Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#62295
Quote from: Konter on September 26, 2024, 01:40:10 PMPână în prezent au fost forate două treimi din lungimea ambelor fire de tunel, fiind executați:
* 955 metri în Tunelul Daniela (sensul de mers Sibiu-Pitești)
* 840 metri în Tunelul Alina (sensul de mers Pitești-Sibiu)

Quote from: Ash94 on September 23, 2024, 10:29:41 AMTunel Momaia

Data Fir 1 - SB-AG Fir 2 - AG-SB
03.10.20230m0m
25.10.2023necunoscut0m
10.01.2024142m80m
15.02.2024314m195m
08.03.2024414m283m
15.03.2024450m307m
29.03.2024491m364m
30.04.2024580m430m
11.05.2024625m470m
18.05.2024650m500m
07.06.2024714m580m
05.07.2024760m651m
19.07.2024793m692m
08.08.2024845m725m
25.08.2024882m742m
05.09.2024900m778m
21.09.2024940m830m
26.09.2024955m840m
Ramas395m510m

Quote from: Ionut on August 27, 2024, 01:19:08 PMAPI pe Facebook poziție completă din 4 august

Tot pe Autostrada A1, austriecii de la Porr fac cei 1,35 kilometri ai tunelului Curtea de Argeș cu specialiști cu experiență vastă din 14 țări. Au început portalul de est în iunie 2023 și forarea propriu-zisă abia în octombrie 2023. Deci vreo 4 luni doar pregătirea portalului!

tom_sawyer

#62296
Tunelurile UMB, pag. 39:
https://www.anpm.ro/documents/12220/76187319/Memoriu+de+prezentare+autostrada+Lugoj+-+Deva.pdf/cfdc6501-d22f-4a7b-9d3a-6525c9f2834c

Avem tunelul mic (Tunelul 1) și tunelul mare (Tunelul 2) - acesta din urmă cu cover&cut la mijloc.

Tunelul 2:
- o galerie are următoarea structură: 40m portal&tunel la zi + 800m tunel NATM + 73m cover&cut + 838m tunel NATM + 234m portal&tunel la zi = 1985 m
- a doua galerie: 41m portal&tunel la zi + 869m tunel NATM + 300m cover&cut + 586m tunel NATM + 29m portal&tunel la zi = 1825 m

Luăm viteza medie a PORR: 2,5 m/zi

Presupunem că tunelul 2 va fi atacat din ambele capete, cu 4 seturi de utilaje.

Durata va fi dată de cea mai lungă porțiune NATM. 869/2,5 = 347 zile, doar pentru excavare. Plus un an pentru cămășuire, instalații etc.

Deci este la limita limitei pentru încadrare la final de 2026.


Deocamdată au AC pentru tunelul 1 și pentru jumătate din tunelul 2:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg461630#msg461630