Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 62 Guests are viewing this topic.

zuma80

Podurile facute de UMB pe DX12 (40km cu totul in 2 ani) au peste 3,5 km si ma refer la cele din cordpul DX-ului nu si nodurile sau supratraversarile si nici Ganeasa unde este un fel de inca un pod peste Olt.
Astaldi a lalait treaba aici fara discutie asa ca mai au de tras ca sa arate a mare santier. Pana acum se aseamna cu Alsim pe A0.
Pentru A6!

alecu26

Tot uitam timpul foarte lejer avut de Astaldi la dispoziție pt a finaliza contractul. E foarte ok unde au ajuns acum cu structurile. Vedem deja câteva elevatii....în curând vor apărea rigle l...deci pregătiți de grinzi. La nici un sfert din timpul contractual (sau cât o fi).
Sa nu uitam ca au și modificat mult proiectul și e totul foarte simplu acum....
As zice ca funcție de cum au decis sa producă grinzile prefabricate de beton...pot avea acolo o problema. Probabil au în jur de 1000 de grinzi pe proiect (cel putin). Asta înseamnă 2 ani de produs grinzi dacă fac 2 pe zi sau chiar +3 ani dacă fac 1 grinda pe zi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: Radu Ignat on June 04, 2022, 11:04:18 AM

Mi se pare mie sau la 1.18 torcreteaza zidurile de sprijin?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan01

^
Le torcretează. Se observă și pompa aflată în spatele betonierei.

Telvanni

Exista vreo plansa cu nodul de la capatul actual al A1, la Pitesti? Eram curios cum e configurat...

GIV


A1 Pitești - Curtea de Argeș motorway / Autostrada A1 Pitești - Sibiu, Secțiunea 5, modelul 3D


Anonymous Rider

Segmentului de la Holdea i s-a prelungit termenul de depunere până în 27.

jalemare

Având în vedere faptul că în data de 09.06.2022 se împlinește termenul limită pentru depunerea ofertelor așa cum a fost stabilit prin Anunțul de Participare, CNAIR a decis prelungirea termenului de depunere a ofertelor, fiindcă:

deși la solicitările de clarificare adresate de operatorii economici până la data de 16.05.2022 (termenul stabilit prin documentația de atribuire până la care operatorii economici interesați puteau adresa clarificări cu privire la documentele achiziției), Autoritatea Contractantă a răspuns, în termenul legal, prin publicarea în SEAP, a Clarificării nr. 1 din 27.05.2022;
volumul de solicitări de clarificare suplimentare, care au fost depuse ulterior expirării perioadei prevăzute în Documentația de Atribuire până la care operatorii economici interesați puteau adresa întrebari cu privire la documentele achiziției, a fost considerabil și pentru că CNAIR este diligentă și dorește să răspundă și acestor clarificări suplimentare, deși nu are o obligație legală în acest sens;
asigurarea unei competiții reale și a unei participări ridicate care să conducă la depunerea unor oferte tehnice și financiare corecte și competitive raportate la cerințele tehnice solicitate de către autoritatea contractantă este de interes pentru companie;
au fost solicitări de prelungire a termenului de depunere a ofertelor primite din partea operatorilor economici care sunt interesați să participe la prezenta procedură de achiziție publică;
în perioada imediat următoare se vor publica și răspunsurile la clarificările suplimentare depuse, Autoritatea Contractantă consideră necesară acordarea unei perioade de timp suplimentare pentru pregătirea ofertelor de către operatorii economici interesați și stabilește data de 27.06.2022 ca fiind noul termen limită pentru depunerea ofertelor.
Menționăm că în prezent a fost transmisă spre publicare în SEAP erata la Anunțul de participare nr. CN1041924/23.04.2022, privind prelungirea termenului de depunere a ofertelor, aceasta urmând a fi vizibilă ulterior publicării ei în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE).

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/27062022-noul-termen-de-depunere-ofertelor-pentru

Ionut

Oh dar vai ce chestie, acum nu o să mai răspundă în bătaie de joc cererilor de clarificare? Wow wow, breaking news! :lies:

mirceaeliade

sincer sa fiu mie imi cam vine sa ma bucur ca MACAR au facut comunicat ca intarzie.  la cum procedeaza pe A0, A3, A7 si A13 unde trec anii si nu apare nimic in genul "mai bagam ~~20 de zile~~2 ani"... ca oricum vor avea 9 luni dupa sa traga de timp cu alegerea si inca pe atat cu semnarea...  faptul ca dau comunicate inseamna ca exista presiune publica (API si altii) care sa ii fortzeze macar sa declare ceva

adrian sibiu

#57220
Salutare tuturor!
Jonctiunea centurii Sibiu cu lotul 1 al autostrăzii Sibiu Pitești!
Enjoy !



horatiu.cosma

#57221
Ia să vedem cum arată primul set de clarificări (înțeleg din comunicat că mai urmează un set) la o documentație la mâna a doua, după ce la prima licitație s-a răspuns deja la câteva sute de clarificări. Oare a învățat CNAIR din greșelile de acolo, sau le repetă în continuare?

- zeci de fișiere în documentație fără conținut;

- neconcordanțe în documentație cu privire la elementele geometrice pentru secțiunea E2 (zona tunelurilor), odată că sunt bătute în cuie de CNAIR, odată că se proiectează conform normativelor în vigoare, ofertanții cer clarificări, CNAIR zice să se respecte acordul de mediu și documentația pusă la dispoziție...

- ofertanții întreabă dacă pot săpa tunelurile și cu TBM, CNAIR cere să se respecte acordul de mediu, altfel se respinge oferta;

- hai că asta e grea: ofertanții întreabă dacă pot veni în întâmpinarea cerințelor din acordul de mediu (conectivitate mamifere) și să facă tunelurile mai lungi, eliminând astfel un pod de 100 de metri de lângă unul dintre tuneluri. CNAIR: ăăă, se va respecta acordul de mediu  :headbash:  :bash:  :weird:  :gaah:  :explode:  :doh:;

- ofertanții zic că standardele internaționale privind siguranța în tuneluri nu recomandă construirea de trotuare, ci parapete new jersey care să protejeze atât mașinile și pasagerii de impactul cu tunelul. CNAIR zice să se respecte documentația (cu trotuare) și acordul de mediu...

- pentru proiectarea și construirea centrului de control si intervenție pentru tuneluri ofertanții ar trebui să colaboreze cu Poliția, ISC, SMURD etc. Ofertanții întreabă ce înseamnă această colaborare mai concret. CNAIR: "Antreprenorul va tine cont la proiectarea si realizarea Centrului de Control și Intervenție pentru Tuneluri de solicitarile formulate de autoritatile ce vor fi implicate in functionarea/ autorizarea centrului." Și atunci cum pot face o ofertă acum pentru niște solicitări viitoare?

- CNAIR a uitat să atașeze raportul cu privire la restul de executat pe secțiunea D, documentația privind ITS-ul, listele de cantități Salini, raportul privind impactul asupra mediului din AM, studiul geo pentru secțiunea E2 cu tunelele (astea lipseau și la prima licitație, nu s-au gândit să le atașeze acum din prima);

- structura rutieră e într-un fel în acordul de mediu, în alt fel în cerințele CNAIR; răspuns CNAIR: de data asta nu se va respecta acordul de mediu;

- la structura rutieră în tunel în documentația CNAIR scrie că va fi asemănătoare căii pe pod, ofertanții cer lămuriri, CNAIR răspunde că structura va fi "in conformitate cu reglementarile nationale/ internationale, bunele practice utilizate";

- nu există audit pentru siguranța circulației pe secțiunea E etapa 1-studiu de fezabilitate (fiindcă nu există SF pe zona cu tunelele), ofertanții îl cer, CNAIR zice că nu îl are și spune că viitoarele prevederi și solicitări prevăzute în auditul ce se va face la proiectare trebuie inserate în ofertă acum;

- Exemplu de frază din răspunsul CNAIR la clarificări definitorie pentru nivelul de acolo: "Nivelul de detaliu este dat de faptul ca solutiile trebuie prezentate la un nivel suficient de acuratete astfel incat sa sprijine prezentarea solutiilor tehnice in cadrul Consiliului Tehnico Economic, solutiile sa poata fi analizate din diferite perspective/ unghiuri de vizualizare si mai ales sa prezinte modul de integrare a solutiilor tehnice in teren, inclusiv din perspectiva peisagistica / cum va arata Proiectul in teren dupa implementare";

- CNAIR cere în cerințe ca viitorul Antreprenor să ofere "informațiile și documentele suplimentare" supervizorului astfel încât acesta din urmă să înțeleagă proiectul tehnic. Ofertanții întreabă ce înseamnă mai exact aceste informații și documente suplimentare. CNAIR, în stilul caracteristic, răspunde că dacă nu îi va conveni antreprenorului ce cere inginerul, să acționeze pe cale legală;

- CNAIR încearcă să introducă riscuri noi (întârzieri ale autorităților de a emite avize) în cârca Antreprenorului, derogând de la condițiile contractuale obligatorii stabilite prin HG1/2018, ofertanții cer corectare, CNAIR se face că plouă;

- despre ITS scrie că trebuie executat conform cerințelor exprese din documentație, după care scrie că proiectul ITS va fi redactat de antreprenor și supus aprobării CNAIR. Ofertanții întreabă cum fac până la urmă, respectă planșele din documentație, sau proiectează ei ITS-ul? CNAIR răspunde pe lângă subiect bla bla se vor respecta standardele și legislația în vigoare;

- pentru CIC Margina există în documentație 2 seturi de documente: unele din 2013 nevizate ISU și unele din 2014 vizate ISU. Ofertanții cer lămuriri, care sunt de actualitate. CNAIR: am pus la dispoziție toate documentele relevante...

- termenul pentru studiile de teren e de 5 luni de la ordinul de începere, însă antreprenorul are doar 3 luni pentru a notifica eventualele erori din documentație. Ofertanții zic că acele erori pot fi identificate doar pe baza studiilor de teren și cer creșterea acestui termen tot la 5 luni, CNAIR nu vrea;

- acordul de mediu zice "Antreprenorul trebuie sa evalueze nevoia de masuri de reducere a zgomotului si va proiecta caracteristici de reducere a zgomotului (care pot fi panouri fonoabsorbante) daca aceste standarde le impun". Ofertantii intreaba daca mai trebuie sa faca evaluari suplimentare de zgomot față de acordul de mediu. Un răspuns decent și normal la cap era că nu. CNAIR nu și nu: se va respecta acordul de mediu  :doh: ;

- Ofertanții întreabă dacă pot propune modificări tehnice, spre exemplu schema statică a structurilor, CNAIR zice să se respecte acordul de mediu;

- în cerințele scrise apar 5 podețe casetate, în planșe apar două (la alte poziții decât cele 5). Ofertanții cer clarificări, CNAIR zice să se respecte acordul de mediu...

- La conexiunea cu lotul 3 Comsa sunt vreo 200 de metri nefinalizați. CNAIR cere în documentație realizarea conexiunii, ofertanții cer detalii, CNAIR răspunde că va pune (cândva) la dispoziție documentația tehnică pentru conexiunea cu lotul 3. La altă clarificare zice că cei 200 de metri nu fac obiectul acestui contract...

- la un podeț e o eroare materială (valoarea înălțimii interschimbată cu cea a lățimii). Ofertanții cer o confirmare că e eroare, CNAIR răspunde aiuritor că să se respecte acordul de mediu, adică să facă "podețul cu lățimea în sus";

- la CIC Margina se cere în documentație "amenajarea in cadrul platformelor CIC a unor spatii pentru parcarea utilitarelor si depozitarea materialelor specific interventiei pentru tuneluri." Ofertanții cer detalii, CNAIR zice să se respecte acordul de mediu;

- ofertanții cer liste de cantități pentru eventualele remedieri ale degradărilor pe secțiunea D, CNAIR zice că e contract proiectare și execuție, o să rezulte aceste cantități la expertiza făcută de antreprenor pe contract, însă să oferteze acum ce va rezulta în viitor;

- în alt loc din documentație scrie că ofertanții pot adopta soluții de înlocuire a consolidărilor cu structuri pe zonele instabile; ofertanții cer clarificări, CNAIR zice că soluțiile vor rezulta la PT, dar, evident, trebuie ghicite și ofertate acum;

- CNAIR nu are calcule pentru soluțiile de consolidare rezultate din studiul geo;

Concluzia mea e destul de clară. Nu s-a învățat nimic în CNAIR din anularea anterioară. Merg înainte exact pe același drum, cu aceeași documentație, cu aceeași problemă sistemică (lipsa unui proiect minimal la tuneluri) și cu aceeași atitudine rigidă prin care nu fac singurul lucru potențial pozitiv în situația de față: flexibilizarea condițiilor contractuale, astfel încât ofertanții să aibă spațiu de manevră în acest necunoscut în care se bagă.

adrian sibiu

Salut din nou !
De această dată cu filmare completă a lotului 1 !
Enjoy !




dr4qul4

cam arata a santier ce va fi terminat anul acesta (mai sunt 6 luni)!
Am impresia ca Porr a crescut mobilizarea ca la anul sa se poata ocupa de PiSi4.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

raulbogdan23

P3-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/1215.02.2022+734
7/1222.02.2022+741
8/1228.02.2022+647
9/1208.03.2022+855
10/1215.03.2022+762
11/1222.03.2022+769
12a/12 (P3-P4)30.03.2022+877
12b/12 (P3-P2)06.04.2022+784

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.04.202201.05.202221

P4-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.202209.02.202211

P3-B in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.04.202207.05.202223

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1213.05.202200
2/1220.05.2022+77
3/1227.05.2022+714
4/1203.06.2022+721
5/12soon021

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

P4-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

P5-B - in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.02.202225.02.202215

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1203.03.202200
2/1211.03.2022+88
3/1217.03.2022+614
4/1224.03.2022+721
5/1201.04.2022+829
6/1208.04.2022+736
7/1214.04.2022+743
8/1220.04.2022+649
9/1203.05.2022+1362
10/1210.05.2022+769
11/1218.05.2022+877
12/1231.05.2022+1390

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0