Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 57 Guests are viewing this topic.

marius21

Quote from: NoWords on April 19, 2024, 01:49:29 AMSi-a cumparat Umbrarescu jucarii noi?  :o

Sunt utilajele cu care se va intra in tunel.

Dupa numar pare ca intentioneaza sa lucreze in paralel la cele 2 tuneluri ( cate unul pe fiecare sens), din ambele capete.

 Daca UMB incepe forarea efectiva in luna septembrie 2024, ne putem astepta ca galeriile sa fie finalizate pana in septembrie 2025 ( avand mediu zilnic de sub 3 metri ).  Cu partea de consolidare a tunelurilor ( tunelurile fiind punctul critic ) termenul din PNRR nu mai apare intangibil.

 Stie cineva cate utilaje speciale ( pt lucrul in tuneluri ) are Porr ?

tom_sawyer

#60586
Pentru comparație:

It's the final... breakthrough!
After 444 days of 24/7 works, our teams PORR Polska and PORR Austria have completed drilling the TS-26 tunnel. The 2300-meter-long crossing on the S3 Bolków - Kamienna Góra route is the longest non-urban tunnel drilled through rock in Poland. We got across the massif of the Kaczawskie and Wałbrzyskie Mountains to connect both threads of the tunnel, our teams, to connect people.

https://www.linkedin.com/posts/daniel-schrall-0a0515136_final-breakthrough-in-ts-26-tunnel-achieved-activity-6901951580959322113-tcoK

florin74

Din cate am inteles studiile facute arata ca geologia e super naspa pentru sapatura, deci o sa fie mai complicat.
Estimarile facute acum posibil sa nu aiba nici o legatura cu ceea ce o sa fie in realitate. Important e sa aiba si expertiza tehnica serioasa in spatele masinilor, si sa nu mai utilizeze principiul "noi muncim, nu gandim", aplicat mai ales pe Nadaselu-Zimbor cand au inceput lucru....

tom_sawyer

Quote from: Ionut on July 03, 2019, 11:28:10 AM3,44 km limita sectiune E1-Holdea (km 52+780-km 56+220) = SECTIUNEA E2 (cu tunelurile)

Plan de ansamblu cu Sectiunea E2 - zona tunelurilor. Observati cu atentie harta, unde incep si unde se termina tunelurile (observati si viaductul dintre ele). In stanga plansei este inceputul Sectiunii E2 si imediat vine tunelul 1, apoi viaduct, apoi tunel 2. In dreapta plansei se vede sapatura de la nodul Holdea. Finalul lotului 2 Lugoj-Deva este la km 56+220, in sapatura de la Holdea, in locul unde pe vremuri era lasata basculanta rosie.


Profilul longitudinal - calea 1.


^ Evident, plansele astea sunt orientative... sunt "la limita", cat sa poata oferta constructorii. Si-asa cred ca este foarte dificil pentru constructori sa oferteze, dar na, las specialistii sa se pronunte.

TibiV

Si nu uitati ca, la fel ca intotdeauna, @rocklee va fi acolo unde se lucreaza, caci el este mereu "de serviciu" pe santiere...

Multumesc, prietene @rocklee pentru primul reportaj de pe E2!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dragos_R

De cand asteapta roklee sa intre in paine iar  :) ... E ca spionii aia care stau in hibernare o buna perioada, si la un moment dat sunt reactivati, dovada pozele de mai sus  :welcome: !

pikciu005

Update pe harta CESTRIN:

A1 PiSi Sectiunea 5 - 64.96% (62.86%/29.02.2024)
A1 PiSi Sectiunea 4 - 28.38% (24.68%/29.02.2024)

Razvan.M

Quote from: tom_sawyer on April 19, 2024, 10:15:04 AM
Quote from: Ionut on July 03, 2019, 11:28:10 AM^ Evident, plansele astea sunt orientative... sunt "la limita", cat sa poata oferta constructorii. Si-asa cred ca este foarte dificil pentru constructori sa oferteze, dar na, las specialistii sa se pronunte.
Doar 5 ani de la aceasta postare  >:(  >:(  >:(

Dani

FOTO Umbrărescu a adus mari utilaje la tunelurile Lugoj-Deva, pentru care a angajat mineri

Constructorul român UMB a adus utilaje mari pentru tunelurile care urmează să fie săpate la autostrada A1 Lugoj – Deva și pentru care anterior a lansat anunț de recrutare de mineri.

Segmentul de autostradă, finanțat prin PNRR, are o lungime de 9,13 kilometri, din care 2 km cu tuneluri cu galerie dublă, iar termenul limită de finalizare este august 2026.
Durata lucrării este de 45 de luni, din care 11 luni proiectare și 34 de luni execuție, de la data emiterii ordinelor pentru proiectare, respectiv execuție. UMB s-a asociat cu firma Euro Asfalt din Bosnia-Herțegovina pentru că nu are experiență pe tuneluri.

Pe lângă tunelurile pentru urși, pe acest segment vor fi realizate și 8 lucrări de artă (poduri, podețe), între care un viaduct de peste 1 km, care are o complexitate mai ridicată.

"E o companie extrem de serioasă care pe toate contractele s-a ținut de termene, a avut lucrări și la noi în zona, le-a terminat în termenii contractului, de obicei înainte de termen. E un lucru bun că o companie românească se ridică la un asemenea nivel și ștacheta pe care o ridică UMB îi obligă pe ceilalți să își îndrepte activitatea", a declarat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, după ce a semnat contractul.

Finalizarea tronsonului lipsă din Autostrada Lugoj – Deva, de 9,13 km, este una dintre cele mai așteptate lucrări de infrastructură mare pentru vestul țării, în condițiile în care drumul național DN68A e cel mai tranzitat din zonă, mereu aglomerat, pe care șoferii de TIR-uri și camioane, respectiv cei de autoturisme îl folosesc deopotrivă în lipsa tronsonului de autostradă.

SURSA:https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/foto-umbrarescu-a-adus-mari-utilaje-la-tunelurile-lugoj-deva-pentru-care-a-angajat-mineri-21564006?utm_source=stireazilei&utm_medium=Referral&utm_campaign=Cross

costica1234

O mica filmare de ieri de la Bascov.


TibiV

Sanatate tie si intretinere buna a dronei!...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

#60596

O filmare de la  Virtual Press, cu utilajele deja pozate si filmare din drona cu zona decopertata, plina de apa.

Autostrada cu tuneluri. Apar primele utilaje pe Deva - Lugoj.

paulmare

Rocklee, multumim
sunt 4 pompe de torcretat in pozele lui (astea sunt, nu s-a zgarcit UMB https://www.putzmeister.com/web/turk/product-detail/-/product/205/wetkret-5) -
Deci clar ataca ambele tuneluri din 2 capete, si se intalnesc la mijloc

Archi

Structural, daca nu s-a schimbat ceva prin Proiectul Tehnic, vom avea 6 tuneluri forate (3 tuneluri duble). Tunelul mare, de 2 km este de fapt un tunel forat de 1km urmat de 400-500 de metri de cut and cover urmat de alti 500 de metri de tunel forat.

Cu 4 seturi de utilaje probabil 2 se vor folosi pentru forajul segmentului de ~1km iar celelalte 2 se vor folosi pe rand la celelalte 2 tuneluri forate, care insumeaza impreuna 1 km si ceva.

Sunt curios cum va aborda UMB sectiunea cut and cover si daca la final va fi vizibil pargungand tunelul ca s-a folosit alta metoda pe ~500 de metri

GIV

iar nu ne lasa baltile sa muncim :troll: