Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 62 Guests are viewing this topic.

costica1234

#60330
O filmare puțin mai lungă de azi de la Bascov. Am inclus în material și câteva poze de săptămâna trecută cu cârpeala pe care au făcut-o la acel pilon-problemă. Să sperăm că va trece cu bine testul timpului! Altfel, avem mini-grinzi pe rampa de sud în zona canalului și în curând vor apărea și antretoazele pe pile. Luna viitoare ar putea trece la montarea grinzilor principale ale podului, woo-hoo!  8)



montaniardul

La nodul Bascov se vor monta grinzi de otel sau beton?

Gio

Nu e vorba doar de ritmul turcilor, problema e ca evolutia asta nu-ti starneste incredere ca pot construi acest lot.

Ionut

Bă frate dar ce lucrează ăștia. La câțiva kilometri de Bascov pământul e îmbibat cu apă.

Pffff. Bă WeBuild, voi nu ați citit ce zice CNAIR că e bălți?

Csfncsf...

bogdan4ice

Si-n alta parte ne facem ca lucram ca sa terminam in octombrie...
Fiecare isi aloca resursele cum crede de cuviinta sau cum cer ce dau sau nu certificate ...
Dorintele noastre pot coincide sau nu cu modul de lucru al unuia sau altuia...

Csfncsf...

alexandru_m

Replica lui Ionut se referea la ce a zis CNAIR legat de Dx12T4. Intersectia cu A1 este la cativa km mai spre Bucuresti si zona este parasita de constructor. Scuza fiind ca nu se poate lucra deoarece pamantul este imbibat cu apa.

carutasul

păi se știe că apa se duce la vale :)

CAS

Quote from: montaniardul on March 11, 2024, 10:22:54 PMLa nodul Bascov se vor monta grinzi de otel sau beton?

Grinzi din beton. Si probabil in luna aprilie vor aparea si in santier.

ovicor

Da, apa se duce la vale, iar CNAIR/MT duca-se pe pe nisip!

alecu26

Legat de lungime grinzilor:
1. Srict pt montaj, vorbim de vreo 35 de metri. Se vede rostul de imbinare a grinzilor. (Probabil deschiderea e pe la 40 de metri...dar aia conteaza la calcul static mai mult).
2. Drumul e un drum agricol, cu latime mica, la care au pus 5 grinzi cred. Cea ce e enorm, dar e intradevar o modalitate de a mari deschiderea si a pastra gabaritul grinzilor mai mic.
Cat de comolicat e cu grinzile mari si grele vom vedea in curand pe fostul lot Bechtel unde cineva ori va face ca Bechtel sa treaca peste viaductul Suplacu si peste urmatorul...si peste urmatorul...
Sau sa transporte grinzile de 160 de tone pe acele DN uri si sa le monteze cu macaraua.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Lasand malitiozitatea si alte aspecte deoparte...excavatoarele alea se catara unde nici la.executie normala.de autostrazi nu am prea vazut inca in Romania. Poate mai.filmeaza care zonele.unde se foreaza.
Cat despre foraje...o posibila explicatie tehnica e ca proiectantul a cerut ceva date suplimentare, poate mici ajutari de proiect dupa primele foraje...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

reed

Eu cred că turcii o sa inceapã doar daca au siguranța ca au terenul relativ stabil .Daca le iese cu minus,nu cred că o să vedem proiectul ăsta dus la capăt.Sunt la limitã mult cu prețul proiectului,chiar și cu preturi ajustate.

sublimu

PISI2 :

https://www.g4media.ro/presedintele-cj-valcea-spune-ca-lucrarile-la-tronsonul-2-al-autostrazii-sibiu-pitesti-incep-in-aceasta-primavara-e-cea-mai-dificila-portiune.html

"proiectarea se va termina curând" ,"au dat asigurări că sunt în grafic cu proiectarea" " lucrările efective vor începe în această primavară".

Nici un termen precis.

danutzu_1069

Pai primavara asta mai inseamna 2,5 luni.

vm75

#60344
Alegerile locale sunt in iunie, numa' bine ar merge de ziua copilului o inaugurare cu steaguri si focuri de artificii, ca da bine la fraieri. Au brevetat cei de la Alsim pe A0 inaugurarea cu fast a lucrărilor (si inaintea lor Olguta cu bordura pe DEx12). Mai greu cu finalizarea, dar poporul uită repede. Important e sa-si faca cine trebuie poze cu excavatorul pe coclauri.