Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 67 Guests are viewing this topic.

GIV

^^ oare de ce nu folosesc toti constructorii tipul de pile de la 14:23?  mi se par a fi cele mai economice de pe toate loturile

alexV

Proiectant SSF. Nu toata lumea il are. Tot acolo au optimizat si nr de piloti sub pamant. Acelasi tip de piloni sunt si pe A10 lot 2, unde tot SSF a proiectat viaductul peste CF. Din acelasi registru sunt si grinzile de pod cu gaura pe mijloc si subtiri.

Chiar, are cineva o sinteza cu loturile un SSF proiecteaza? Cred ca e si pe A7 pe ceva lot, si daca nu ma insel e si pe PiSi 4.

adrian sibiu

Bună dimineața!
Viaductul Tălmaciu 10.06.2022 !
S-a turnat segmentul 5 la pila ax 30 !
Enjoy !



GAC

Inclin sa cred ca cea mai mare greseala aferenta lotului 1 (PORR), din partea autoritatilor a fost alipirea viaductului Boita la lotul 2.
Ar fi trebuit exact invers, ca lotul 1 sa ia si cativa Km din lotul 2, eventual cu termen devansat. Daca ar fi fost sa fie asa, acum am fi avut lucrari si la tunele si am fi vazut cum se prezinta geologia.
De asemenea, sunt f curios cum o sa se procedeze cand o sa se faca respectivul viaduct, chiar langa rampa de coborare de la Boita, avand in vedere proximitatea fata de viitorii piloni (nu m-ar mira ca radierele sa pilonilor sa fie chiar sub rampa). Dupa mine sunt 3 variante: 1. se opreste circulatia pe rampa (si implicit lotul 1) si se fac gropile de radier, coloanele, radierele si pilonii si se redeschide lotul 1; 2. Se folosesc palplanse ca sa se poata lucra la gropile de radier fara a afecta circulatia pe rampa; 3. se inalta terasamentul in zona respectivilor piloni (pana la cota rampei de coborare), se foreaza coloanele la adancime mai mare si se toarna radierele la cota rampei Boita.

Archi

Sau facem deschiderea centrala mai mare, eventual cu tablier metalic si nu ne atingem deloc de rampa existenta.

alecu26

Nu cred sa fie asa aproape radierele. E totuși pod cu deschideri de 120 de metri și doar pe lateral au grinzi prefabricate. Cred ca 1...2 deschideri.
Plus ca măcar la acest nivel aceasta coordonare a fost făcută de autorul Sf ului. Mai ales ca SF ul loturilor de pe capete e chiar detaliat și bine făcut. Pe parte de drumuri mai ales.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paullie

Asa acuma scosei cariocile de la naftalina si sa reiau durerea cea mare. Cu A13 facuram praf toata zona Boita, de ce ne mai trebuie jde mii de tunele? Plus cocoasa? Nu merge sa facem cum e cu albastru in poza?



Europiu

Posta Horațiu Cosma acum câțiva ani o explicație de ce nu s-a mai făcut ca în schița ta. Din păcate nu mai găsesc postarea. Poate revine Horațiu... Eh, așa e, unele teme, care ne macină, reapar ciclic.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

paullie

Daca nu ma insel era vorba de ROSPA si ROSCI. Care au fost facute preaf de AMC2 pentru A13.

alecu26

Explicația e simpla. Cineva nu a vrut...sa proiecteze tunele. Nici măcar la nivel de SF. Adică gen....o gaura neagra pe o hârtie alba cu un punct alb în mijloc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Mascarpone

#57235

Europiu

Ca idee, da, dar era doar tangențial legat de nodul cu A13. Mai mult era vorba de traseul A1 și că se studiaseră ambele posibilități de ocolire a Boiței. Cineva a concluzionat că prin vest e mai avantajos și așa a rămas.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Era vorba despre aria aia protejată pe care o trăseseră unii în certificatul de naștere fix până în DN7 complet artificial. Și cum prin 2016 era bau bau acordul de mediu, CNAIR indica proiectanților să facă orice e tehnic sau atehnic posibil să ducă traseele cât mai departe de arii protejate, că "îs unii Gică contra la mediu cu asociații și interese care ne blochează autostrăzile și mai bine să nu ne legăm de cap cu ei", asta fiind gândirea îngustă CNAIR.

raulbogdan23

P3-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/1215.02.2022+734
7/1222.02.2022+741
8/1228.02.2022+647
9/1208.03.2022+855
10/1215.03.2022+762
11/1222.03.2022+769
12a/12 (P3-P4)30.03.2022+877
12b/12 (P3-P2)06.04.2022+784

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.04.202201.05.202221

P4-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.202209.02.202211

P3-B in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.04.202207.05.202223

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1213.05.202200
2/1220.05.2022+77
3/1227.05.2022+714
4/1203.06.2022+721
5/1210.06.2022+728
6/12soon028

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

P4-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

P5-B - in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.02.202225.02.202215

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1203.03.202200
2/1211.03.2022+88
3/1217.03.2022+614
4/1224.03.2022+721
5/1201.04.2022+829
6/1208.04.2022+736
7/1214.04.2022+743
8/1220.04.2022+649
9/1203.05.2022+1362
10/1210.05.2022+769
11/1218.05.2022+877
12/1231.05.2022+1390

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

Europiu

Da... și mai făcuse și cutter un fotoreportaj după o vizită în teren, 2015-2016? Încă înainte de a fi consilier pe infrastructură al prim-ministrului... OMG, ce-am mai îmbătrânit!  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).