Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 18 Guests are viewing this topic.

hefaistos

E si o chestie de disciplina a muncii, nu neaparat de pastrare a secretului.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

costica1234

De acord cu lipsa de profesionalism, insa putea sa se lase doar cu o sanctiune / un avertisment.

Am terminat cu editarea video si las mai jos cele doua filmari. Desi scurt, lotul 4 este unul destul de greu de filmat. Drona pierde foarte usor semnalul printre dealurile inalte si trebuie mers la altitudini foarte mari uneori.



dorum


hefaistos

Eu as intreba de celelelalte tuneluri, cele de la Holdea-Marginea. Ratam si acolo termenele PNRR? Hai UMB, hai EuroAsfalt, hai ca se poate!  :D 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

pasadia

Si PiSi2 si Holdea sunt inca in termenul de proiectare. Nu exista AC, nu aveti ce lucrari sa vedeti in teren, hai sa nu exageram cu rezilierea.

Gio

Pe PiSi3 exista AC? Si atunci cum de au putut italienii sa inceapa organizarea de santier de pe acum in timp ce turcii nu misca nimic pe lotul 2? Mai ales ca termenul pt AC pe PiSi3 este 1 februarie fata de 1 ianuarie la turci.

mariusj

Totuși săptămânal văd ceva acțiune la organizarea de șantier de la Mapa Cengiz, dar anemică.

danutzu_1069

@Gio, nu-ți trebuie ac pentru organizarea de șantier... nici macar pentru decopertări... Deci... 🤔

reed

#59618
Memorie scurta mai aveți .Poate ați uitat că Makyol au fost singurii ofertanți pe lotul 2.Firma noua cu experiență 0 in Romania ,la ce va așteptați?Este un contract cu risc mare de eșuare.Daca nu merge așa,mai bine sa rezilieze,sa facă un SF pe bune și după sa reliciteze.

Ionut

#59619
Nu Makyol, Mapa-Cengiz.

Ce decopertări să vedeți? Trebuie să aducă PT în CNAIR în decembrie.

carutasul

unii din noi deja ambalează motorul nerăbdători să treacă munții pe autostradă :)
Din păcate probabil mașinile actuale deja vor fi plecat pe ultimul drum la Rabla în acea zi :)

hefaistos

Lotul 3 e cheia. Chiar dacă Mapa si-ar da obștescul sfârșit, porțiunea care va rămâne va avea 35 de km, DN bun chiar cu porțiuni la nivel 2+1. Lotul WeBuild in schimb este esențial, pentru ca elimina peste 100 de km, cu treceri prin multe localități și relief dificil pe alocuri.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

AdrianRO

Se intampla ceva cu mapa cengiz de se canta prohodul lor si lotului?

klax187

Asa i se canta "prohodul" si la PORR pe lotul 1 cand au inceput treaba.
Ca nu decoperteaza suficient de repede, ca nu s-au apucat serios de viaduct, ca au trecut 6 luni si inca nu sunt foraje, etc.
Suntem nerabdatori, ce sa facem  :lol:

florin74

Nu prea se intampla mai nimic, aia e problema. Si semnalele sunt ca nu prea se descurca la capitolul management proiect pana acum. Haos, dezorganizare, abordari gresite, ei cred ca ce a mers in Turccia merge si aici. Realitate e alta. Dar in fine, vorba lui Ionut, sunt inca in faza de elaborare PT. Asteptma macar din primavara niste AC-uri pe anumite segmente mai putin probloematice, si poate ceva inceput de lucrari. Speranta moare ultima.