Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 48 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Pai cut&cover, are sectiune rectangulara, pe cand tunelul forat aia rotunda (sa-i zicem asa desi nu este chiar rotunda).

Ionut

Moaaaamăăă să vedeți voi ce clasă le dau minerii amatorilor de la Porr! :troll:

Eu mă rog la Dumnezeu și Sfânta Varvara să nu-și rupă vreunul gâtul pe-acolo...

a.l.x

O filmare frumoasă și de la frameD Future PRODUCTIONS.

A1 Margina-Holdea



Mulțumim!

Archi

^^^ @danutzu_1069 nu neaparat. Este intradevar o optiune sa fie rectangular dar se poate construi si bolta, vom trai si vedea ce se face..

danutzu_1069

Se poate daca il construiesti pe teren plat, ca sa zic asa.
Numai ca aici, se sapa pentru pereti mulati, se toarna capacul, si apoi se scoate ce e inauntru...asta e cut&cover...
Plus ca nu are rost sa pierzi vremea sa-l faci rotund, pentru ce?
Plus ca in zona asta poate fi facuta galeria de legatura pentru auto, si spatii de refugiu...

marius.firtonea

Dupa cum stiti de peste 2 saptamani s-a emis autorizatia pentru impresionanta distanta de 1km din 31 aferente lotului 2.
Stimabilul Scriosteanu a fost si el in vizita si ne-a anutat cu surle si trambite ca au inceput lucrarile la drumurile tehnologice si la organizarea de santier.
Va las cateva poze sa va convingeti singuri.



Drumul acela tehnologic a fost inceput de mai bine de o luna de o firma locala care aparent si-au adunat jucariile.

Au mai ras un deal aparent fara rost pt ca, conform, bornelor autostrada trece ft departe de acel deal.


Si cateva imagini cu traseul autostrazii in dreptul localitatii Boita si a tunelului din dreptul localitatii Boita.






Allex

^^ poate iesi bolta semirotunda daca s-ar construi ceva de genul ecoductului de pe Lugoj-Deva de pe lotul construit de UMB. Doar ca galeriile ar fi mai departate una de alta  ca sa existe con tinuitate cu galeriile forate.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

alecu26

Cut&cover cu bolta rotunda merge foarte bine. Mai ales daca se face prefabricat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cosmin_sb

in organizarea de santier a celor de la Mapa erau prezente vreo 9 bascule. In rest nu am obsevat de pe DN nici o miscare.

costica1234

Cam palidă mobilizarea la nodul rutier Curtea de Argeș. Mai jos găsiți filmarea de astăzi precum și una de acum 7 luni pentru comparație.



Americanu28

#60610
Pe Sibiu Pitesti lucrarile cred ca vor incepe pe Sectiunea 2 Boita Cornetu pana la finalul lunii mai daca turcii se mobilizeaza pentru executie corespunzator. Deocamdata cam atat anul acesta pe Sectiunea 2, restul este pe studii, proiectare si "negociere" :(( .
La Sectiunea 3 din Sibiu Pitesti daca se reuseste aprobarea documentatiei pentru autorizare de construire in infectia numita CNAIR si apoi eliberarea unei autorizatii de construire partiala pe un sector din acest tronson de autostrada, lucrarile ar putea incepe si aici la finalul verii 2024, dar la cata incompetenta si combinatii exista prin Ministerul Transporturilor si CNAIR slabe sanse. Nu mai zic ca Webuild este constructorul care nu iarta nici o slabiciune a CNAIR si profita de ea maxim prin claimuri si procese.
Pe Sectiunea 4, austriecii si echipa de romani de la Porr vor continua lucrul si lucrarile vor avansa. Este curios de vazut cum se va comporta terenul din amplasament in momentul cand vor incepe efectiv lucrarile adevarate la partea de terasamente.
Pe Sectiunea 5 daca Webuild se mobilizeaza gen UMB, sunt sanse sa se finalizeze anul acesta acest tronson de autostrada si dare in trafic. Ramane de vazut si depinde de mobilizarea constructorului si daca idiotii din CNAIR au bani pentru a le plati certificatele de plata.
Pe Lugoj - Deva Lot 2 lucrurile sunt destul de complicate, UMB ul nu are capacitatea in acest moment sa gestioneze un proiect de proiectare si executie tunel rutier de autostrada, mai ales un ansamblu de 3 tuneluri rutiere cum este la Holdea si intr-un amplasament groaznic din punct de vedere geotehnic. Raman la parerea ca vor incepe executia decat la partea de lucrari de drum si pod fara tunel anul acesta.
Marea vina pentru situatia contractelor o poarta CNAIR prin oamenii incompetenti si obedienti care se afla la conducerea si luarea deciziilor pe care la iau in cadrul \acestei companii.

a.l.x

QuoteAntreprenorul care va executa secțiunea lipsă din autostrada #A1 Lugoj – Deva, lotul 2, a adus utilaje în zona șantierului. Dinspre nodul rutier Holdea spre Margina au început lucrări pregătitoare pentru drumul tehnologic.

Powered by API/PUM imgur uploader

DRDP Timișoara

Feri

#60612
Quote𝗣𝗶𝗹𝗼𝘁𝗶 𝗳𝗼𝗿𝗮𝘁𝗶 𝗽𝗲 𝘂𝗻𝗮 𝗱𝗶𝗻 𝘀𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗹𝗲 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗮𝗻𝗲 𝗮𝗹𝗲 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟭
Am fost pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟭, unde stadiul lucrărilor este următorul:
✅️ a început forarea piloților de probă, necesari testării acestora în condițiile geotehnice specifice zonei - în total, vor fi forați 21 piloți de probă, câte 3 piloți în 7 zone diferite ale amplasamentului. Până acum, au fost forați piloții din 4 zone, iar la sfârșitul săptămânii va începe și testarea acestora de compresiune și smulgere. Adâncimea de foraj a acestora variază intre 25 și 40 de metri;
✅️ este în curs de desfășurare activitatea de cercetare a siturilor arheologice;
✅️ a fost finalizată activitatea de defrișare în afara Fondului Forestier;
✅️ este în curs de finalizare activitatea de defrișare în Fondul Forestier;
✅️ este în curs de finalizare Proiectul pentru Autorizația de Construire, urmând a fi predat luna aceasta;
✅️ continuă lucrările de amenajare a organizării de șantier în comuna Cepari, pe un teren de 7 hectare, unde vor fi amplasate birourile administrative, dar și stațiile proprii de asfalt și beton;
✅️ este în curs de execuție punctul de lucru Racovița, pe un teren de 4 hectare, care va cuprinde birouri administrative, laborator, 2 stații de betoane, poligon de prefabricate.
Începutul organizării de șantier este unul bun și suntem încrezători că antreprenorul va repeta organizarea și mobilizarea bună de pe Secțiunea 5, acolo unde lucrările sunt în avans față de grafic.
I.Scriosteanu/TheRomanian YT

Ionut

ACUM este momentul să ne susțineți dacă vreți să existe în continuare Asociația Pro Infrastructură, adică singura voce independentă care monitorizează toate proiectele majore de infrastructură de transport din țară. Direcționați 3,5% pentru API în caz că nu ați făcut-o deja. Aproximativ 15400 RON au fost strânși în 2023 prin campania 3,5%.

Știți ce aveți de făcut? De aici descărcați Declarația 230 pre-completată cu datele noastre.
Nu știți și/sau aveți întrebări? Găsiți detalii și explicații pe thread-ul dedicat.

M-U-L-Ț-U-M-I-M!