in care arzi ca sobolanii. E evident ca constructia si proirctarea nu pot fi problematice. Se aduce instant si usor expertiza. Atunci singura explicatie e la fazele ulterioare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Feri

QuoteAstăzi, 16 aprilie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:
Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții ,,Autostrada A1: Lot 2 km 44+000 - km 86+000", județele Giurgiu, Dâmboviţa şi Argeş

Scurtă descriere

    Proiectul urmărește reabilitarea și aducerea la o stare de viabilitate corespunzătoare a sectorului de autostradă, cuprins între km 44+000 - km 86+000. În conformitate cu situația de viabilitate a drumurilor, autostrada A1 între km 44+000 - km 86+000, are durata normată de funcționare expirată din 2005, iar ultima reparație capitală (reabilitare) a fost realizată în anul 2000. Expertiza tehnică realizată, relevă degradări de tip structural pe aprox. 46% din suprafața drumului: elementele constructive sunt într-o stare avansată de degradare, având durata normată de funcționare depășită. Șanțurile existente din beton sunt degradate. Starea tehnică a podețelor este nesatisfăcătoare.

    Sectorul studiat tranzitează următoarele Unități Administrativ Teritoriale: județul Giurgiu (Lot 2.1) pe sectorul cuprins între km 44+000 - km 48+922; județul Dâmbovița (Lot 2.2) între km 48+922 - km 80+182; județul Argeș (Lot 2.3) între km 80+182 - km 86+000. Lungimea amplasamentului pe care sunt prevăzute lucrările este de 42 km.

Principalii indicatori tehnico-economici ai obiectivului de investiții au fost aprobați cu Avizul Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Național și Locuințe nr. 22 din 29.03.2024. Lungimea totală a traseului este de 42,00 km, din care: lungime Lot 2.1: 4,922 km, lungime Lot 2.2:  31,260 km, lungime Lot 2.3: 5,818 km. Lăţimea platformei 26,00 m.

  Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 1.108.955 mii lei, din care: Lot 2.1 134.070 mii lei, Lot 2.2 872.882 mii lei și Lot 2.3 102.003 mii lei.

  Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 879.634 mii lei, din care: Lot 2.1 106.035 mii lei, Lot 2.2 693.085 mii lei și Lot 2.3 80.514 mii lei.

Finanțarea obiectivului de investiții se realizează de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
mt.ro

mirceaeliade

^Ce inseamna "C+M"? Ca 200k euro pare prea putin pentru "constructii".
Am impresia ca km 44 e cam limita pana unde se opreste SF-ul de largire A1 la 3 benzi.

yetiman

Din ce vad eu sunt:  879.634 mii lei
Adica 879.634.000 lei
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dkasjdoq

#60574
@mirceaeliade
Constructii + montaj

Vlad94

Nu cred ca e frica de intretinere. E frica de nou. Pana la Revolutie s-au facut fix 8 tuneluri pe drumurile nationale, iar in 2014 s-a construit tunelul nou de la Cheile Bicazului.
 Pana la Revolutie, rutierul a primit firmituri de finantari si probabil se respingeau oreice fel de proiecte care nu erau super justificate sau pe placul conducerii. De asta n-am prea construit centuri ocolitoare, portiuni half profile ale autostrazilor actuale si desigur tuneluri. Neconstruind tuneluri, nu ai specialisti in gestionarea acestora.

Bogdan27

Salut, astazi a inceput UMB sa aduca utilaje pe santier pt Lugoj Deva  :)

jalemare


Feri

AUTOSTRADA A1 SIBIU-PITEȘTI LOTUL 4 [ 14 Aprilie ] - Nasu Ion

Ash94

Quote𝗣𝗿𝗶𝗺𝗮 𝘀𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗮𝗻𝗮 𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟭 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿
Am fost pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟮: 𝗕𝗼𝗶𝘁𝗮 - 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, pentru a discuta cu antreprenorul și cu alți responsabili pentru a începe cu dreptul execuția lucrărilor cuprinse în prima Autorizație de Construire aferentă acestui lot, emisă la începutul acestei luni, dar și pentru a continua proiectarea și autorizarea restului secțiunii.
Stadiul proiectului pe acest șantier este următorul:
✅️ Conform Autorizației de Construire, încep lucrările pe teritoriile localităților Tălmaciu și Boița, între km 13+170 și km 14+150;
✅️ Vor fi executate lucrări de drum, de scurgere a apelor, de consolidare, de relocare rețele de utilități publice, de iluminat public și ITS, dar și lucrări pentru viaductul de la Boița în lungime de circa 700 metri;
✅️ A fost finalizată marcarea copacilor care au mai rămas în zonele efectuării studiilor geotehnice, iar în perioada următoare trebuie să înceapă și defrișările acestora;
✅️ Lucrările de defrișare au ajuns la 70% pe teritoriul județului Vâlcea;
✅️ A fost finalizată documentația necesară pentru defrișarea pe teritoriul județului Sibiu;
✅️ Continuă studiile geotehnice cu 7 instalații de foraj;
✅️ A început realizarea organizării de șantier în zona pentru care a fost emisă AC;
✅️ A început realizarea drumurilor tehnologice de acces in zona autorizată;
Pentru buna desfășurare a acestui proiect, este necesară o strânsă colaborare între CNAIR - Poliția Rutieră - antreprenor - autorități locale, astfel încât, în momentul începerii defrișărilor, restricțiile de trafic care vor fi impuse pe DN7 să afecteze circulația rutieră cât mai puțin și pe un termen cât mai scurt.
Totodată, este nevoie și de colaborarea antreprenorului de pe Secțiunea 2 a Autostrăzii Sibiu - Pitești cu antreprenorul primului lot din Autostrada Sibiu - Făgăraș, întrucât există o suprapunere pe 3 nivele, a celor 2 obiectiva, în zona Boița.

Sursa: Facebook/Irinel Scriosteanu

rocklee

 doamne ajuta ...si sa fie intrun ceas bun... :hug:  :notworthy:  :cheers:

danutzu_1069

Sper sa-si continue obiceiul de a vizita mai des si santierul asta...

Asta ca sa inteleaga turcii, ca cineva ii baga in seama si sta in carca lor

rocklee

la margina  :D

au fost aduse in santier utilajele de sapat tunelurile ....
iar pe drum din germania sunt cateva camioane speciale de scos materialu din tuneluri ... (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

bZ1-

cea mai buna veste pe ziua de azi

NoWords

Si-a cumparat Umbrarescu jucarii noi?  :o