Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 40 Guests are viewing this topic.

xab80

Quote from: carutasul on June 04, 2022, 12:10:37 PM...așa că probabil prin septembrie cel târziu vor fi gata pentru stratul de uzură.
Se vede ca pe anumite portiuni se monteaza panouri etc. Stratul de uzura se pune progresiv pe portiunile care au restul lucrarilor finalizate, urmand a se montea parapetii. Asa a lucrat Porr si pana acum, cu stadii diferite pe portiuni. Si trebuie sa recunoastem ca au facut o treaba super ok!

cassyo

Dialogul la distanta,intre Porr si UMB, pe tema viaducte, va fi urmat, de cel intre Porr si Mapa&Cengiz, pe tema tuneluri.Sa speram ca nu peste mult timp!Ca si acum, vom avea ce vedea, comenta si invata.
Calatorului ii sade bine cu drumul

archaeus

Quote from: carutasul on June 04, 2022, 12:10:37 PMnu cred că o să stea mai mult decât e necesar pe lotul ăsta, că mai au și altă treabă...

Si ce treaba ...

alecu26

#57198
Umb va avea la Cosmești de construit un pod chiar mare pe aceasi tehnologie. Aproape 150 de metri deschiderile centrale și 95 cele laterale.
Sunt curios cine le face proiectarea....ca la execuție se vor descurca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

BIGRED1984

Eu ma intreb care o raportul de personal intre Porr si UMB, pentru ca par a avea strategii diferite, flow-uri diferite.
Oare cine foloseste resursele mai eficient, la UMB sunt acele perioade de mare activitate pe cand la Porr toate etapele par exact planificate si executate.

mdragos

@alecu26 : despre ce pod la Cosmesti vorbesti ? E pe harta API?


Ionut

Niște vrăbiuțe au raportat mai devreme că pe PiSi5 avem Marcotim și Baxcom (două structuri mai mari).

MAP

Filmare 6 iunie PiSi5, preluata de pe contul de Youtube <Tatu A>


dr4qul4

incepe sa arate a santier. Astaldi a pornit mai greu dar pare ok mobilizarea. Lotulul este mult mai greu decat pare pe hartie... Ma bucur insa ca au atacat majoritatea structurilor (si nu sunt deloc putine) in acelasi timp.
La anul pe vremea asta se va vedea progresul. Asta daca rezolva problemele de pe traseu: mai sunt niste copaci pe aliniament si cateva exproprieri nefinalizate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

archaeus

Au aproape 5 km de poduri si viaducte. Pentru podul Olt, UMB-ului i-a luat ~ 2 ani :)

horatiu.cosma

6km mai exact. Comparația e forțată, UMB nu a lucrat doar la podul Olt și atât. A făcut în paralel și alte poduri.

archaeus

Am fortat un pic, evident. De la 1.7km la 6 e ceva diferenta :)

dr4qul4

la noi podurile si pasajele se fac cel mai repede. Ne blocam insa in zone mlastinoase (teren prost de fundare), deblee in dealuri curgatoare, relocari de LEA, defrisari si mai ales exproprieri (suplimentare).
Pana la sfarsitul lui 2024 cu siguranta vor fi aproape podurile si pasajele gata! Spun aproape pentru ca nu sunt la fel de sigur ca scapam de pomii care impiedica constructia podului de la minutul 6:21.
Cum nu sunt nici ca scapam de proprietatea aia in jurul careia au ridicat terasamentul (min 7:10), sau de pomii aia printre care fac slalom (2:25).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Azi Viaductul Tălmaciu!
Enjoy !