Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

14 Members and 41 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#62295
Quote from: Konter on September 26, 2024, 01:40:10 PMPână în prezent au fost forate două treimi din lungimea ambelor fire de tunel, fiind executați:
* 955 metri în Tunelul Daniela (sensul de mers Sibiu-Pitești)
* 840 metri în Tunelul Alina (sensul de mers Pitești-Sibiu)

Quote from: Ash94 on September 23, 2024, 10:29:41 AMTunel Momaia

Data Fir 1 - SB-AG Fir 2 - AG-SB
03.10.20230m0m
25.10.2023necunoscut0m
10.01.2024142m80m
15.02.2024314m195m
08.03.2024414m283m
15.03.2024450m307m
29.03.2024491m364m
30.04.2024580m430m
11.05.2024625m470m
18.05.2024650m500m
07.06.2024714m580m
05.07.2024760m651m
19.07.2024793m692m
08.08.2024845m725m
25.08.2024882m742m
05.09.2024900m778m
21.09.2024940m830m
26.09.2024955m840m
Ramas395m510m

Quote from: Ionut on August 27, 2024, 01:19:08 PMAPI pe Facebook poziție completă din 4 august

Tot pe Autostrada A1, austriecii de la Porr fac cei 1,35 kilometri ai tunelului Curtea de Argeș cu specialiști cu experiență vastă din 14 țări. Au început portalul de est în iunie 2023 și forarea propriu-zisă abia în octombrie 2023. Deci vreo 4 luni doar pregătirea portalului!

tom_sawyer

#62296
Tunelurile UMB, pag. 39:
https://www.anpm.ro/documents/12220/76187319/Memoriu+de+prezentare+autostrada+Lugoj+-+Deva.pdf/cfdc6501-d22f-4a7b-9d3a-6525c9f2834c

Avem tunelul mic (Tunelul 1) și tunelul mare (Tunelul 2) - acesta din urmă cu cover&cut la mijloc.

Tunelul 2:
- o galerie are următoarea structură: 40m portal&tunel la zi + 800m tunel NATM + 73m cover&cut + 838m tunel NATM + 234m portal&tunel la zi = 1985 m
- a doua galerie: 41m portal&tunel la zi + 869m tunel NATM + 300m cover&cut + 586m tunel NATM + 29m portal&tunel la zi = 1825 m

Luăm viteza medie a PORR: 2,5 m/zi

Presupunem că tunelul 2 va fi atacat din ambele capete, cu 4 seturi de utilaje.

Durata va fi dată de cea mai lungă porțiune NATM. 869/2,5 = 347 zile, doar pentru excavare. Plus un an pentru cămășuire, instalații etc.

Deci este la limita limitei pentru încadrare la final de 2026.


Deocamdată au AC pentru tunelul 1 și pentru jumătate din tunelul 2:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg461630#msg461630

Konter

" Pentru Secțiunea 3 Cornetu – Tigveni din Autostrada Sibiu – Pitești urmează să fie obținută anul acesta o autorizație de construire parțială.
Constructorul italian nu s-a încadrat în perioada contractuală de proiectare, așa că a fost emisă o extensie, spune Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt al CNAIR.
Contractul de proiectare și execuție pentru această secțiune a fost semnat pe 1 august 2022 și pe 1 februarie 2023 a fost emis ordinul de începere pentru proiectare, perioadă care urma să dureze un an.
Până acum constructorul a predat Proiectul pentru Autorizația de Construire și Proiectul Tehnic de Execuție, acestea fiind în analiză la CNAIR. ,,Încercăm să obținem anul acesta o autorizație de construire parțială", spune Alin Șerbănescu.
Perioada de execuție contractuală este de trei ani și nouă luni."

Patriciu

https://www.cjarges.ro/comunicate-de-presa/-/asset_publisher/Vd0KogzeD4zQ/content/s-a-semnat-contractul-de-finantare-pentru-modernizarea-dj-703-h-salatrucu-valcea?redirect=%2Fcomunicate-de-presa%2F%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_Vd0KogzeD4zQ%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_pos%3D1%26p_p_col_count%3D2

pe pagina CjArges....

S-a semnat contractul de finanțare pentru modernizarea DJ 703 H Sălătrucu - Vâlcea
Consiliul Județean Argeș continuă investițiile în infrastructura rutieră ! A fost semnat contractul de finanțare pentru obiectivul de investiții ,,Modernizare DJ 703 H Sălătrucu-Vâlcea, km 25+200 - km 27+202,65 și km 28+520 - km 29+863, în lungime de 3,345 km"


Consiliul Județean Argeș continuă investițiile în infrastructura rutieră ! A fost semnat contractul de finanțare pentru obiectivul de investiții ,,Modernizare DJ 703 H Sălătrucu - Vâlcea, km 25+200 - km 27+202,65 și km 28+520 - km 29+863, în lungime de 3,345 km". Proiectul este finanțat în cadrul Programului național de investiții "Anghel Saligny". Amplasamentul investiției se află în extravilanul comunei Sălătrucu din județul Argeș și până la limita cu județul Vâlcea.

"Investiția este una foarte importantă întrucât DJ 703 H leagă județul Argeș de Valea Oltului. Modernizarea porțiunii aflată pe teritoriul județului Argeș va fi continuată prin investiții de modernizare și pe tronsonul aflat pe teritoriul județului Vâlcea, până la Câineni. Este vorba de un proiect finanțat tot prin programul Anghel Saligny și implementat de Consiliul Județean Vâlcea. După finalizarea lucrărilor pe întregul tronson, atât în Argeș, cât și în Vâlcea, DJ 703 H va deveni cea mai bună alternativă la Valea Oltului (DN7). Iată că în continuare, în echipă, reușim să demarăm proiecte și să realizăm investiții importante pentru județul Argeș. Vreau să mulțumesc echipei din Consiliul Județean Argeș, factorilor guvernamentali, Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației." - Marius Nicolaescu, vicepreședinte Consiliul Județean Argeș.

Valoarea totală a investiției este de 20.109.091,40 lei cu TVA, din care buget de stat 19.416.751,76 lei cu TVA și buget local 692.339,64 lei cu TVA. Durata estimată de realizare este de 23 de luni, din care procedura de achiziție publică - 3 luni, proiectare - 3 luni și execuție - 17 luni.

În perioada următoare, vor fi demarate procedurile de achiziție publică pentru proiectare și execuție lucrări.

RaduG

DJ 703H va fi o legătură importantă între Valea Topologului și Valea Oltului, după ce se va termina lotul 4 Curtea de Argeș-Tigveni. Fezabilă doar pentru autoturisme, va scurta mult timpul de traversare, ocolind zona aglomerată Rm. Vâlcea - Calimănești.
Dar această asfaltare acoperă doar sectorul argeșean, de 3 km. În Vâlcea e grosul, și nu mi-e clar cât au asfaltat din sectorul lor.

naivu

^ar putea fi o legătură importantă imediat după inaugurarea PiSi5, CdA-Tigveni-Salatrucu e perfect circulabil.
Când am fost pe Cornetu-Salatrucu, țin minte o portiune cu drum de pământ mai lungă de 3km (pe hartă par 5km minim) și fără intervale asfaltate. Nu știu cât ajută dacă modernizează 2km, pauză 1km, încă 1km și iar pauză!
Iar pe acolo sigur se vor călca pe picioare cu șantierul PiSi3.

miahi

La partea cu santierul PiSi3 ma gandeam si eu, nu stiu cat de inspirata este modernizarea unui drum pe unde probabil vor trece destule utilaje mari.

Alternativa mai buna este 703G, care are lipsa doar cativa km in Arges de modernizat, in Valcea este bun pana la centura Calimanesti.


marius.firtonea

Se pare ca s-a infaptuit fratia turceasca. Cife Makyol aduceau beton la viaductul de la Boita.
Ma intreb in ce an vor avea si Mapa statia de beton functionala?  :o

cosminn

TUNEL Curtea de Arges Ep. 14 | TIMELAPSE The new austrian tunneling method NATM Autostrada A1


Sursa: Raducu

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marius.firtonea


Ash94

Quote from: Ash94 on September 23, 2024, 10:29:41 AMTunel Momaia

Data Fir 1 - SB-AG Fir 2 - AG-SB
03.10.20230m0m
25.10.2023necunoscut0m
10.01.2024142m80m
15.02.2024314m195m
08.03.2024414m283m
15.03.2024450m307m
29.03.2024491m364m
30.04.2024580m430m
11.05.2024625m470m
18.05.2024650m500m
07.06.2024714m580m
05.07.2024760m651m
19.07.2024793m692m
08.08.2024845m725m
25.08.2024882m742m
05.09.2024900m778m
21.09.2024940m830m
09.10.2024983m854m
Ramas367m496m

AdrianB1

@naivu , bucata de la Salatrucu la granita de judet are 5 km, dar o parte din drum va fi deviata permanent ca parte din proiectul A1 lot 3, iar o parte se intersecteaza cu autostrada. Cred ca asta explica de ce modernizarea e pe bucati, se vede pe harta API devierea si bucatile ramase separate.

voicul

Makyol a ajutat si Alsim sau pe Nurol (?) in proiecte = smecheri?
Pana la urma e important sa faca A13 in termen calendaristic, nu cum ni se par noua.