Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 48 Guests are viewing this topic.

oneLess

^ P5-B este finalizat. Ce este cu roșul ăla la P3-B 2/12?

danutzu_1069

^O fi tablierul gata dar sistemul de cofrare inca este calare pe el...
Deci, nu e gata.

alecu26

Și după toată tevatura cu avizele de mediu, și mutatul autostrăzii în ceafa celor din Boita, peste dealuri și păduri și versanți instabili.....doar 2..3 ani mai târziu băgăm tot acolo autostrada. În loc sa o aducem frumos undeva în zona Vestem și intersectia cu A1 sa fie pe la km 3....6.
Cumva lipsa asta de coordonare și instabilitate seamănă cu ce s-a întâmplat la Arad unde direcția principala de trafic este preconizata pe axa Oradea Timișoara. Și uite ca au trecut 20 de ani și încă nimic pe super importanta exa de transport internațională Oradea Timișoara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

oneLess

Cel mai ciudat pentru mine la nodul ăla de la Boița este că după cum văd eu pe harta API, vor construi încă un viaduct cu un singur fir paralel cu viaductul de acum, pentru intrarea spe Sibiu!

paullie

Da corect @oneLess. Uitasem. Oof Doamne cred ca daca o luam la bani marunti:

1. O luam pe ce am desenat cu albastru
2. Mutam A13 - A1 in zona Vestem tunelul din Dealul Bradu iese de 7 ori mai ieftin.

oneLess

^ Cred că e târziu cu mutatul. Primarul de la Boița nu lasă să treacă așa oportunitățile pe lângă el. A început deja s-o pună de un parc nou industrial  :D

danutzu_1069

Nu luat de buna schita nodului de la Boita... Nu are logica inca un viaduct cu un fir....

paullie

Si ce este logic in tara asta? Daca pâna si Jaspers au inghiti pe nemestecate nodul Boita, cocoasa Focsani si portiunea de A1 demolata.

b1

Viaductul Tălmaciu: mai 2021 VS mai 2022:




Google Maps.

Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

alecu26

Quote from: danutzu_1069 on June 12, 2022, 11:22:36 AMNu luat de buna schita nodului de la Boita... Nu are logica inca un viaduct cu un fir....
Ba da. Va fi. Asta doar ca nici măcar aici nu s-a chinuit cineva sa tragă puțin de curbe...de aliniamente...de raze...și sa facă încadrarea înainte de viaduct. Dar nici măcar asta nu va fi cea mai rea veste. Vestea rea e ca cel mai probabil va fi un viaduct cu grinzi din beton de 40 de metri. Asa ca să privim cu atenție la pozele actuale de pe google mapa ca peste 3 ani vor arata groaznic perspectivele vizuale de acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Pe scurt: nodul de la Boita este o mizerie sinistra.

O mizerie ilogica, contrara bunului simt, calculului economic si chiar si criteriilor de mediu - de la zone protejate futute aiurea la milioane de masini care vor arde sute de mii de litri de benzina/motorina (sau kWh) pe niste kilometri suplimentari pe un traseu de care nu are nevoie nimeni.

Uneori mi-e dor de un personaj pe care l-am urat sincer: Ceausescu. Cu gandirea lui de juma' taran, juma' cizmar, de multe ori lua o decizie corecta (evident, la fel de des gresea...). Dar chiar daca nu era decizia optima, se executa - si inca foarte rapid. Bucurestenii de varsta mea sunt constienti ca Pasajul Unirii (rutier) s-a facut intr-un timp record - zici ca era ]n Piccadilly Circus... O asemenea lucrare ar paraliza astazi Bucurestii cel putin 2 ani.

Sunt convins ca impuscatu' i-ar fi trimis pe "ganditorii de la Boita" sa gandeasca la metode optime de sapare a canalelor navigabile sau a galeriilor de mina - dar la fata locului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan01

#57252
Avem capre pe viaduct !  :lol:

Imagine preluată din filmarea lui Oli.




vancouver

Sper din toata inima sa nu puna panouri antifonice pe viaductul Talmacel, sau macar sa fie transparente. Privelistea din masina o sa fie breath-taking.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

survola

Don't hold your breath  :D